Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7863 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם חבר שלי הציע לי זוג של סאבים של רוקפורד פאנצ'

12 אינטש' 600 וואט

300 וואט RMS

 

לא זוכר דגם אבל זה הישנים שכתוב עליהם פאנצ' בלבן אני חושב והסמל של רוקפורד באדום אני ממש מצטער שאני לא יודע את הדגם

עכשיו הוא הציע לי את הסאב ב 900 שקל עם תיבה

אז השאלה שלי אם נראה לכם שההצעה משתלמת לי?

או שיש לכם איזושהי הצעה טובה ומעניינת אחרת...

דרך אגב מכל הסאבים ששמעתי על המגבר שלי (לאנזר 241)הוא נשמע הכי משמעותי...

 

תודה רבה לכל העוזרים

לירן

פורסם

תראה, המחיר לא רע. השאלה העיקרית היא מה מצבם הנוכחי.

תנסה לברר דגם מדוייק, ובני כמה הם.

 

אני בעד:

שמעת? אהבת? אתה חושב שאתה מקבל תמורה בעד המחיר שהוצע? לך עליהם.

פורסם

אני ישתדל השבוע להביא את הדגם של הסאבים אני גם חושב שהמחיר שלהם טוב

דרך אגב הם היום בתיבה אטומה והם דופקים חזק אבל אני מאמין שאם אני יבנה להם תיבה פתוחה עם פורט אחד או שתיים הוא יתן יותר ממה שהוא נותן עכשיו

פשוט רציתי רק להתייעץ איתכם לפני הקנייה אז תודה רבה לכם ואם יש לכם עוד דברים בנושא אז תתקבלו בברכה

תודה רבה לכם...

 

לירן....

פורסם

למיטב זכרוני אין לרוקפורד דגמים של 300 וואט RMS...

יש 150 , 200 , 400 , 500 והלאה.

לא 300 וואט.

תגיד איזה דגם זה ואז אפשר יהיה לתת לך כיוון

כמו כן האם המחיר הוא לזוג בתיבה כפולה או לאחד בתיבה בודדת ?

פורסם
למיטב זכרוני אין לרוקפורד דגמים של 300 וואט RMS...

יש 150 , 200 , 400 , 500 והלאה.

לא 300 וואט.

תגיד איזה דגם זה ואז אפשר יהיה לתת לך כיוון

כמו כן האם המחיר הוא לזוג בתיבה כפולה או לאחד בתיבה בודדת ?

המחיר הוא זוג לתיבה כפולה

והם היו בשימוש בערך חצי שנה (אבל אני לא כל כך דואג מהמצב של הסאבים כי הם היו מוגברים על פלטיניום וי12).

לירן

פורסם

שוב השאלה הנשאלת היא איזה דגם זה.. שהרי ההבדל בין פאנצ' הרגיל לפאנצ' HE (סדרות ישנות) בסכום הוא כמעט כפול.

השאלה היא כמה וואט כל סאב יכול לקבל.

האם 300 וואט הוא MAX או נומינל.. אני חושב שמה שהציעו לך הוא 150 וואט RMS כל סאב כאשר הוא יכול לקבל 300 וואט פיק (MAX).

בכל אופן תברר דגם ואז נגיד לך אם שווה או לא.

אם זה מהדגם הפשוט זה לא כל כך משתלם.

פורסם
שוב השאלה הנשאלת היא איזה דגם זה.. שהרי ההבדל בין פאנצ' הרגיל לפאנצ' HE (סדרות ישנות) בסכום הוא כמעט כפול.

השאלה היא כמה וואט כל סאב יכול לקבל.

האם 300 וואט הוא MAX או נומינל.. אני חושב שמה שהציעו לך הוא 150 וואט RMS כל סאב כאשר הוא יכול לקבל 300 וואט פיק (MAX).

בכל אופן תברר דגם ואז נגיד לך אם שווה או לא.

אם זה מהדגם הפשוט זה לא כל כך משתלם.

וואלה אחי אני יארגן את הדגם השבוע ולא זה לא 300 וואט פיק

זה 600 וואט פיק אני בטוח אבל וואט RMS אני לא כל כך בטוח יכול להיות שזב 200 או 400 RMS

 

השבוע אני יארגן את הדגם וככה יהיה הכי בטוח והכי פשוט

פורסם
אולי זה 2 סאבים של 150 RMS

אז אמרו לך שזה 300 ?

לא לא כל סאב נותן 600 וואט פיק זה בטוח אבל לא כל כך נראה לי שסאב של רוקפורד שהפיק שלו הוא 600 וואט יוציא רק 150 וואט RMS...

×
×
  • תוכן חדש...