Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך - אאודי RSQ3


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 3326 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני מתאר לעצמי שאם יש לך 380K להשכיב על RSQ3 יהיה לך את האקסטרה 100-200K הנותרים אם תרצה את ה-Q5...
ההערכה הזו אינה תמיד נכונה. במקרים שכן, זה לא אומר שמי שיש לו, מאבד את חוש המידה לחלוטין. שורה תחתונה עוד 25%-50% מעבר לתכנון זה יותר מטווח הסטייה המקובל במקרים כאלו.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך אנשים תמיד חושבים שלמי שיש כסף לרכוש רכב יקר במחיר מסוים, יהיה לו גם מספיק כסף לרכוש רכב שיקר יותר בסכומים של 5-6 ספרות. בדיוק כמו שלמישהו יש 100K לרכישת רכב והוא לא יכול או לא רוצה לרכוש רכב ב120, כך גם למי שיש 300 לא בהכרח יוכל לרכוש ב320. מגוחך לחשוב ככה בכלל.

 

בנוגע לאוטו - נראה חמוד, מיוחד, אגרסיבי. מנוע חזק וביצועים טובים. עדיין הייתי מעדיף M135 או S3 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק כמו שלמישהו יש 100K לרכישת רכב והוא לא יכול או לא רוצה לרכוש רכב ב120, כך גם למי שיש 300 לא בהכרח יוכל לרכוש ב320. מגוחך לחשוב ככה בכלל.

 

זה ממש לא אותו דבר.

20K מ-100K זה 20 אחוז יותר.

20K מ-300K זה 6 וחצי אחוז... :roll:

זה כמו תוספת של 6K למי שקונה רכב ב-100K.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכונית שעקרונית מעניינת אותי. חשבתי לאחרונה על משהו טיפה מוגבה אבל עם יכולות כביש.

יש פה בעיה גדולה עם 2 מספרים - 380 ו 235/35.

תשאלו מה הקשר בינהם.

אני חושב שבמחיר כזה, אם מוותרים על נוחות בצורה כה קיצונית (כי עד שלא אבדוק אני בטוח שדי סיוט עם הצמיגים האלו), חייבים לקבל מכונת נהיגה מתגמלת במיוחד.

למיטב הבנתי זה לא המצב. מה שכן אפשר להבין שבקו ישר היא לא רעה. אז אם זה הקטע, אז למה לעזאזל צריך חתך כזה.

בקיצור, יש פה פיקשוש מסויים. הדגם עם ה 220 כ"ס יכול לתת תמורה מוצלחת בהרבה.

 

דבר נוסף, מזכרון מ RS אחרת, צליל המנוע פרוע לחלוטין. נשמע תערובת של אגזוז פתוח לחלוטין, מנוע מקולקל, חיית פרא רעה.

 

תודה על הסיקור והשיתוף בחוויה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשישי בצהריים נהמה מרושעת שברה את השקט והבהילה את ילדי הרחוב בו אני גר, מיד הבנתי שהוא הגיע. לא, זה לא היה מלאך המוות שבא לקחת אותי, זה פבל עם האאודי RSQ3. אתם חייבים לשמוע את המנוע הזה בלייב, הוא מרטיט את הלב.

 

לטעמי היא לא נראית מוחצנת מדי, מלבד חישוקים ובלמים ענקיים עם קאליפרים אדומים אין כאן הרבה דרמה והיא לא חושפת מיד שיש לה 310 כ"ס מתחת לחצאית. בתא הנוסעים פוגשים באותו עיצוב סולידי כמו בדגם הרגיל אך כאן מקבלים הגה ספורטיבי, דוושות אלומיניום ומושבים תומכים ומחבקים שמוסיפים לאווירה. כנראה שצריך להתפשר על משהו כדי לקבל

 

פנינו לכיוון המסלול המפותל שבשעה זו פנוי ממכוניות ומטיילים, הרי חייבים לבדוק אם הבהמה הזו יודעת להרתיח את הדם ומצדיקה את תג ה- RS שדבוק לה על התחת. בדרך אני מתרשם שלמרות צמיגים בעלי חתך מאד נמוך ובולמים קשיחים למדי, הרכב לא מתרסק על בורות ולא מעביר חבטות לעמוד השדרה במעבר על פסי האטה וצלקות כביש. לא הייתי מגדיר אותו כרכב נוח אבל בהחלט ניתן לחיות איתו ביום יום והוא גם שימושי למדי.

 

יוצאים מהעיר, בוחרים במצב דינמיק, אני מדביק את הדוושה הימנית לרצפה, התיבה הרובוטית מגיבה בזריזות ואני מרגיש איך המעיים נדבקים לגב ואני משוגר קדימה. מחט הסל"ד מטפסת גבוה ונראה שהמנוע אוהב את זה מאד, פה אני כבר מפנים שהמנוע הזה משוגע בדיוק כמו שהוא נשמע. מיותר לציין שבכל מצב עקיפות מתבצעות בהרף עין ומשאירות את הנהג הנעקף עם מבט מלא קנאה. אם רוצים, הרכב יכול לשייט בנונשלנטיות במהירות תלת ספרתית תוך כדי הפגנת אופי שקט ורגוע.

