Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2208 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לפני שבועיים זה קרה פעם ראשונה, בנסיעה יחסית ארוכה נדלקה נורת esp (כתומה עם רכב שמחליק) ונורת המנוע בכתום.

אחכ נעלם וחזר שוב אחרי שבועיים שוב בנסיעה יחסית ארוכה מהרגיל.

כשהנורה נדלקת ביחד עם הנורת מנוע מרגישים שאין גז, ההילוכים מקרטעים, הטורים תקועים לא עובר את ה3000-3500, הרגשה של קפיצות/החלקות בהילוכים - מעברים לא חלקים.

באיזשהו שלב של כמה שניות הנורת מנוע נעלמת והרכב חוזר להתנהג כרגיל (רק כשהנורת מנוע דולקת ביחד עם הesp יש בעיות).

שמתי לב, קרה פעם אחת לפחות, שכשנתתי קיק אז שוב נדלקה הנורת מנוע והיה קירטוע אבל בהמשך שבדקתי לא היו שום בעיות.

בכיבוי הרכב והנעה מחדש נראה שגם נורת הesp מתאפסת. עד הפעם הבאה שמי יודע מתי תהיה.

 

מה בדיוק אומרת התקלה הזאת?

הבנתי שזה חיישן שצריך להחליף?

אם כן למה הוא משגע את המחשב ואת תוכנת הגיר?

יכול להיות שזה גם משהו יותר חמור (מנוע\גיר וכו)?

מה בדכ הפרוצדורה ועלות תיקון התקלה?

 

אגב, למה פתאום ביום בהיר קורה דבר כזה בלי סיבה נראית לעין?

עריכה אחרונה על ידי PsyOr
פורסם

אז חוטי הצתה או סליל אתה אומר?

לפי מה שתיארת בטיפול מלבד המיספייר (שאמורים להחליף חוט הצתה) לא היה עוד משהו מיוחד.

לא נתקלת בזה שוב?

 

כשנסעת למוסך עדיין הנורה היתה דולקת?

ולמה הבעיה ומה שקורה בעקבות הבעיה קשור לבקרת יציבות בכלל?

כי אצלי אחרי כיבוי והנעה מחדש היא נעלמת והרכב מתנהג רגיל.

השאלה אם במוסך יוכלו לסרוק את התקלה הזאת, שכביכול אופסה.

פורסם

ללא קוד תקלה יהיה קשה להתמקד בבעיה.

אם יש לך עדיין אחריות על ה- DSG, אולי שווה לך להיכנס לאחד המוסכים של צ'מפיון, על מנת שיסרקו תקלות ?

ובמידה וזה קשור לגיר ויש אחריות אז שיבצעו את התיקון ללא עלות.

 

אם תרצה אתה מוזמן להגיע לת"א, בשעות הערב מחר או בשישי אחה"צ, או בשבת בבוקר ואסרוק תקלות באמצעות VCDS.

פורסם
אז חוטי הצתה או סליל אתה אומר?

לפי מה שתיארת בטיפול מלבד המיספייר (שאמורים להחליף חוט הצתה) לא היה עוד משהו מיוחד.

לא נתקלת בזה שוב?

 

כשנסעת למוסך עדיין הנורה היתה דולקת?

ולמה הבעיה ומה שקורה בעקבות הבעיה קשור לבקרת יציבות בכלל?

כי אצלי אחרי כיבוי והנעה מחדש היא נעלמת והרכב מתנהג רגיל.

השאלה אם במוסך יוכלו לסרוק את התקלה הזאת, שכביכול אופסה.

 

הבעיה נעלמה עוד באותו ערב לאחר שהרכב עמד במשך כמה שעות ומאז (טפו טפו) לא חזרה.

בסריקת תקלות למחרת במוסך לא התגלה כלום.

פורסם (נערך)
ללא קוד תקלה יהיה קשה להתמקד בבעיה.

