Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3879 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קצת קשה לראות בתמונה, אבל ״צד״ לי את העין משהו מוזר ברכב של הבת זוג, בגריל הצידי היה ניתן לראות סוג של ״חור״ שהייתי די בטוח שלא היה שם קודם.

אז השוויתי עם תמונה מקבלת הרכב והיה ניתן לראות שם איזה סוג של משהו שממלא אותו, נדמה לי עינית.

 

היא לא שמה לב לשום שינוי או התראה חדשה. הרכב עדיין מתריע על מרחק וכו׳, מאט בקרוז קונטרול לפי הרכב מלפנים..

 

מישהו אולי יודע באיזה חיישן מדובר? והאם זה מסוכן? יש למה לשלוח לטיפול? אמצא לכך זמן פנוי רק אם זה דחוף.

הרכב מסוג מרצדס gla , בן כחודש וחצי ..

IMG_8404.jpg

פורסם

יש מצב שמדובר בחיישן של הטמפרטוה החיצונית

outside air sensor

תסתכל אם אתה רואה חיווט מסוים בתוך החור.

 

זה לא אמור להיות חיישן יקר

sl500 r129 1998

e240 w210 1998

פורסם
יש מצב שמדובר בחיישן של הטמפרטוה החיצונית

outside air sensor

תסתכל אם אתה רואה חיווט מסוים בתוך החור.

 

זה לא אמור להיות חיישן יקר

 

אהלן תודה על ההתיחסות אבל לא רואים חיווט, רק חור שחור. לא דואג לגביי המחיר כי הרכב מן הסתם עדיין תחת האחריות.

אם זה רק חיישן של הטמפ׳ אז זה לא דחוף לתיקון. אקח אותו מתישהו במהלך השבוע ..

×
×
  • תוכן חדש...