Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3885 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר יומיים ששכחתי אור דולק ברכב נגמר המצבר לחלוטין . אין אור אפילו בלוח שעונים-מנורות ביקורת כשפותחים סוויץ. התנעתי את הרכב עם כבלים - המצבר חזר לתפקוד מלא (כבר שלושה ימים נוסע ) . הבעיה היא כאשר אני עוצר הטורים יורדים נמוך מאוד מאוד עד שהרכב מגמגם וכמעט נכבה ! אחרי שנייה או שתיים הם עולים לרמה נסבלת ( לדעתי עדיין לא מספיק גבוה). התופעה לא הייתה לי קודם לפני התרוקנות המצבר . כל עצירה אותו הדבר. אשמח לרעיונות .... הרכב גאלנט שנת 2000 מנוע 2000 אוטומט.

פורסם (נערך)

כן בצע ריסט לרכב - נתק שוב מצבר .

 

בצע שוב איפוס למצערת הגז , כאשר הרכב חם בטמפרטורת עבודה רגילה .

הוצא מפתח ממתג ההנעה, נתק את המצבר ל 5 דקות , ( נתק כבל (-) )

 

חבר את המצבר , פתח מתג הנעה ,למצב שני ידלקו אורות לוח שעונים

אחרי כ 10 שניות הנע את המנוע ב P .

לא ללחוץ על דוושת הגז בשום מצב , גם בשלבים הבאים .

 

ב P - תן למנוע ליצב לבד סיבובי סרק כ 30 שניות , הפעל אורות ומזגן לעוד כ 20 שניות .

המשך להעביר כאשר האורות והמזגן עובדים

 

העבר ל N - רגל על הבלם , ותן למצערת לייצב סיבובים שוב כ 20 שניות .

העבר ל R , רגל על הבלם , שוב ל כ 20 שניות .

העבר ל D , רגל על הבלם , ל 20 שניות , ובדוק אם סיבובי הסרק עומדים על כ 750-800 סל"ד .

 

בצע נסיעה קצרה ובדוק אם ה סל"ד יציב .

 

ראה דיון גם כאן -

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?369414-%D7%A1%D7%9C-quot-%D7%93-%D7%9C%D7%90-%D7%99%D7%A6%D7%99%D7%91-%D7%95%D7%90%D7%97%D7%96%D7%A7%D7%94-%D7%9E%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%99-%D7%9C%D7%A0%D7%A1%D7%A8-07&highlight=%D7%98%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9D

 

אייל .

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
כן בצע ריסט לרכב - נתק שוב מצבר .

 

בצע שוב איפוס למצערת הגז , כאשר הרכב חם בטמפרטורת עבודה רגילה .

הוצא מפתח ממתג ההנעה, נתק את המצבר ל 5 דקות , ( נתק כבל (-) )

 

חבר את המצבר , פתח מתג הנעה ,למצב שני ידלקו אורות לוח שעונים

אחרי כ 10 שניות הנע את המנוע ב P .

לא ללחוץ על דוושת הגז בשום מצב , גם בשלבים הבאים .

 

ב P - תן למנוע ליצב לבד סיבובי סרק כ 30 שניות , הפעל אורות ומזגן לעוד כ 20 שניות .

המשך להעביר כאשר האורות והמזגן עובדים

 

העבר ל N - רגל על הבלם , ותן למצערת לייצב סיבובים שוב כ 20 שניות .

העבר ל R , רגל על הבלם , שוב ל כ 20 שניות .

העבר ל D , רגל על הבלם , ל 20 שניות , ובדוק אם סיבובי הסרק עומדים על כ 750-800 סל"ד .

 

בצע נסיעה קצרה ובדוק אם ה סל"ד יציב .

 

ראה דיון גם כאן -

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?369414-%D7%A1%D7%9C-quot-%D7%93-%D7%9C%D7%90-%D7%99%D7%A6%D7%99%D7%91-%D7%95%D7%90%D7%97%D7%96%D7%A7%D7%94-%D7%9E%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%99-%D7%9C%D7%A0%D7%A1%D7%A8-07&highlight=%D7%98%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9D

 

אייל .

אייל תודה רבה לך , אני אעשה זאת אחה״צ - נבדוק אם יסתדר.

פורסם
אם לא ייסתדר תאלץ לבצע ניקוי יסודי למצערת על מנת שמחשב הרכב יילמד אותה שוב מחדש.

סבבה , לא היה זמן לנסות - בתקווה מחר תודה.