אם יש לך עדיין אחריות על ה- DSG, אולי שווה לך להיכנס לאחד המוסכים של צ'מפיון, על מנת שיסרקו תקלות ?

ובמידה וזה קשור לגיר ויש אחריות אז שיבצעו את התיקון ללא עלות.

 

אם תרצה אתה מוזמן להגיע לת"א, בשעות הערב מחר או בשישי אחה"צ, או בשבת בבוקר ואסרוק תקלות באמצעות VCDS.

הבעיה היא שאם אף נורת תקלה לא דולקת אחרי הנעה מחדש הסורק לא יזהה שום תקלה.

השאלה אם יש איזשהו סיכוי שאכן התקלה הזאת איכשהו יכולה להיות קשורה לגיר (עליו עדיין יש אחריות), כי אם כן אז אין לי ברירה לטפל במוסך מורשה יבואן, אם התקלה לא קשורה לגיר, אף על פי שזה הכי מורגש כביכול בגיר - רעידות, חוסר כוח, גמגומים - ברגע שהתקלה קורת למשך כמה שניות, אז אני אעדיף לטפל אצל רון.

 

הבעיה נעלמה עוד באותו ערב לאחר שהרכב עמד במשך כמה שעות ומאז (טפו טפו) לא חזרה.

בסריקת תקלות למחרת במוסך לא התגלה כלום.

מזה בדיוק אני חושש, שסריקת תקלות לא תעלה על דבר כי התקלה התאפסה אחרי כיבוי והנעה, וגם הרכב יתנהג כאילו כלום לא קרה עד הפעם הבאה שזה יקרה. אז נסיעה לחינם למוסך שאולי ינסה לפתור בכמה דרכים רק כדי לגלות ששילמתי ובזבזתי זמן לחינם כי התקלה שוב חוזרת.

 

 

אני שוב אנסה להסביר את התופעה ומתי זה בדכ קורה, אולי מישהו שחווה את זה יכול יותר למקד לאיפה הבעיה.

זה קורה לרוב בנסיעות ארוכות (לא ממש ארוכות אבל יחסית לקצרות מאוד שהרכב עושה) שמתי לב שזה קורה יותר כשיש הרבה סיבובים\כיכרות אז לפעמים נדלקת נורת הבקרת יציבות, הרכב ממשיך להתנהג כרגיל, בדכ כשנותנים קיק או בעלייה והרכב על סלד יחסית גבוה יכולה פתאום להידלק נורת מנוע ואז מתחיל הקרטועים, החלקות, רעידות, קפיצות של הגיר כביכול.

אחכ הנורת מנוע נכבית (נורת הבקרת יציבות נשארת דולקת עד ההנעה הבאה שהיא נעלמת) והרכב חוזר להתנהג כאילו לא קרה כלום.

 

זה מרגיש כמו מיספייר - הרעידות, אבל תתקנו אותי אם אני טועה, זה לא אמור להיות מורגש כבר בהנעה הראשונית? זה יכול גם לקרות לסירוגין ולא תמיד באמצע נסיעה ואז להפסיק?

 

ובמידה ומדובר בחיישן תקול, האם התופעות האלה של הרעידות וכו' יכולות להיגרם בגלל חיישן? זה בכלל הגיוני?

נראה כאילו כל התוכנת גיר מתחילה להשתגע לכמה שניות.

 

ובכלל מה ההשלכות של esp off? נורת בקרת יציבות נדלקת וכביכול מושבתת, מה זה אומר מבחינת הרכב, הבטיחות שלו?

