Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הטורים לא יציבים (?) ובעיות בזינוק - רנו פלואנס 1.6 2010


shimon88
שימו לב! השרשור הזה בן 2110 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

צהריים טובים

 

הרכב בחודש האחרון מתנהג מוזר. הבעיה לא חוזרת בכל הנעה אבל אם היא מתרחשת זה רק בהנעה אחרי כמה שעות שהרכב לא נוסע (למשל בבוקר).

קשה לתאר את זה אבל מה שקורה הוא שכשמעבירים לD ומלטפים את הגז להתחיל נסיעה הטורים עולים ויורדים במחזוריות קבועה באופן ממש מורגש ובלי קשר למצב הדוושה. ממש משחקים בין 1000 ל2000 סל"ד עד שאני נותן מכת גז שכאילו מאפסת את הרכב.

בנוסף, לעיתים כשהרכב כבר התחמם ועוצרים בצומת או רמזור ואני מתחיל נסיעה, גם ליטוף הגז נותן "מכת גז" קטנה ואז ירידת סלד וזה מרגיש כמו הבעיה שתיארתי לעיל ואם נותנים עוד קצת גז זה מסתדר.

 

הייתי במוסך מורשה של רנו ואפילו השארתי להם את הרכב ללילה שיניעו אותו בבוקר קר מחובר למחשב והם לא מצאו שום דבר, אין שום קוד או תקלה במחשב. והם לא הצליחו לשחזר את הבעיה שתיארתי.

 

הרכב באחריות יבואן כי קניתי מקרסו טרייד.

 

מה אומרים? כבר הייתי פעמיים אצלהם ונראה שהם לא יודעים מה לעשות...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאשר התופעה קרוה :

-האם נדלקת נורת Check Engine ?

 

טורים לא יציבים בדרך כלל זו בעיה בחשמל / חיישן למשל חיישן מצערת או MAF ( mass air flow ) או נזילת וואקום.

עריכה אחרונה על ידי Mercedes96

מחפש חלקים למרצדס בודי W124 שנות 1985-1995.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תחזור למוסך הפעם אתה תגיע בבוקר למוסך לנהוג ושמישהו ישב לידך עם קליפ כי יתכן שהסגנון נהיגה שלך יצליח לשחזר את התקלה ביותר קלות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נדלקת שום נורה, אין שום קוד במחשב רכב, הם לא ראו במוסך ואני לא ראיתי במתאם OBD שיש לי.

חיישנים למיניהם לא אמורים לתת תקלה כלשהיא?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נדלקת שום נורה, אין שום קוד במחשב רכב, הם לא ראו במוסך ואני לא ראיתי במתאם OBD שיש לי.

חיישנים למיניהם לא אמורים לתת תקלה כלשהיא?

כן אמורים לתת תקלה.

אין תקלה, לכן בדוק שאין נזילת וואקןם.

מחפש חלקים למרצדס בודי W124 שנות 1985-1995.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר הסבר איך נזילת וואקום יכולה לגרום למצב הזה שרואים בסרטון?

אני מבין שנזילת ואקום יכולה להשפיע על סלד סרק אבל בהאצה ובצורה אלימה כל כך?

 

אשמח להסבר על איך עובד כל הסיפור ממי שיש לו קצת זמן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר הסבר איך נזילת וואקום יכולה לגרום למצב הזה שרואים בסרטון?

אני מבין שנזילת ואקום יכולה להשפיע על סלד סרק אבל בהאצה ובצורה אלימה כל כך?

 

אשמח להסבר על איך עובד כל הסיפור ממי שיש לו קצת זמן

נזילת ואקום מסעפת היניקה יכולה לגרום ליחס לא נכון בין כמות הדלק לכמות האוויר, ולכן הסלד עולה או יורד לפי כמות האוויר הנכנסת/יוצאת למנוע, לעומת זאת, בדרך כלל המחשה מזהה שהיחב בין כמויות הדלק והאוויר לא נכונה לכן נדלקת נורה.

 

תופעה מוזרה.

מחפש חלקים למרצדס בודי W124 שנות 1985-1995.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שזהיתי שהמחשב מנסה ליצב את הסל"ד לכן הסל"ד נשאר בין 1000-2000 לא יותר ולא פחות. אבל אין לי מושג מה הבעיה.

מחפש חלקים למרצדס בודי W124 שנות 1985-1995.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב אז עדכון:

 

היום הייתי במוסך, והיועץ שירות לקח את הרכב ונכנס איתו למוסך והתקלה חזרה כשהוא נהג. אז אני לא משוגע.

חיברו את הרכב למחשב וראינו שם שתי תקלות, האחת תקלה בממיר הקטליטי והשניה תקלה בחיישן חמצן UPSTREAM.

אני חוזר, אין מנורת "בדוק מנוע" ואין שום שגיאה בOBD שיש לי.

החיישן חמצן המדובר מראה פעילות תקינה לפי המחשב של המוסך..אז למה השגיאה?

אם יש תקלות ברכיבים להנ"ל לא צריכה להידלק מנורה?

האם בהכרח הממיר הקטליטי גמור? או שמא החיישן חמצן משפיע על פעולתו?

 

ומעל כל זה, האם יש לי מה לבוא בטענות כלפי קרסו טרייד אין? או שמא מזל ביש?

 

בברכה,

 

שמעון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב אז עדכון:

 

היום הייתי במוסך, והיועץ שירות לקח את הרכב ונכנס איתו למוסך והתקלה חזרה כשהוא נהג. אז אני לא משוגע.

חיברו את הרכב למחשב וראינו שם שתי תקלות, האחת תקלה בממיר הקטליטי והשניה תקלה בחיישן חמצן UPSTREAM.

אני חוזר, אין מנורת "בדוק מנוע" ואין שום שגיאה בOBD שיש לי.

החיישן חמצן המדובר מראה פעילות תקינה לפי המחשב של המוסך..אז למה השגיאה?

אם יש תקלות ברכיבים להנ"ל לא צריכה להידלק מנורה?

האם בהכרח הממיר הקטליטי גמור? או שמא החיישן חמצן משפיע על פעולתו?

 

ומעל כל זה, האם יש לי מה לבוא בטענות כלפי קרסו טרייד אין? או שמא מזל ביש?

 

בברכה,

 

שמעון

 

מכיוון שחיישן החמצן תקין (לפי מה שאמרת) אבל יש בעיה בממיר הקטליטי, תנס לנקות את הממיר כי יכול להיות שהממיר סתום.

 

מחפש חלקים למרצדס בודי W124 שנות 1985-1995.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ערב טוב.

 

אז היום היינו במוסך..

הוחלף חיישן חמצן במסגרת האחריות של קרסו

מצ"ב צילום של השגיאות שהופיעו בCLIP שלהם אבל לא הופיעו בOBD ולא הדליקו שום נורה

 

אני לא מאמין שזה יפתור את הבעיה אבל נחכה ונראה אמרו לחזור אליהם כשזה יחזור במידה ויחזור

ניסיתי לחפש על הקודים של התקלות ולא מצאתי דבר.

 

הם אמרו שבמידה והבעיה חוזרת יפתחו CIR מול היבואן (אין לי מושג מה זה אומר)

 

מה אתם אומרים?

IMG_20150226_074903.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2110 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...