 

הגענו לכביש המפותל ואחרי כמה פניות בהן למדתי מעט את הרכב אני מרשה לעצמי להגביר את הקצב. בדהירה בין הפניות מורגשת היטב רכינת המרכב וכך גם המשקל אבל הצמיגים לא מצייצים אפילו. הRS מפגינה אחיזת כביש גבוהה על גבול המעצבנת. היא גורמת לי להרגיש שהיא כל יכולה ואני מחליט בביטחון להגביר את הקצב עוד יותר. "זה כבר מגוחך לקחת את הפניה הזו במהירות כזו, זה לא אפשרי ברכב הזה" חשבתי לעצמי, אבל הRS לא חושבת כמוני וצולחת את הפניה בכבוד עם נטייה קלה לתת היגוי. כל כך קל לנהוג בה מהר.

 

נראה שיש כאן הכל: באריזה של ג'יפון שימושי ונאה מקבלים מנוע מופרע, הגה מדוייק שמפנה את החרטום בדיוק לאן שרוצים, תיבת הילוכים זריזה שמאפשרת לנהג חופש מסויים בשליטה ידנית, אחיזה מעולה, ובלמים חזקים שלא מתעייפים. אבל חסר לה הניצוץ כדי להיות מכונית מרגשת שמעלה חיוך על פניו של האוחז בהגה. היא כבדה מדי, גבוהה מדי, תנוחת הנהיגה לא מושלמת, והיא לא מערבת או מאתגרת את בעליה, היא עושה את הכל בקלות ובעצמה.

 

לא נהגתי על דגמי אאודי RS אחרים אבל אחרי שנהגתי במכוניות ספורטיביות אחרות וביניהן אאודי S1 שהייתה יותר אגרסיבית ויותר מהנה לנהיגה, אני חושב שאאודי היו צריכים להשאיר את הג'יפון העצבני בסדרת דגמי ה- S ולא ה- RS.

עריכה אחרונה על ידי The REAL B.r
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שייייי, אני מאמין שביחס לרכב הנוכחי שלך, אתה צפוי להתאכזב מהאאודי. היא פשוט לא שם. דמיין את ה-S3, רק פחות מבצעת ומשרה פחות בטחון.

אבל תזמין לעצמך נסיעת מבחן ותחליט בעצמך. זאת מכונית שקשה לשפוט במילים, לכאן או לכאן. לאחד היא תרגיש כמו כליל השלמות, לאחר היא תהיה חובטת ולא נוחה ולשלישי היא תהיה משעממת, אילמת, נייטרלית ו"קרה" מדי. אני מאמין שאתה תיפול בקטגוריה השלישית, אבל יכול להיות שאני טועה.

 

אגב, לא מזמן הגיעה הפייסליפט והיא מגיע עם חתך 40 על ג'אנט 19. כנראה ברכב שהופיע בכתבה היו ג'אנטים עצבניים יותר או שזה משהו שאאודי החליטו to tone down. למנוע, אגב, יש עוד 30 סוסים. כי למה לא.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מדבר על מחליפה ל S_MAX לא ל ST. משהו לאשה שגם אני יכול להסתדר איתו ;-)

ובנתיים הכל משחקי דימיון. כנראה לא אחליף עד שלא אמצא חבילה ממש טובה.

עריכה אחרונה על ידי shayy

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אשתך לא גרזנית רצינית, אני לא רואה טעם למשהו מעבר ל-S מקס. אולי S מקס חדש :)

אם אתה רוצה משהו שגם אתה תסתדר איתו ויהיה נעים יותר ביומיום, יש לאאודי את ה-Q5 עם מנוע 3 ליטר טורבו.

אבל תכל'ס, עזוב אותך מהשטויות האלה, קנה בראבו :p

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המצב של ה S מקס שלנו חדש. רק מסתמן שפחות נצטרך את הגודל שלו.

הוא מהיר, נוח ומהנה. קל מאוד להשאיר אותו ואין שום לחץ לרדת ברמה...

לא מתחבר ל Q5.

נחכה. בסוף משהו ידליק אותי. תודה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כולם מדברים על רעש המנוע, מה רעש המנוע שונה ממנוע 2.5 או 3.0 ליטר מוגדש אחר מקונצרן VAG?

אני משער שמערכת הפליטה שונתה ליצירת סאונד שגורם לעור ברווז בכל לחיצה על הדוושה.

אבל, אפשר לקחת Q5, לשים לה מערכת פליטה משופרת, צמיגים וגאנטים מוגדלים וקיבלתם גיפון פרקטי יותר, חזק יותר ועם סאונד יפה(לא יודע אם יותר).

גם אני בדעה שמי שבידנו הממון לא יקנה RSQ3, אלה יפזול לרכב ספרטיבי שנותן יותר.

מצטער, לא הייתי שם 300K עליו...הייתי מוריד את ה R ואת ה Q ונשאר עם ה S.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואו, איזו מכונה מדהימה!

האם יש גרסת RS גם ל-Q5?

אם כן, מה ההגיון בלהעדיף את ה-Q3 על פני ה-Q5 חוץ מעניין המחיר שגם ככה שולי למי שמחפש רכב כזה?

 

אני חושב שלא קיימת בכלל Q5RS, אבל יש Q5S

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3326 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...