Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4059 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן ראיתי את הרכב במוו סדרה 1 החדשה 2015 שקיבלו החודש.

ראיתי שעשו לה מתיחת פנים ושיפרו את האבזור שלה בפנים הרכב.

רציתי לשאול מה אתם חושבים על הרכב מבחינת נסיעה, נוחות, אבזור.

האם הרכב שווה את הכסף 200K?

קישור לכתבה בוואלה http://cars.walla.co.il/item/2853568

פורסם

איך מישהו יכול לענות אם העדכון קורה רק עכשיו ?

 

לחבר הייתה כזאת שנת 2011 אני חושב, גירסת בסיס. היא הייתה אחלה של מכונית, לטעמי קצת כבדה וחלשה אבל תמיד יש מנועים חזקים יותר.

 

תתקשר לאולם ותקבע נסיעת מבחן, אף אחד בפורום לא יענה לך על השאלות כמו מה שתרגיש בנסיעה.

 

אם זה שווה את המחיר? יש הרבה מכוניות מעולות ומאובזרות יותר במחיר של 200 אלף. גם חדשות וגם שנה-שנתיים אחורה. תגיד לאן אתה מכוון... נוחות ושיוט, ספורט, סתם פוזה, משפחה וכו'... אל תידבק לסמל.

פורסם
איך מישהו יכול לענות אם העדכון קורה רק עכשיו ?

 

לחבר הייתה כזאת שנת 2011 אני חושב, גירסת בסיס. היא הייתה אחלה של מכונית, לטעמי קצת כבדה וחלשה אבל תמיד יש מנועים חזקים יותר.

 

תתקשר לאולם ותקבע נסיעת מבחן, אף אחד בפורום לא יענה לך על השאלות כמו מה שתרגיש בנסיעה.

 

אם זה שווה את המחיר? יש הרבה מכוניות מעולות ומאובזרות יותר במחיר של 200 אלף. גם חדשות וגם שנה-שנתיים אחורה. תגיד לאן אתה מכוון... נוחות ושיוט, ספורט, סתם פוזה, משפחה וכו'... אל תידבק לסמל.

תראה אני שוקל לקנות במוו זד4 או אאודי טיטי 2009 אבל אבא שלי אמר לי שהוא חושב שלא כדאי לי ואם אני רוצה יקנה לי את הבמוו סדרה 1 החדשה שיצאה עכשיו. אגיד לך את האמת, אני מחפש פוזה וספורט .

פורסם

תעשה בדיקה לגבי ביטוח לרכבים האלו. יש לי הרגשה שלא תאהב את המספרים ;)

 

לגביהם אני לא יודע להגיד לך, אני מנחש גם שאין פה הרבה שנסעו וחיו איתם ביום-יום ויכולים לחוות דעה מוצקת.

תנסה לדוג אנשים שיש להם כאלה רכבים ולהבין מהם לגבי עלויות, נוחות, איכות וכו' ותחפש השוואות באינטרנט.

פורסם

אבא שלי נוהג על סדרה אחת 2014 118I לקצ'ורי.

 

הרבה מאוד רכב ב200 וקצת אלף שקל, כל הטכנולוגיה של BMW, נמצאת ברכב הזה.

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם
אבא שלי נוהג על סדרה אחת 2014 118I לקצ'ורי.

 

הרבה מאוד רכב ב200 וקצת אלף שקל, כל הטכנולוגיה של BMW, נמצאת ברכב הזה.

אז ממה שאני מבין אתה ממליץ?

פורסם

אני נוסע ב118i מ2012. זו BMW... הרכב דבוק לכביש, "הנאה" אחורית, המנוע חזק מאוד (אם כי בגרסה הבסיסית ההגדשה שלו חלשה יותר ואני מכיר אנשים שפחות מרוצים מהרכב בדיוק בגלל זה) והתיבה מצוינת. זו BMW אז הפח הוא בעובי של עור פיל ולא סובל מדפיקות קטנות וגם הצבע עבה, חזק ובריא. צריכת הדלק סבירה (בערך 13-14 ק"מ לליטר אבל הנסיעות שלי הן בעיקר בינעירוניות) והאמינות של הרכב הספציפי שלי היתה גבוהה מאוד (כמעט כמו רכב יפני, אין בכלל מה להשוות לVAG הדפקטיבית שהיתה לי לפני כן)

בגזרת המינוסים, האוטו גדול אבל מרווח בערך כמו סופרמיני קטנה, אם הנהג והנוסע גבוהים אז מאחור אי אפשר לשבת כשהישיבה ספורטיבית נמוכה והכניסה לרכב לא נוחה במיוחד (אם כי המושבים תומכים היטב). זה אולי השתנה מאז אבל ברכב אין בקרת מהירות (אלא רק מגביל מהירות). הביטוח יקר כשהמקיף בשנה הראשונה עלה באיזור ה5K ואחרי שנתיים הצלחתי להשיג ביטוח מקיף בפחות מ3K אבל אני בפירוש לוקח בחשבון שזה משוקף בירידת הערך של הרכב...

פורסם
אז ממה שאני מבין אתה ממליץ?

 

תראה, אבא שלי חובב רכב, בהיסטורית הרכבים שלו תמצא TT חדשה (2010 דאז), C200 חדשה (2012), ועוד ועוד.

 

ללא ספק הוא מאוד מאוד מרוצה מהBMW שלו, הוא דואג להזכיר לי כל יום כמה הוא מרוצה מהרכב. מכל הבחינות.

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

×
×
  • תוכן חדש...