 

(ולאלה שמתעקשים שאסע למוסך, ברור שאסע, אבל אני רוצה לנסות להבין למה ומה יכול לגרום לזה ואולי למקד קצת יותר איפה יכולה להיות הבעיה, הרי בסריקת תקלות במוסך לא ימצאו כלום כי הנורות יתאפסו, וגם כדי להתמקד בבעיה שאם יש סיכוי אפילו קטן שמדובר בגיר אז אין לי ברירה ללכת למורשה יבואן)

עריכה אחרונה על ידי PsyOr
פורסם

אתה מרגיש את הבעיה דרך הגיר ולדעתי בגלל הרגישות שלו אתה מייד חושד בו. לדעתי הפעם לא בצדק, ושוב לדעתי זו כן בעיה של חוטי הצתה/סליל. אם זה היה הרכב שלי אני הייתי מתחיל אצל רון קודם.

במידה והבעיה תחזור בייטי אני אסע למורשה רק בגלל שהרכב עדיין באחריות.

פורסם (נערך)

אוקיי עד שאני אסע למוסך, בינתיים יש סריקת תקלות (מהאפליקציה היחידה הנורמלית שעובדת בWP), אגב התקלות הופיעו בסריקה גם כשלא נדלקה שום נורה, אולי הנורת בקרת יציבות שנדלקת היא כתוצאה מזה? או שיכול להיות עוד תקלה שלא נרשמה כאן?

 

כמו שזה מרגיש - מיספייר.

כל הקודי שגיאה בעצם מצביעים על אותה תקלה ב2 חוטי הצתה\פלאגים?

 

wp_ss_20151119_0001.jpg

 

עוד משהו?

מה אומרת התקלה הראשונה? P0351

מה הפרוצדורה של הטיפול בבעיה ומה עלות משוערת? (שנדע איך להיערך)

עריכה אחרונה על ידי PsyOr
  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

האם יש תובנות לבסוף בשרשור?

אצלי קרתה תופעה דומה, אך לא בטוח שזהה:

ג'טה 2010 1600, באמצע נסיעה בעלייה נדלקה נורת ESP (רכב מחליק) ונורת בעיה בפליטת מנוע(צורה של מנוע?).

התופעה המיידית היתה שהרכב מעביר להילוך גבוה מדי מיד, ובשל כך בקושי סוחב. העברתי לשליטה ידנית, והרכב סחב כרגיל.

כיבוי הרכב כיבה את הנורות, אך הרכב עדיין מעביר להילוך גבוה מדי מוקדם מדי.

אשמח לתובנות.

פורסם

מכיר את הבעיה, קרתה לנו בדיוק כפי שאתה מתאר.

הפיתרון לכך הוא פשוט להחליף סליל הצתה ראשי (עולה כ400-500₪ אצל אבי חלקי חילוף)

 

ברכב הזה, כשיש בעיה בהצתה הוא מקפיץ את התקלות כמו שאתה מתאר, סליל ראשי ובעיות הצתה בחלק מהצילינדרים.

 

במקביל, הגיר נכנס למצב חירום, משתגע קצת ונדלקת מנורת esp. לען אתה מרגיש את כל הקפיצות והמשיכות בגיר.

 

לסיכום- תחליף סליל הצתה וזהו.

שלומי

פורסם
האם יש תובנות לבסוף בשרשור?

אצלי קרתה תופעה דומה, אך לא בטוח שזהה:

ג'טה 2010 1600, באמצע נסיעה בעלייה נדלקה נורת ESP (רכב מחליק) ונורת בעיה בפליטת מנוע(צורה של מנוע?).

התופעה המיידית היתה שהרכב מעביר להילוך גבוה מדי מיד, ובשל כך בקושי סוחב. העברתי לשליטה ידנית, והרכב סחב כרגיל.

כיבוי הרכב כיבה את הנורות, אך הרכב עדיין מעביר להילוך גבוה מדי מוקדם מדי.

אשמח לתובנות.

 

כן, שני חוטי הצתה עשו את הבעיה, ברגע שהוחלפו הכל היה תקין.. תריץ סורק תקלות תראה בדיוק איזה חוט הצתה גורם לבעיה וצריך החלפה (באיזה צילינדר מ1-4)

על הדרך החלפתי גם סליל הצתה אז אולי זה גם בעיה של סליל

×
×
  • תוכן חדש...