Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיצובישי כריזמה AIR 2002 חום מנוע


qsz2410
שימו לב! השרשור הזה בן 3374 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם.

בימים האחרונים שמתי לב לתופעה מוזרה שהחלה אצלי ברכב, כשאני נוסע במהירות של מעל 60-70 הטמפרטורה של הרכב מתחילה לרדת.

ובעיר בנסיעה יותר איטית הוא מתחמם.

בנסיעה בינעירונית מחדרה למחלף ינאי הטמפרטורה צנחה מטמפ' עבודה של 88 מעלות ל59 מעלות. (נמדד על ידי חיבור OBDII).

גם כשאני מניע את הרכב במקום לוקח לו יותר זמן מהרגיל להתחמם מאשר פעמים קודמות.

לפי בדיקות שלי הטרמוסטט נפתח ב98 מעלות (אינני יודע אם המצב הנ"ל תקין) ומוריד את חום המנוע ל88.

מה שכנראה קרה אצלי באוטו הוא שהטרמוסטט נתקע פתוח ולא נותן למנוע להתחמם.

האם ניתן לנסוע ככה ? האם זה גורם נזק למנוע ? או שבכלל הימים הקרים הם אלו שהשפיעו על הטמפ' (אני נוסע בעיקר בלילה ולא ביום).

מה הן התופעות שיכולות להתלוות לצניחת חום המנוע בצורה כזו ? חוץ מצריכת דלק. האם יכול להגרם נזק למנוע שעובד מגיע לטמפ' עבודה ותוך כדי נסיעה ומאמץ יורדת לו הטמפ' למתחת ל60. והאם הבעיה היא באמת בטרמוסטט או דווקא במשהו אחר ?

 

תודה רבה מראש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות יוניט /חיישן חום /2חיישן טמפ' מזייף (אם נדלקת מנורת תקלה זה יכול להיות הכיוון).

אבל ,דווקא רוב התסמינים מעידים על תרמוסטט תפוס,שנמומלץ להחליפו.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן נשמע כמו טרמוסטט שנתקע על מצב פתוח ומומלץ להחליפו בהקדם ולא להמשיך לנוסע עם התקלה.

צריכת דלק גבוהה, שמן מנוע שלא מגיע לטמפרטורת עבודה אידיאלית,

וכמובן שמן תיבת הילוכים אוטומטית שלא מגיע לטמפרטורת עבודה אידיאלית במקרה והקולר שמן גיר מובנה ברדיאטור נוזל קירור של המנוע, גורם לבעיה בהעברות הילוכים חלקה ונכונה.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3374 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...