Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3976 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

בעיות בקו ישראל איסטנבול :

1-נציגי לאופר תעופה בדלפקי טורקיש נותנים שירות בינוני ומטה

2-מושבים נבחרים לא נשמרים ללקוחות זהב (זה בכל חברת טורקיש) אלא על בסיס מקום פנוי.

3-רוב הטיסות של טורקיש שיוצאות מנתבג הן במטוסים צרי גוף, מלוכלכים, וללא מערכת בידור אישית

4-איחורים קבועים !! טורקיש אינה ממריאה בזמן מנתבג, רק לפני שבועיים הפסדתי קונקשן למומבאי ונשארתי לילה באיסטנבול. (איסטנבול עדיפה פי 500 על מומבאי אבל זה סיפור אחר)

5-אוכלוסיה לא משהו... אם להיות פוליטיקלי קורקט

 

לגבי אטאטורק :

1-השדה קטן מלהכיל את כמות הנוסעים העצומה שעוברת בו, תורים ארוכים מאוד לבידוק ביטחוני בקונקשן.

2-רוב הטיסות מישראל מנותבות לקצה המסלול, משם באוטובוסים לטרמינל, בזבוז זמן.

3-צפיפות רבה בשערים, ובדרך אליהם, המון אנשים במסדרונות הליכה צרים יחסית.

4-עובדי השדה נותנים שירות אדיש, מתחת לכל ביקורת, אתה הדבר האחרון שמעניין אותם.

5-סירחון. אין אויר. חם.

 

אטאטורק סביר לקונקשן של שעתיים, עליך להיזהר לא לפספס את הקונקשן, אם הטיסה תצא מישראל בשעה איחור, ויהיה עומס בנחיתות באטאטורק אתה מפסיד את טיסת ההמשך.

אם אתה טס לארהב אני מציע לך להגיע לאטאטורק לפני.

יש 5-7 טיסות יומיות לטורקיה, בטוח שתמצא טיסה מוקדמת יותר.

עריכה אחרונה על ידי לוקי2

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
3-4 שעות לקונקשן? אפילו עם Immigration נשמע לי קצת הזוי.

 

הניסיון האחרון שלי היה אמנם לפני מספר שנים (ב-EWR), אבל היה לי מזל רע ואחרי טיסת סיוט (קונטיננטל - היום יונייטד - איחור של 5 שעות, צוות שסיפר לנוסעים סיפורי סבתא ואחר כך גם התיחס בזלזול ואפילו בלעג) הגעתי לקראת סוף התור לדרכונים. עמדתי כשעתיים בתור ובסוף היתה לי תחושה שהפקיד לא מוכן להעביר אותי עם דרכון גרמני. ואז החל התהליך של הוצאת מזוודה וצ'ק אין מחדש לטיסת ההמשך - סה"כ סיפור של 3-4 שעות.

 

וכקוריוז - דובר כאן על בריטיש, אז סיפור קטן עליהם. ללמד שגם מי שנחשב לטוב במיוחד יכול להיות גרוע.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
בעיות בקו ישראל איסטנבול :

1-נציגי לאופר תעופה בדלפקי טורקיש נותנים שירות בינוני ומטה

2-מושבים נבחרים לא נשמרים ללקוחות זהב (זה בכל חברת טורקיש) אלא על בסיס מקום פנוי.

3-רוב הטיסות של טורקיש שיוצאות מנתבג הן במטוסים צרי גוף, מלוכלכים, וללא מערכת בידור אישית

4-איחורים קבועים !! טורקיש אינה ממריאה בזמן מנתבג, רק לפני שבועיים הפסדתי קונקשן למומבאי ונשארתי לילה באיסטנבול. (איסטנבול עדיפה פי 500 על מומבאי אבל זה סיפור אחר)

5-אוכלוסיה לא משהו... אם להיות פוליטיקלי קורקט

 

לגבי אטאטורק :

1-השדה קטן מלהכיל את כמות הנוסעים העצומה שעוברת בו, תורים ארוכים מאוד לבידוק ביטחוני בקונקשן.

2-רוב הטיסות מישראל מנותבות לקצה המסלול, משם באוטובוסים לטרמינל, בזבוז זמן.

3-צפיפות רבה בשערים, ובדרך אליהם, המון אנשים במסדרונות הליכה צרים יחסית.

4-עובדי השדה נותנים שירות אדיש, מתחת לכל ביקורת, אתה הדבר האחרון שמעניין אותם.

5-סירחון. אין אויר. חם.

 

אטאטורק סביר לקונקשן של שעתיים, עליך להיזהר לא לפספס את הקונקשן, אם הטיסה תצא מישראל בשעה איחור, ויהיה עומס בנחיתות באטאטורק אתה מפסיד את טיסת ההמשך.

אם אתה טס לארהב אני מציע לך להגיע לאטאטורק לפני.

יש 5-7 טיסות יומיות לטורקיה, בטוח שתמצא טיסה מוקדמת יותר.

אני טס איתם ללונדון בטיסה ב4 אחרי הצהריים בa330 הרחב, טיסת ההמשך מאטטורק ללונדון היא הטיסה האאונה באותו היום בa321.

how it's like to drive :twisted:

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ,

 

ייתכן ונזכרתי מאוחר מדי אבל שווה לנסות.

הבנתי שיש מועדון נוסע מתמיד שלהם שנקרא skymiles או משהו כזה. האם הצטרפות למועדון אחרי שכבר סגרתי כרטיסים תיתן לי משהו?

פורסם

הרשם למועדון שלהם או לכל מועדון שלהם (למשל KLM/AF) ותתחיל לצבור נקודות. יש לזה משמעות בטיסות מסויימות, למשל בעניין של מטען הכלול במחיר הכרטיס.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אז זהו זו בדיוק השאלה. האם על הטיסה הקרובה אני אתחיל לצבור, אפילו שהצטרפתי למועדון אחרי הזמנת כרטיסים? איך ידעו להחשיב את הטיסה הזו בנקודות אם כן?

פורסם

אפשר להוסיף את מספר הנוסע המתמיד לכרטיסים דרך האתר, בשיחה אליהם, או אפילו בדלפק בשדה התעופה.

יתרה מכך, רוב החברות מאפשרות להוסיף גם לטיסות שכבר טסת, אם לא עבר יותר מדי זמן (חצי שנה מאלו שאני מכיר).

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

ממה שאנימכיר מדובר בעד 1-2 חודשים אחרי הטיסה, אבל משתנה מחברה לחברה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

3-רוב הטיסות של טורקיש שיוצאות מנתבג הן במטוסים צרי גוף, מלוכלכים, וללא מערכת בידור אישית

מה? אתה רציני? בשביל טיסה של שעתיים למי אכפת אם יש מערכת בידור או לא? אנשים טסים לבנגקוק או למזרח הרחוק עם אלעל ב763 שלהם בלי מערכת בידור בכלל.

חוץ מזה שלטורקיש יש אחלה מטוסים ורוב האנשים שטסו איתם מאוד מרוצים. יש הרבה טיסות גם ב777/A330/A340.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR


×
×
  • תוכן חדש...