פורסם

תמשיך לנסוע עוד כמה נסיעות במצב זה לאחר האיפוס שביצעת....לעיתים לוקח קצת זמן למחשב הרכב ללמוד את המצערת. אם לא יעזור תבצע ניקוי יסודי למצערת על ידי פירוקה מהרכב וניקוייה בחוץ. יש לא מעט סירטונים ברשת על התהליך ולא מעט גם יוכלו פה לעזור לך עם זה.

פורסם

לאחר החלפת מצבר, ניתוק מצבר / מקור מתח חשמלי, המצערת בורחת מאיפוס.

 

אם זו הבעיה כמו שרשמתה, תהליך האיפוס חזרה שרשמתי, אמור לעזור.

 

נסה לבצע שוב את האיפוס -

עשיתי זאת וחברי במוסכים עושים כך + חברי פורום עם בעיה דומה סידרו את המצערת.

במידה ולא תצליח - גש למוסך מיצובישי - הם יבדקו עם סורק ויאפסו שוב.

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

תודה מאור - תודה אייל אנסה שוב כשיהיה לי זמן - אם יש קישור לפירוק של מצערת כזאת זה יעזור לי מאוד . אייל , אין משמעות שקודם ניתקתי מצבר ורק אחר כך הוצאתי מפתח מהסוויץ נכון ? כמו כן במשך כל התהליך המזגן התנתק והתחבר הרבה פעמים ( כמובן כל פעם המגביר טורים שלו עובד ! ) ככה הוא תמיד . יתכן ועדיף לאפס בלי המזגן ? בכל אופן תודה רבה על העזרה !

פורסם

זה לא טוב שהמזגן נכנס לפעולה ומיד מתנתק , זה משנה את מצב המצערת וסיבובי המנוע.

כאשר המזגן עובד המצערת מפצה ומעלה קצת סיבובי מנוע.

כאשר המזגן לא עובד יציב, זה משגע את המצערת..

קבע את כפתור טמפרטורת המזגן על הקר ביותר, הקצה הכחול ביותר.

 

לפני התחלת התהליך - המנוע אמור להיות קצת חם - הפעל את המנוע במקום

או בצע נסיעה קצרה כ 5 דקות זה מספיק, אפשר יותר זה לא משנה.

עצור במקום ישר ונוח, חנייה מאובטחת - הרם בלם יד.

 

עכשיו הוצא מפתח מהסוויץ ונתק את המצבר למשך 5-10 דקות.

אל תנתק מצבר עם מפתח בסוויץ, הוצא תמיד מפתח ואז נתק (-) מהמצבר.

אחרי חיבור המצבר, הכנס מפתח ופתח סוויץ למצב לוח שעונים עובד כ 10 שניות.

 

כעת הנע את המנוע ב P ל משך כ 20 שניות , ואז הדלק אורות ואח"כ הפעל מזגן.

תן למנוע לייצב סיבובי מנוע כ 30 שניות ( אם המזגן עדיין נכנס ויוצא, נתק אותו)

במידה והמזגן עובד תקין השאר אותו דולק וגם את האורות דולקים, לאורך כל התהליך.

 

כעת המשך בהעברת ההילוכים בבורר הילוכים, ל R למשך כ 30 שניות - כאשר דוושת הבלם לחוצה.

העבר ל N - למשך כ 20 שניות.

שלב ל D למשך כ 30 שניות במקום - דוושת בלם לחוצה, ואז החל בנסיעה קצרה.

אפשר גם להעביר ל R כדי לצאת מהחניה , ואז שוב להעביר ל D ולבצע נסיעה של 5-10 דקות.

 

במידה ולא הצלחתה - גש למוסך מיצובישי לבדיקת איפוס המצערת , וגם מדוע המזגן נכנס ויוצא.

אולי ממסר לא תקין או בעיה בקל'ץ החשמלי של המדחס או חוסר גז - במידה והמדחס עדיין תקין.

הכניסות והיציאות הללו יכולות לגרום נזק נוסף וחבל.

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

אייל המזגן תמיד על הכי קר (מקסימום כחול ) ותמיד הוא מתנהג כך : כל עשרים או שלושים שניות מתנתק לעשרים שניות ! אני אחזור על התהליך ללא מזגן - תודה .

פורסם

אני רוצה להודות לאייל ולמאור על העזרה שלהם - הרכב נראה לי שהסתדר עם הטורים , במשך השבוע נבדוק אם זה מחזיק - תודה רבה ושבוע טוב .

×
×
  • תוכן חדש...