Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3924 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

יש ברכב שלי מערכת Pioneer DEHP700BT, בכמה כפתורים חשובים די הלכו המגעים ואני שוקל להחליף את הפאנל.

כיוון שאני לא ממש מוצא את הפאנל הספציפי הזה למכירה בשום מקום, האם יש אפשרות לרכוש פאנל אחר? של אותה חברה, דגם קצת שונה, משהו שיתאים ליחידת ראש?

אם כן, איך אני יודע מה מתאים? ניסיתי לחפש קצת באינטרנט ולא ממש מצאתי תשובה..

 

תודה רבה

פורסם

לא שאני יודע בוודאות, אבל לא נראה לי הגיוני שניתן לחבר פאנל של מכשיר אחר ליחדה שלך.

 

אם חשוב לך לשמור על היחידה העתיקה שלך (קרוב לעשור), אתה יכול לנסות לפנות למעבדה לנסות לתקן את הפאנל.

בלינק הבא תמצא חוברת טכנית עבור היחידה. גלול למטה, איפה שרשום processing, תמתין כמה שניות וזה יתחלף ל-get manual:

http://elektrotanya.com/pioneer_deh-p700bt_7000bt_7050bt_crt4114_sm.pdf/download.html

 

אחרת, אולי הגיע הזמן להתקדם למכשיר חדש.

×
×
  • תוכן חדש...