Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3973 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הלקוח הישראלי מרגיש שכל הזמן דופקים אותו כי... רוב הזמן דופקים אותו.

בכל האירגונים האלה באמת יש כל הזמן טעויות, רק שאיכשהו כל הטעויות האלה תמיד על חשבון הכיס של הלקוח. כאשר זה עשוי לבוא על חשבון האירגון, הפקידים יודעים לבדוק הכל ב7 עיניים

יום טוב גם לך

פורסם

הבעיה היא שהטעויות תמיד לרעת הלקוח.

נכון... כמו שכתבת התקלות יש בכל מקום כי יש לגיטימציה או קונצנזיוס להתנהלות חובבנית.

 

אתה מסוגל לדמיין מקום או מקומות בעולם שלא מתנהלים כך?

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

אנו, הישראלים שרוב הזמן נדפקים במוסך, פשוט מצפים שבפרק הזמן הארוך שחלף מאז הודיע היצרן על הריקול ועד הגיע המכתב, בנוסח הרשמי והמחוייב על ידי משרד התחבורה, אל לקוח הקצה - תכיר גם הפקידה את נושא הריקול.

 

כמה ריקולים רלוונטיים מוציא כבר יצרן?

 

רוצים שירות. רוצים מקצועיות. הצפייה היא שממנהל המוסך ועד אחרון העובדים - כולם יכירו את הריקול.

 

מן הסתם ולמצער, רמת האנשים בענף נמוכה. על זה אנחנו רוטנים.

פורסם

מן הסתם ולמצער, רמת האנשים בענף נמוכה. על זה אנחנו רוטנים.

למרות הדעה הרווחת, המילה למצער אינה קיצור של "למרבה הצער", והיא אף אינה קשורה כלל למילה צער.

פירוש המילה למצער הוא לפחות, לכל הפחות:

*מילון השפה העברית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
אנו, הישראלים שרוב הזמן נדפקים במוסך, פשוט מצפים שבפרק הזמן הארוך שחלף מאז הודיע היצרן על הריקול ועד הגיע המכתב, בנוסח הרשמי והמחוייב על ידי משרד התחבורה, אל לקוח הקצה - תכיר גם הפקידה את נושא הריקול.

 

כמה ריקולים רלוונטיים מוציא כבר יצרן?

 

רוצים שירות. רוצים מקצועיות. הצפייה היא שממנהל המוסך ועד אחרון העובדים - כולם יכירו את הריקול.

 

מן הסתם ולמצער, רמת האנשים בענף נמוכה. על זה אנחנו רוטנים.

 

בהחלט צודק. אכן התכוונתי שלכל הפחות רמת האנשים בענף נמוכה.

 

משמע, נמוכה זו לשון דיפלומטית. מאוד.

 

מש"ל.

פורסם

איך הוא צודק? אתה יודע כמה זמן באמת עובר מרגע שמוסך קיבל הודעה עד שהגיע מכתב ללקוח?

הייתה במוסך המדובר ותיחקרת מה בדיוק קרה שם?

יש לך מושג באמת כמה ריקולים יוצאים?

ואיך אתה צודק? לפי איזה שיטה בדקת את הרמה במוסכים? איזה וכמה מוסכים דגמת?

להשמיץ זה קל...להשמיץ עם חוסר ידע מובהק זה כבר זדוניות

פורסם

איך הוא צודק? אם היינו ב 1985 היה ניתן להטיל ספק כלשהו בהנחתו, נאמר למזכירה נגמר הסרט דיו במכונת הכתיבה והיא לא הספיקה לשלוח את כל המכתבים, אבל היום?

מההתנסות הקצרה שלי עם המאה ה 21 אני מסיק כי כל הנתונים הנדרשים נמצאים כבר בבסיס הנתונים של היבואן ופתוחות לפניו שלל אפשרויות, החל ממשלוח SMS/דוא"ל אוטומטי עד התקשרות לטלפון הסלולרי של הלקוח כדי ליידע אותו בדרישה. רצוי לזכור כי גם משרד התחבורה אמור להיות מסונכרן בטיפול בתקלה כי ללא אישור תיקון הרכב לא יעבור טסט.

 

אתה מוזמן לתאר מקרה בו פשלה כזו יכולה להתרחש כאשר אין קשר לרמת כוח נאדם נמוכה ו/או נהלי עבודה גרועים.

פורסם (נערך)

אתה צודק פשוש!!!...כי למשל בבתי החולים יש כוח אדם ברמה מאוד גבוהה ונהלי עבודה מעולים ואין שום שום טעויות כי שומו שמים טעויות בכזה מקום ומשהו עלול למות...

על אותו משקל כך הדבר בתעופה, ב NASA ועוד מקומות שבהם כוח אדם זה משהו פנטסטי עם נהלים שכתבו גאונים ועזרים וטאדהבייס של המאה ה 22.

עריכה אחרונה על ידי Dan-idin
×
×
  • תוכן חדש...