Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4118 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

רכשתי קרוז 2010 מנוע 1.6 מליסינג ליפני כמה חודשים.

עכשיו בספר טיפולים כתוב טיפול אחרון בוצע ב :

16.2.2014 - טיפול 90,000 מד מרחק 84,692.

 

כרגע הרכב עומד על 91,500 ק"מ.

בספר רכב כתוב טיפול כל 30,000. מתי כדי לבצע טיפול הבא? האם כדאי כל 15,000? 10,000? 30,000?

 

תודה לעוזרים.:-)

פורסם

היי, כתוב או מספר קילומטרים מסויים או שנה, זאת אומרת שעברה שנה והיה צריך לעשוןת את הטיפולים כבר לפני חודש.

אני ממליץ לרדת לכל 15K טיפולים, במידה ואתה נוסע בעיקר בינעירוני ובלי פקקים, ונסיעות ארוכות תוכל גם לעשות כל 20K.

רועי

פורסם (נערך)

אוקיי.

נגיד ואני עושה טיפול איזה לעשות של 105,000?

מצרף תמונה להצעת מחיר לטיפול 15,000 (105,000 ק"מ) - מוסך צנטרל ת"א.

2.jpg3.jpg

עריכה אחרונה על ידי avi1970
פורסם

אני מת"א.

חשבתי על מוסך מורשה צמרת בת"א משהו מכיר?

להלן הבדיקות שלאון מדבר עליהם שלדעתי לבד יהיה לי די קשה לבצע :

 

 

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD=colspan: 2][TABLE=align: center]

[TR]

[TD][TABLE=align: center]

[TR=class: tdmaingridHead, bgcolor: #356AA0]

[TD=align: center]תאור העבודה / בדיקה[/TD]

[/TR]

[TR=class: tdmaingridNOHEND, bgcolor: #FFFFFF]

[TD=width: 650px]החלף שמן ומסנן שמן מנוע כולל אטם פקק ניקוז שמן[/TD]

[/TR]

[TR=class: tdmaingridNOHEND, bgcolor: #F8F8F8]

[TD=width: 650px]החלף נוזל DEXRON VI תיבת הילוכים אוט אם לא בוצע ב- 75000 ק מ[/TD]

[/TR]

[TR=class: tdmaingridNOHEND, bgcolor: #FFFFFF]

[TD=width: 650px]בדוק וכוונן מסנן אויר[/TD]

[/TR]

[TR=class: tdmaingridNOHEND, bgcolor: #F8F8F8]

[TD=width: 650px]בדוק וכוונן דליפות מהמנוע ותיבת ההילוכים מדחס המזגן וכו[/TD]

[/TR]

[TR=class: tdmaingridNOHEND, bgcolor: #FFFFFF]

[TD=width: 650px]בדוק וכוונן שלמות מתלים וקפיצים קד ואח; שלמות צינורות מע ההיגוי[/TD]

[/TR]

[TR=class: tdmaingridNOHEND, bgcolor: #F8F8F8]

[TD=width: 650px]בדוק וכוונן להבי מגבים לשמשה הקדמית[/TD]

[/TR]

[TR=class: tdmaingridNOHEND, bgcolor: #FFFFFF]

[TD=width: 650px]בדוק וכוונן חגורת הנעה[/TD]

[/TR]

[TR=class: tdmaingridNOHEND, bgcolor: #F8F8F8]

[TD=width: 650px]בדוק וכוונן נוזל הבלמים[/TD]

[/TR]

[TR=class: tdmaingridNOHEND, bgcolor: #FFFFFF]

[TD=width: 650px]בדוק וכוונן שלמות מערכת הבלמים; מפלס נוזל;רפידות קד ואח צינורות[/TD]

[/TR]

[TR=class: tdmaingridNOHEND, bgcolor: #F8F8F8]

[TD=width: 650px]בדוק וכוונן לחץ אוויר בצמיגים[/TD]

[/TR]

