Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4097 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

לפני כחודש בערך החלפתי שמשה קדמית במסגרת זגג בהסדר.

העבודה הייתה לשביאות רצוני.

כשבוע בערך לאחר מכן הייתי במוסך שלי ודם התברר שחלק ספציפי פורק ולא הוחזר. מדובר בפס גומי שמחבר בין חלקי פלסטיק שבטוח פורק לשם הרכבת השמשה.

טלפון לזגג שאמר תבוא נראה.

היום ביקרתי אצל הזגג והבנתי שאין עם מי לדבר. התנהלות מגעילה שברור שהם יטרטרו אותי סתם ודרשו שאגיע מחר כי המתקין הספציפי שעבד על הרכב שלי לא נמצא.

מה אתם ממליצים?

BMW 120i*Ford Focus III 2000cc

MINI 998cc*MINI 998 cc*Ford Focus I 1600cc

פורסם

הייתי מגיע מחר ונמנע מלהסיק מסקנות כל כך מהר.

בכל מקרה לא הייתי מפרסם שם בעל עסק, בטח לפני מחר.

תהיה אסרטיבי.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

לפני הרבה שנים אמר לי אדם חכם: המקום בו הרכב מתקלקל הכי הרבה הוא המוסך. לקח לי כמה שנים להבין את זה, על בשרי.

 

היום אני לעולם לא משאיר את הרכב לבד במוסך. לוקח יום חופש ועומד ליד הרכב במהלך הטיפול.

במאה אחוז מהמקרים ההימצאות שלי במוסך חסכה לי כאב לב וכיס כי "תפסתי" אותם טועים או מתרשלים.

למען הסר ספק אציין שאני מטפל במוסכים שנחשבים מעולים ומומלצים על ידי רבים - כולל כאן בפורום.

 

עצוב אבל זה המצב.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

ובכן,

באתי שוב, כולם בהפסקת אוכל. הגעתי שוב למחרת, אפילו העובד שטיפל ברכב שלי היה.

 

"לא היה שום חלק"

"אם היה היינו שמים"

"לא חסר שום דבר"

"תאמין לנו שאנחנו יודעים"

 

חסר סיכוי

חבל שאיש מקצוע שלא יודע להרכיב חלק, לא מוסר אותו ביד ואומר לא יודע.

במקום לזרוק לפח ולצעוק שמעולם לא היה חלק.

BMW 120i*Ford Focus III 2000cc

MINI 998cc*MINI 998 cc*Ford Focus I 1600cc

פורסם

בוקר טוב

לא קבלתם תמונה כי אני בחו"ל לקצת עסוק בדברים אחרים.

אני לא מפרסם את שם העסק כי אני לא חושב שהם עושים עבודה גרועה. פשוט ביש מזל עם עובד אחד. גם אין הרבה מוסכי זגגות בהסדר בתל אביב.

BMW 120i*Ford Focus III 2000cc

MINI 998cc*MINI 998 cc*Ford Focus I 1600cc

פורסם

דבר עם הביטוח ששלח אותך.

שלח להם גם במייל תמונה של הרכב שלך בלי חלק ורכב זהה עם חלק. אל תשבור את הראש מול המוסך

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם
אם אתה לא חושב שהם עושים עבודה גרועה, אז אתה מסכים שהתיקון הוא לשביעות רצונך.

אז איפה הבעיה בדיוק?

ההתקנה הייתה לשביעות רצוני, השמשה לשביעות רצוני. מה שלא לשביעות רצוני זה שחלק מהרכב שפורק ולא הוחזר ונעלם. לא חלק חיוני אפילו. סתם מעצבן שאומרים לך שלא היה כזה חלק בכלל.

עולמי ששאל, מדובר על פרופיל פלסטיק עם גומי שעליו יושב הבסיס פלסטיק בחלק העליון של התא מנוע.

אפשר לחיות בלעדיו, השאלה היא למה?

BMW 120i*Ford Focus III 2000cc

MINI 998cc*MINI 998 cc*Ford Focus I 1600cc

×
×
  • תוכן חדש...