Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3934 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב.

היום בבוקר ניסתי לעשות חיפוש בגוגל והוא לא נותן.

הוא רק נותן את ההודעה הזאת sorry

מה עושים במקרה כזה?

עשיתי סריקת אנטי ווירוס ולא מצא כלום.

תודה וחג שמח.

 

[h=1]We're sorry...[/h]... but your computer or network may be sending automated queries. To protect our users, we can't process your request right now.

See Google Help for more information.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

^^כבר מס' ימים שאני מנסה להסתגל אליו.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

1. אם כותבים באנגלית במקום עברית, לדוגמא j,uk הוא לא מוצא מה שבאמת רציתי. או כשרשמתי etrxpuruo הוא מצא מעט תוצאות וגם זה בזכות שמישהו באותו דף עשה שגיאה.

2. לא מצמיד לימין.

3. עדיין לפי דעתי ובמיוחד בחיפושים בעברית, גוגל מוצא דברים יותר מעניינים.

פורסם

את האמת לא עשיתי דבר חוץ מבדיקת אנטי ווירוס ולאחר מספר שעות זה חלף לבד.

אני מחובר לרשת אלחוטית בבית והחלפתי בין הרשתות האלחוטיות והחזרתי וזה נעלם.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם
1. אם כותבים באנגלית במקום עברית, לדוגמא j,uk הוא לא מוצא מה שבאמת רציתי. או כשרשמתי etrxpuruo הוא מצא מעט תוצאות וגם זה בזכות שמישהו באותו דף עשה שגיאה.

2. לא מצמיד לימין.

3. עדיין לפי דעתי ובמיוחד בחיפושים בעברית, גוגל מוצא דברים יותר מעניינים.

 

1. לי אישית זה האופציה הזו היא שולית בלבד, אבל אם אתה רוצה אתה יכול להפעיל את הממשק העברי דרך האופציות ונדמה לי שאז הוא עובד בצורה דואלית. זה לא ממש קשה לממש את האופציה המינורית הזו.

2. הצמדה לימין נעשית ברמת מערכת ההפעלה על ידי לחיצה על ALT+SHIFT , או פשוט לבחור בממשק עברי דרך האופציות.

3. אם תבחר בחיפוש לפי מיקום נוכחי (כמו שגוגל עושה אוטומטית כי הוא יודע איפה המחשב שלך ), אני מאמין שתקבל תוצאות שאולי יתאימו לך יותר, אם לזה התכוונת ב"מעניינות"

סה"כ במבחן תוצאות החיפוש הוא עושה עבודה מצויינת לדעתי לפחות.

פורסם
זה המחיר שאנו משלמים על המידע בחינם,

הפרטיות,וזה ליגיטימי לדעתי.

 

שאלת תם(טם):

יש לי באייפון מצב ״פרטי״. אני מניח שיש מצב דומה בכל דפדפן.

 

האם במצב כזה אנחנו לא מונעים מה״אינטרנט״ לרגל אחרינו?

פורסם
שאלת תם(טם):

יש לי באייפון מצב ״פרטי״. אני מניח שיש מצב דומה בכל דפדפן.

 

האם במצב כזה אנחנו לא מונעים מה״אינטרנט״ לרגל אחרינו?

"

 

אני תמיד מניח מראש שהחברות ובראשם אפל שומרות את כל המידע לעצמם. יכול להיות שמצב "פרטי" אומר

שהם לא מעבירים כרגע את המידע שהם אוספים לצד שלישי, לך תדע מה הם יעשו עם המידע הזה מחר.

אם קראת קצת על הפריצה למדיסון אשלי בוודאי ראית שהחברה שמרה לעצמה את -כל- המידע של המשתמשים שלה, כולל של המשתמשים ששילמו כסף כדי שהפרטים שלהם לא יישמרו.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני חושב שלא. רק מונעים שמירת היסטוריית גלישה וסיסמאות.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם
1. לי אישית זה האופציה הזו היא שולית בלבד, אבל אם אתה רוצה אתה יכול להפעיל את הממשק העברי דרך האופציות ונדמה לי שאז הוא עובד בצורה דואלית. זה לא ממש קשה לממש את האופציה המינורית הזו.

2. הצמדה לימין נעשית ברמת מערכת ההפעלה על ידי לחיצה על ALT+SHIFT , או פשוט לבחור בממשק עברי דרך האופציות.

3. אם תבחר בחיפוש לפי מיקום נוכחי (כמו שגוגל עושה אוטומטית כי הוא יודע איפה המחשב שלך ), אני מאמין שתקבל תוצאות שאולי יתאימו לך יותר, אם לזה התכוונת ב"מעניינות"

סה"כ במבחן תוצאות החיפוש הוא עושה עבודה מצויינת לדעתי לפחות.

1. לא עובד, גם לאחר שאני מכניס מיקום ישראל ובוחר בכל ההגדרות עברית, עדיין אם טעיתי והקשתי מילה בעברית כאשר המקלדת הייתה במצב אנגלית לא מתקבלות תוצאות.

2. alt + shift לא מצמיד לי לימין.

3. מעניינות זה נכונות יותר, תנסה לדוגמה להכניס את המלל - קהילת דאצ'יה בגוגל ובברווז (לדעתי הברווז שלנו צריך לתבוע אותם) רק בגוגל מבין שניהם תקבל את התשובה שתוביל אותך לפורום קהילת דאצ'יה.

פורסם

1. ניסיתי גם כרגע, באמת לא עובד, אבל כמו שכתבתי זה משהו די פשוט למימוש בקוד, לא איזה פיצר מדהים ומורכב של גוגל סתם משהו קטן, אבל אני יודע שחלק מהאנשים מוצאים את זה מועיל, לי אישית זה מפריע. הייתה פעם אפליקציה קטנה כזו שכתב בחור ישראלי שעשתה את זה גם מחוץ לדפדפן.

2. טעות שלי שלי , סליחה, CTRL + SHIFT אבל בצד הימני של המקלדת יצמידו לך לימין, בצד שמאל יצמידו לך לשמאל.

3. תתפלא אבל אצלי חיפוש בגוגל של הערך שהצעת לא נתן כלל את הפורום של הקהילה הזו, לגבי החיפוש של גוגל, בכל מחשב הוא ייתן לך תוצאות אחרות לגבי הערך הזה, כי הוא עוקב אחרי כל מחשב, שומר את כל החיפושים הקודמים ועושה ניתוחים משלו לגבי מה שיכול לעניין את המשתמש של אותו מחשב.

×
×
  • תוכן חדש...