[TR=class: tdmaingridNOHEND, bgcolor: #FFFFFF]

[TD=width: 650px]בדוק וכוונן דליפות ממערכת צינון המנוע[/TD]

[/TR]

[TR=class: tdmaingridNOHEND, bgcolor: #F8F8F8]

[TD=width: 650px]בצע נסיעת מבחן גל הינע - חיבורים חופשיים[/TD]

[/TR]

[TR=class: tdmaingridNOHEND, bgcolor: #FFFFFF]

[TD=width: 650px]בדוק ובצע לפי הוראות היצרן ריקולים פתוחים[/TD]

[/TR]

[TR=class: tdmaingridNOHEND, bgcolor: #F8F8F8]

[TD=width: 650px]_________________________ ______________________________[/TD]

[/TR]

[TR=class: tdmaingridNOHEND, bgcolor: #FFFFFF]

[TD=width: 650px]תקני השמנים והנוזלים המומלצים נוזל תיבת הילוכים אוטומטית DEXRON VI[/TD]

[/TR]

[TR=class: tdmaingridNOHEND, bgcolor: #F8F8F8]

[TD=width: 650px]תקני השמנים והנוזלים המומלצים שמן מנוע DEXOS-2 5W-30[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

פורסם
יש לך רכב חדש יחסית אין טעם לטפל בעצמך.

מחיר הטיפול גם כן סביר לכן אין טעם לחפש מוסכים מחוץ למורשה.

 

היי,

מרק מה הקשר של רכב חדש לטעם האם לטפל לבד או לא.

ובלי לפתוח שוב פעם ויכוח אני אשמח ללכת לאחד המוסכים שמבצעים את הבדיקות שצויינו.

רועי

פורסם

הקשר הוא שמדובר עם רכב עם מחירון בעייתי בתוספת שהוא נקנה מליסינג וגם שמדובר בחברה שלאחרונה החלה להפציץ בריקולים וכל מיני עדכונים שרק מוסך יכול לעשות.

וכאשר המחיר הוא סביר אז מה רע.

פורסם

מרק, לא טענתי שמהחיר רע, ההפך לדעתי המחיר מצויין, אבל אם בן אדם רוצה בשביל הכיך שלו ללמוד ועל הדרך לחסוך אז למה לא?

ולא נראה לי לא יעשו לרכב ספציפי ריקול בגלל שהוא החליף שמן לבד, ואני תמיד התחחייבתי בקניה של הרכב שאני מטפל לבד,

ואם לא מרוצים שיקחו את הרכב לבדיקה מקיפה ויבדקו ושיראו אם הרכב טופל כראוי או לא.

רועי

פורסם

זה לא עניין של לא יעשו לך עידכון או ריקול עקב כך שטיפלת בעצמך אלא שכל פעם שיוצא איזה ריקול שקט שלא מוערבות בו בטיחות הרכב לא תדע אליו אלא עם תיכנס למוסך.

אל תשכח זה סיוויק ידני type r שהיא בעלת שוק אלא כולה קרוז 1600 לכן עדיף לדבוק במוסך מורשה כל עוד המחירים סבירים.

הכי טוב זה למצוא מורשה שברולט שמוכן לעבוד עם חלפים שאתה מביא מהבית כמו שמן ופה הרווחת באמת

פורסם

בעניין האחריות אל תשכח שהרכב כבר לא, אפילו כבר שנתיים מחוץ לאחריות, ואני לא רואה איך זה פוגע במחיר?

הרי אם הבן אדם באמת חושש אז הוא לא יקנה בכלל, והקטע זה לא רק הכסף, חלילה וחס לא להוציא לכול המוסכים שם רע,

אבל כבר ראיתי עבודות של מורשים.

רועי

פורסם

נראה איך ילך לו יכול להיות הוא יתפוס מוסך איכותי ויכול להיות הוא יקבל מוסך שמוסיף חצי ליטר יותר כי לא בא לכ להשאיר ללקוח את שארית השמן

×
×
  • תוכן חדש...