Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3975 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מציע לך לא לטוס עם דלתא אלא אם מדובר ביעד ישיר שלהם (ניו יורק או אטלנטה). אם אתה צריך לעשות קונקשן בכל מקרה, טוס עם בריטיש. טיסות מעולות, זולות, שינוי כרטיס במחיר מצחיק (75 דולר), מחיר הוגן למזוודה נוספת (95 דולר) ואני מעדיף בכל יום לעשות קונקשנים דרך אירופה ולא דרך ארה"ב.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מצויין. גולד בסטאר אלייאנס בהחלט מקל על הנסיעות והופך אותן לנסבלות יותר.

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם
מציע לך לא לטוס עם דלתא אלא אם מדובר ביעד ישיר שלהם (ניו יורק או אטלנטה). אם אתה צריך לעשות קונקשן בכל מקרה, טוס עם בריטיש. טיסות מעולות, זולות, שינוי כרטיס במחיר מצחיק (75 דולר), מחיר הוגן למזוודה נוספת (95 דולר) ואני מעדיף בכל יום לעשות קונקשנים דרך אירופה ולא דרך ארה"ב.

 

את הכרטיסים הזמנתי מזמן. בטיסה מפה ל-LA, פלוס טיסות פנים וחזרה ארצה מניו-יורק בכ-1600 דולר לכרטיס. מחיר כזה לא מצאתי בזמנו בשום מקום.

פורסם

מקווה שהקונקשן שלך בניו יורק הוא של לפחות 3-4 שעות, כיון שה-immigration יכול לעכב אותך עד כד הפסד טיסה.

זו לבד סיבה להעדיף קישור באירופה (שיכול להיות קצר, דומני שהקישורים בפרנקפורט לארה"ב הם בסדר גודל של 1-1.5 שעות, ולמרות הצפיפות ומעבר הטרמינלים הם פועלים היטב).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
את הכרטיסים הזמנתי מזמן. בטיסה מפה ל-LA, פלוס טיסות פנים וחזרה ארצה מניו-יורק בכ-1600 דולר לכרטיס. מחיר כזה לא מצאתי בזמנו בשום מקום.

 

סתם לידע כללי - מכאן לסן פרנסיסקו (אותו סדר גודל כמו LA), עלה $1100 בבריטיש (טיסה שעשיתי פעמיים, בדצמבר ובינואר). אכן מומלץ להמנע מטיסות עם קונקשנים בניו יורק, או כל שדה אמריקאי מאוד גדול מחמת הimmigration - למרות שגם LAX גדול מאוד. SFO אליו טסתי הוא שדה יחסית קטן והכל מתקתק.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

הקונקשן בהלוך הוא באמסטרדם ולא בניו יורק. הקונקשן חזרה ארצה הוא בניו-יורק.

פורסם

גם ב-SFO עמדתי הרבה זמן בתור, אבל לפחות לא היתה לי תחושה שעומדים לגרש אותי, תחושה שהיתה לי ב-EWR לפני מספר שנים.

לגבי המחירים - הם משתנים מיום ליום מטיסה לטיסה באותו יום, ובודאי מעונה לעונה, ואי אפשר להשליך מהמחיר בדצמבר או ינואר על המחיר ביולי. אנשים בוחרים טיסות לאו דווקא לפי המחיר, אלא גם לפי שעות היציאה וההגעה, דגם המטוס, מרווחי הקישור, המושבים הפנויים ועוד גחמות שיש לאנשים שונים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
הקונקשן בהלוך הוא באמסטרדם ולא בניו יורק. הקונקשן חזרה ארצה הוא בניו-יורק.

 

אז מצבך מצויין.

sperial, מסכים לגבי מה שאמרת, אבל נדמה לי שלבריטיש יש שתי טיסות יומיות להית'רו ומשם כמובן יש טיסות תכופות כמעט לכל יעד על הגלובוס.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

טסתי עם אישתי לפני חודש עם דלטה וקונקשן של שעתיים באמסטרדם לניו יורק. אין תלונות אחלה מטוס שירות ואוכל. עלה לנו 670$ הלוך וחזור.

מזוודה אחת לאדם עד 23 ק"ג ועוד תיק יד למטוס.

 

לא מומלץ לעשות קונקשנים ברוסיה, יש הרבה תלונות על גונבות ממזוודות שם.

פורסם

קונקשנים רק באירופה, לפני קצת מעל לחצי שנה טסנו לחוף המערבי עם עצירה הכרחית בניו יורק של ארבע שעות, בלחץ עם הרבה עזרה של קרובת משפחה שדילגה לנו על כל התורים הצלחנו להגיע לקונקשן בזמן, אימיגריישן זה סיוט בשדות הגדולים

פורסם
אז מצבך מצויין.

sperial, מסכים לגבי מה שאמרת, אבל נדמה לי שלבריטיש יש שתי טיסות יומיות להית'רו ומשם כמובן יש טיסות תכופות כמעט לכל יעד על הגלובוס.

לכל החברות האירופיות הגדולות יש שירות מתאים לישראלים, צריך רק לבחור את החברה, השדות, השעות והמחירים. אפשר לטוס דרך, רומא, אפשר גם דרך קופנהגן או הלסינקי, אם המחיר מצדיק את הסטיה.

משום מה בשנה האחרונה יצא לי לטוס עם חברות יותר קטנות, ואפילו LCC (בסוכות טסתי ב-JAF, ולחופשה הבאה שלי יש כרטיסים ב-DY, וגם אלה התחילו לטוס לארה"ב. אולי הישראלים יתחילו לטוס עם קונקשנים בחברות מסוג זה).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

3-4 שעות לקונקשן? אפילו עם Immigration נשמע לי קצת הזוי.

 

בכ״א - אם כבר Connection קצר יחסית אז עדיף JFK ספציפית בניו יורק - יש להם תורים מקוצרים לפי אורך הקונקשן.

כמובן שעדיף לעשות Connection באירופה כמו שנאמר ואז Immigration בלי לחץ בארה״ב.

רק לשים לב - אם נכנסים מקנדה - יש שם Immigration אמריקאי! (ושיטה ממש מטופשת כשיוצאים משם ועוברים דרך Immigration קנדי משום מה ... נו מילא - לפחות בשני המקרים לקח שעה כולל Immigration לעבור מצד לצד)

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם (נערך)

דווקא הטיסה של ראשון (שבת 00:20)

מגיעה לפעמים הרבה לפני הזמן, לתורים ריקים, רק לקראת הסוף פתאום הם מתמלאים כשאתה כבר עובר.

עריכה אחרונה על ידי ronlol
פורסם
ישנן חברות שעדיין מאפשרות 2 מזוודות בקווים טרנס אטלנטיים, THAI AIRWAYS , אירופלוט , אתיופיאן (או אולי אטיופיאן :-) )ועוד.

לגבי טורקיש : קו ת"א איסטנבול הוא אכן מהגרועים שיש. יחד עם זאת (ולצערי), טורקיש היום היא החברה הכי משתלמת בעיני לנוסע ישראלי, עם תוכנית הנוסע המתמיד הטובה ביותר (קל להגיע ל GOLDׂ) , מספר טיסות יומי גבוה, וצי מטוסים צעיר יחסית אל מול המתחרות שמגיעות ארצה, בייחוד בטיסות ההמשך.

השירות... לרוב קטסטרופה, שדה"ת אטאטורק הוא סיוט, ודיילי האויר חמוצים יותר מאיירן מקולקל...

מה הבעיות בקו מישראל לאיסטנבול? אטאטורק סביר לקונקשין של שעתיים?

how it's like to drive :twisted:


×
×
  • תוכן חדש...