Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4053 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן, בפולי מדחס משולב קלאץ' חשמלי.

 

לפי פקודה ממחשב ניהול הקלאץ' הזה משלב את המדחס (מדחס מסתובב עם הרצועה) או מנתק את המדחס (לא מסתובב עם הרצועה).

 

פקודה לקלאץ' נשלחת מיד לאחר הדלקת מזגן ומפסיקה ברגע שטמפ' ביחידה פנימית של המזגן יורדת מתחת לסף מסויים. וכשהיא עולה שוב, שוב פעם הקלאץ' משתלב.

כמו כן הקלאץ מופרד כשיש לחץ גבוה או נמוך מידי במערכת, כדי להגן על המדחס ועל שאר הרכיבים.

 

 

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
קראתי פה את כל השרשור שחלק גדול ממנו די אדיוטי ועדיין לא מצאתי את התשובה שאותה חיפשתי.

בשורה התחתונה ברכב כמו האיביזה - מה מומלץ יותר במקרה שקר לי, לכוון את הטמפ' ליותר נמוכה ולהשאיר את המזגן על עוצמה 1 (כשהAC דולק).

או שאולי עדיף פשוט לכבות את המזגן לגמרי (לכבות את הAC ולהשים את העוצמה על 0) ואז אחרי 5 דקות כשמתחיל להתחמם להדליק שוב ?

אני מסתכל על מה עדיף מבחינת חסכון, גם לטווח הארוך וגם לטווח הקצר - מה שאומר שאם צריך לשלם קצת יותר דלק אבל זה ישמור על המדחס זאת האופציה העדיפה, מצד שני אם יש אופציה של תפגע במדחס ותחסוך בדלק אז היא העדיפה.

אפשר לקבל תשובה חד משמעית ?

 

כן, תפסיק לעשות חיים קשים לעצמך וברגע שנהיה קר ברכב כוון את הבורר לטמפ' נעימה מהפתחים. הבעיה נפתרה.

אם אי שם מתישהו בעוד מספר שנים כלשהו לא ידוע בנקודת זמן לא ידועה משהו יקרה עם המדחס שלך, סביר להניח שלעולם לא תדע את הסיבה. דברים מתקלקלים גם אם שומרים עליהם כמו שצריך.

פורסם (נערך)

במקום להנדס יותר מידי, עצה שלי היא שבנסיעות ממושכות תכוון את היציאות של האוויר לכיוון השמשות והחלונות, ובמידת הצורך תשחק רק עם העוצמה של המפוח.

וככה אתה מקרר את כל הרכב, ולא מקפיא את עצמך.

בדומה לבתים עם מזגן מרכזי, שזה יותר נוח וכיפי מאשר מזגן יחיד בכל איזור.

 

אם אחרי זה עדיין קר לך, פשוט תווסת טמפ עם הבורר היעודי, כמו שרשמו פה.

התפיסה של אנשים שזה "בזבוז" היא לא נכונה, לא מתבזבז פה כלום, כולה עובר קצת אוויר דרך הרדיאטור חימום.

 

לגבי חיסכון ושמירה על המדחס.

אני לא מבין למה זה מעניין, המנוע פועל וגם ככה נשרף דלק, בסופו של דבר בנסיעה ממוצעת החיסכון יהיה כמה גרושים בסוף חודש.

מדחס מחזיק המון שנים, כיבוי והדלקה ידניים הם אלה שיוצרים את הבלאי, תן למחשבים לנהל הכל, המהנדסים שבנו אותם יותר חכמים מאיתנו.

עריכה אחרונה על ידי nir100
פורסם
קראתי פה את כל השרשור שחלק גדול ממנו די אדיוטי ועדיין לא מצאתי את התשובה שאותה חיפשתי.

בשורה התחתונה ברכב כמו האיביזה - מה מומלץ יותר במקרה שקר לי, לכוון את הטמפ' ליותר נמוכה ולהשאיר את המזגן על עוצמה 1 (כשהAC דולק).

או שאולי עדיף פשוט לכבות את המזגן לגמרי (לכבות את הAC ולהשים את העוצמה על 0) ואז אחרי 5 דקות כשמתחיל להתחמם להדליק שוב ?

אני מסתכל על מה עדיף מבחינת חסכון, גם לטווח הארוך וגם לטווח הקצר - מה שאומר שאם צריך לשלם קצת יותר דלק אבל זה ישמור על המדחס זאת האופציה העדיפה, מצד שני אם יש אופציה של תפגע במדחס ותחסוך בדלק אז היא העדיפה.

אפשר לקבל תשובה חד משמעית ?

תשמ'ע, לא כולם חכמים כמוך...

 

תסביר לי כיצד ניתן לחשב את צריכת הדלק הנוספת בהתחשב בשינויים במחיר לחבית נפט לאורך מספר שנים עד אשר המדחס ימות ?

איזה כייף לי :)

פורסם

אני למשל בפונטיאק כשהאוטו חם מכון ל4 הכי גבוה וברגע שהאוטו נעים וקריר מוריד ל2 שזה די חלש.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם
כן, בפולי מדחס משולב קלאץ' חשמלי.

 

לפי פקודה ממחשב ניהול הקלאץ' הזה משלב את המדחס (מדחס מסתובב עם הרצועה) או מנתק את המדחס (לא מסתובב עם הרצועה).

 

פקודה לקלאץ' נשלחת מיד לאחר הדלקת מזגן ומפסיקה ברגע שטמפ' ביחידה פנימית של המזגן יורדת מתחת לסף מסויים. וכשהיא עולה שוב, שוב פעם הקלאץ' משתלב.

כמו כן הקלאץ מופרד כשיש לחץ גבוה או נמוך מידי במערכת, כדי להגן על המדחס ועל שאר הרכיבים.

 

הבנתי, תודה על ההסבר.


×
×
  • תוכן חדש...