Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

EBAY כונן קחיש 1TB ברבע מחיר. יש פה קאטצ'?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3912 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

^ גדול, הסינים האלה גאונים.

 

ואם זה לא זיוף, דיסקים קשיחים מאוד רגישים למכות, תחבר את זה עם כמות הפ33ות שחבילה מקבלת עד שהיא מגיעה אליך וקיבלת דיסק קשיח עם מנגינה של תקתוקים.

פורסם (נערך)

קיבלתי מייל מ EBAY שאומר שכנראה גורם שלישי לא מורשה עשה שימוש בחשבון של המוכר. הם אומרים שלא מזהים שום בעיה עם החשבון שלי.

המייל די כללי ומסביר איך להימנע מתרמיות.

בינתיים מסומן ששילמתי אבל המוצר לא סומך שנשלח.

זה המייל:

Our records show that you recently contacted or received messages from emmar1505 through eBay's messaging system. We’re writing to let you know that an unauthorized third party may have compromised this member's account security. It’s important to note that we’re unaware of any problems with your account. We recommend the following precautions to help keep you safe:

- Don't respond to offers to buy or sell an item from this user. The offer may be fraudulent, and the transaction won't be covered by eBay.

- Don't respond to any messages you received from this user that appear to be a Second Chance Offer for an item you recently bid on.

- Never pay for eBay items using instant cash wire-transfer services such as Western Union or MoneyGram. It's against eBay's Safe Payments Policy for a seller to request payment with these methods.

 

For more information, please visit:

http://pages.ebay.com/help/pay/avoid-problems.html

 

If you’ve already sent payment for an off-eBay transaction, contact the payment service you used to make the purchase immediately. If you’re a seller who already shipped an item to a fraudulent buyer, contact the postal service or shipping company you used to have it returned to you.

 

If you have received any messages that seem suspicious, please forward them to us at [email protected] for review. For more information about staying safe on eBay, please visit eBay’s Security Center at:

http://pages.ebay.com/securitycenter/index.html

 

We take a number of steps to help ensure the security of your account. But there's also a lot you can do. Find out more about protecting your account by visiting:

http://pages.ebay.com/help/account/protecting.html

 

We appreciate your cooperation.

Thanks,

 

eBay

 

Please don't reply to this message. It was sent from an address that doesn't accept incoming email.

עריכה אחרונה על ידי fixxxer
פורסם
אני הייתי נמנע, מניסיון של קניית זכרונות USB (דיסק און קי) יש המון !@ רמאויות מרושעות בתחום, במקרה שלי קניתי דיסק און קי של 64 ברבע מחיר, מקורי של A-DATA, לקח לי כחצי שנה עד שגיליתי שקיבלתי שמינית מהנפח המוצהר, וזה לא היה קל לגלות, הם משנים את הנפח שהמכשיר מדווח עליו וברגע שאתה חורג מהנפח האמיתי (8 גיגה במקרה שלי) הם גורמים לקבצים החדשים שאמורים להכתב בכתובות בסוף הזכרון לדרוס את הקבצים הישנים בתחילת כתובות הזכרון במין לולאה כזו. ואז כשאתה מנסה לפתוח חלק מהקבצים שקודם היו בסדר ואפילו השתמשת בהם, פתאום הם מחורבשים.

כשאני גיליתי את זה, זה היה כשהאחריות כבר פגה.

לך תדע מה הם תיכמנו בדיסקים הקשיחים.

אני אם אותו סיפור, רק כאילו של 128 GB
פורסם

צריך להיזהר ולא להתפתות לעסקאות מפוקפקות במחיר זול לא ראלי מתוך מחשבה שבמקרה הגרוע "יחזירו את הכסף"

חלק מהרמאים שולחים מעטפה עם מטבע או איזה פיציפקס אחר. מבחינת איביי ופייפאל היה מספר משלוח ויש תעוד מסירה. אם הקונה טוען לאי התאמה של המוצר עליו לשלוח אותו חזרה על חשבונו בדואר עם מספר מעקב שזה יקר ולא משתלם.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
אם הקונה טוען לאי התאמה של המוצר עליו לשלוח אותו חזרה על חשבונו בדואר עם מספר מעקב שזה יקר ולא משתלם.

 

טיפ שלי:

לאחרונה פתחתי את הדיספיוט הראשון שלי באיביי, אחרי 250+ קניות. מוכר הציג מוצר מסויים (ספק של DVE, כולל מספר דגם במלל) ושלח ספק NONAME תואם. המוכר ענה שהמוצר שביקשתי אזל ולכן שלח אחר. לכאורה קייס ברור לטובתי. אבל המערכת של איביי אכן מגדירה שעליך לשלוח את המוצר בחזרה על חשבונך, וכשהמוכר יאשר שהוא קיבל אותו בחזרה במצב תקין, רק אז תזוכה על המוצר והמשלוח בחזרה. א-ב-ל שום דבר לא מבטיח שהמוכר בכלל יאסוף את הדואר ולא יטען שהמוצר הוחזר במצב לא תקין (ואז תשאר בלי מוצר ובלי כסף). במקרה שלי, המוכר הסכים לכאורה לשלם $6.5 משלוח חזרה על מוצר שנמכר ב $3.3 כולל משלוח, מה שהגביר אצלי את החשד שהוא לא מתכוון לשלם.

 

הפתרון שלי - פתחתי במקום זה דיספיוט בפייפאל (שסוגר אוטומטית את זה של איביי). פה אתה לא נדרש להשיב את המוצר וגם יש לך מקום לפרט את טיעוניך. יש אפשרות לבקש החזר על הפרש השווי בין מה שהזמנת למה שקיבלת. כך עשיתי, וכך קרה.

:turn-l:
פורסם
המחירים של חומרה באיביי לא עד כדי כך יותר נמוכים מבארץ (ההפרש הוא לא יותר מ15% עבור רוב הדברים, על חלק מדברים ההפרש קטן יותר, אין מכס, יש רק מע"מ).

 

על מה אתה מדבר? בדברים מסוימים ההפרשים היסטריים. סתם לדוגמא, מחשב נייד שקניתי בארה"ב ב-1000 דולר לפני חצי שנה (היום עולה אפילו פחות) נמכר בארץ ב-8000-9000 שקלים...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
בדקתי הכל, הדגם אותו דגם, הסריאל תואם את מה שמצהיר היצרן, תוכנות למדידת נפח אמיתי מציגות נפח נכון.

בקיצור - אמין.

 

יש הרבה מאוד מוצרים שאפשר למצוא בחצי מחיר ממחירם בארץ ולאו דווקא בנושא אלקטרוניקה.

אשמח אם תפרט, קישור וכו

×
×
  • תוכן חדש...