Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4108 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום,

התאכזבתי מאוד מהמערכת "בולרו" של סקודה.

אין עברית בכלל, היא מאוד בסיסית בלי אפשרויות כגון:

מצלמת רוורס,

ניווט,

והיא לא קשורה בכלל למערכות הרכב (אין לי בתפריט של המולטימדיה "car" ואין שום חיווי על מזגן או כל דבר אחר של הרכב.)

 

החלטתי שאני מחליף מערכת מולטימדיה ואם אני כבר מחליף אז אנדרואיד.

בארץ המחירים נשמעים לי לא הגיוניים. מערכת אנדרואיד אוניברסלית שלא מותאמת לרכב עולה 2590 שקל אבל מותאמת עולה פתאום 4400.

 

חיפשתי באליאקספרס ומצאתי את המערכת הבאה http://m.aliexpress.com/item/1842284502.html

התכתבתי עם המוכר והוא הבטיח לי שהמערכת תומכת בחיישנים הקפיים ושליטה בגלגל ההגה (מה עוד יש?)

 

ועכשיו למומחים... מה אתם אומרים?

על המערכת בכלל ויבוא לארץ (מכס וכו') בפרט

מדובר בסקודה יטי 2015 חדשה עם המערכת בולרו.

פורסם

[TABLE=width: 100%]

[TR]

[TD][TABLE=width: 100%]

[TR]

[TD=class: pageHeading]Flyaudio G7007F09 - ŠKODA Android 4.2

 

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

קיים הסבר רק ברוסית על אותו דגם רק לוולקסבגן

מחפש תקליטים ויניל של רוק כבד.

פורסם

Flyaudio G7007F09 - ŠKODA Android 4.2



זה עוד דגם שעובד על אנדרוייד ומותאם לסקודה

מחפש תקליטים ויניל של רוק כבד.

×
×
  • תוכן חדש...