Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4183 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז נגיד שהרכב הושבת ל 4 ימים לצורך תיקון התקלות... עדין הוא ממש מרוצה מהרכב ולכן יחליפו ביטי חדשה. שאלו אז עניתי. מכיר אנשים אחרים שגם רכבם התקלקל ( חוץ ממאזדה טיוטה ויונדאי כמובן) . אני גם מוכן להקריב 4 ימים ב 3 שנים לתקלות משביתות ובכל השאר להנות מהרכב ולראיה יש לי פולו ויטי. אבל זה רק אני כמובן.

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מניסיון של 10 רכבים 1.2 tsi שנת 2012. כרכב פרטי אין מצב שהייתי קונה את הרכב.

בשנתיים הרכב נתקע כ 8 פעמים אצלי אישית. פעם אחרונה כשעה לפני אילת עם האישה והילדים.

התקלות היו מצמדים. מטכרוניקס. סלילי הצתה כל תקופה. כמו כן הייתה תקלה בנעילה מרכזית שהרכב היה חודש במוסך.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם
טוב אז נגיד שהרכב הושבת ל 4 ימים לצורך תיקון התקלות... עדין הוא ממש מרוצה מהרכב ולכן יחליפו ביטי חדשה. שאלו אז עניתי.

תראה, ההנחה שאחרי פירוק מאסיבי הרכב חוזר למה שהיה, היא איך נגיד בעדינות - לא מחויבת המציאות.

אתה לא יודע מה מיקצועיות המכונאי שטיפל, עד כמה היה מרוכז בעבודה, עד כמה התעמק במנגנון שפירק ולא בדייט של הערב.

 

ממקור ראשון שמעתי סיפורים על ברגים שנשארו מפורקים אחרי פרוצדורה כזו ושהושלכו לפח האשפה של המוסך.

 

אז נכון ברוב המקרים זה לא קורה, אבל האם מקובל עליך שיעשה פירוק נרחב ברכב, ולא בתנאים מיטביים במיוחד כשהוא חדש?

 

אתה בטוח שהכל הורכב כראוי לפי הוראות יצרן והברגים נסגרו במומנט הנכון ולא לפי הרגש כמקובל?

 

שים לב שההתייחסות שלי היא על מקרה מיטבי שהתיקון באחריות, עדיין לא כתבתי על העלות הכספית של זה שיצא מאחריות ושל איבוד הרכב למספר ימים.

 

וכל זה למה? כדי להנות ממכונית ממוצעת לסגמנט, רכב שאין בו שום דבר מיוחד (פרט לריבוי התקלות כמובן).

פורסם

Dorki - אני מבין שאתה בכלל לא אוהב את הרכבים האלה וזה בסדר. יכול להיות שאתה צודק בנושא מיומנות המכונאים איכות ההרכבה לאחר הפירוק וכו... אבל בכל זאת הרכבים האלה עדין נוסעים על הכביש ועדין נימכרים. ולנושא שלנו.... אנו מחליפים רכב כל 3 . אני .שנים בערך בחדש

אני אישית לא היתי קונה שום רכב עם 150k גם לא בן שבוע.

את הפולו קניתי באוגוסט האחרון עם 21000 קמ מחוץ לאחריות והוחלף לי על פי בקשתי שרשרת ומותחן ללא עלות וגם מצמדים. נקוה לטוב.

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם

היסטוריית טיפולים/תקלות ברכב מודל 2011 צריכה להיות "דלק, טיפולים וזהו"

 

עדיין לא נתקלתי ברכב כזה.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

ברכב מודרני וחדש, אין שום סיבה לקבל בסלחנות שום תקלה בשלוש השנים הראשונות, בטח לא רצף תקלות סדרטיות וקרדינליות.

 

C3 פיקאסו הייתה אצלי 3 שנים בליסינג, אפילו לא תקלה אחת בודדת.

במקביל יש לי סאנגיאנג מוסו 2005, עד היום, רקורד חסר תקלות ותקיעות.

אבא שלי התנייד 3 שנים ביונדאי I25, אפס תקלות.

לפני זה הייתה לו שלוש שנים יונדאי אלנטרה, אפס תקלות.

כיום מתניד כשנה וקצת עם 2008, אפס תקלות.

 

Dorki - אני מבין שאתה בכלל לא אוהב את הרכבים האלה וזה בסדר..

 

אנחנו לא ילדים בגן, אין פה שום עניין של אוהב את הרכבים האלה, שונא אותם או מחבב ומעוניין להציע ידידות, אף יצרן לא נשפט כמכלול, לכל יצרן יש רכבים ורכיבים יותר טובים ופחות טובים, והשילוב הזה של TSI+DSG (כלל לא משנה בתוך איזה רכב הוא מורכב) הוא שילוב אשר נוסע מצויין אבל הוא לא אמין, פוטנציאל התקלות הוא עצום וכל תקלה...משכורת חודשית.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
עדיין לא נתקלתי ברכב כזה.

קוראים לרכב כזה פיאט פנדה שהייתה אצלי,ופיגו 107 של אבא שלי עוד חודשיים תהיה בת 3,זה לא נדיר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
החליפו את המצמדים והמוח לכל המכוניות בשנים 09-11.

לא נכון, הרכב שלי מ-2010, והחליפו לו רק מצמדים.

ממגיבים כמוך אנשים ניזונים במידע לא מבוסס.

פורסם (נערך)
ברכב מודרני וחדש, אין שום סיבה לקבל בסלחנות שום תקלה בשלוש השנים הראשונות, בטח לא רצף תקלות סדרטיות וקרדינליות. - מסכים

 

אבא שלי התנייד 3 שנים ביונדאי I25, אפס תקלות.

לפני זה הייתה לו שלוש שנים יונדאי אלנטרה, אפס תקלות.

כיום מתניד כשנה וקצת עם 2008, אפס תקלות.

לפני קצת יותר מ-30 שנים הייתה ברשותיי פיאט 127 מנוע 903 סמ"ק, אני זוכר שבמהלך השנים הראשונות הרכב הציג אמינות מופלאה אבל מה לאחר 7-8 שנים כול הרכב התחיל להתפורר החל מפלסטיקה פנימית שנשברת וחלודה שאכלה כול חתיכת פח ברכב והברגים של הבקליטים אשר היו עשויים מפלסטיק התפררו ומה לא.

 

לא נכון לבצע השוואה בין גולף לבין יונדאי I25 כאשר הגולף עולה עליה בכול פרמטר אפשרי ולקחת רק את עניין התקלות ולנפח אותו למימדים בלי הגיונים.

 

לסיכום

 

למרות התקלות וחוסר הנוחות ולפעמים גם נזק לכיס כנראה זה לא יפגע במוניטין ובההערצה של אנשים לרכבי קונצרן VAG.

הדעות בפורום הם טיפה בים ורוב האנשים הולכים לקנות רכב תוצרת VAG מכיוון שהוא סמל של יוקרה לעומת יונדאי או פיקאסו.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם
בכל זאת(אני פותח השרשור), החלפת "רק" מצמדים זה לא "רק". זה המון כסף באם זה לא באחריות.

ברור, לא זילזלתי בעלות התיקון ללא אחריות, התגובה שלי היתה מכווונת לג'וני בוי, שזרק מידע מטעה ולא מבוסס.

פורסם
עדיין לא נתקלתי ברכב כזה.

 

שמע, אני יכול לתת לך מעט פרופורציות לגבי תקלות בכלי רכב שהחזקנו - כולם ניקנו חדשים:

אודי A4 שהייתה ברשותי 9.5 שנים, נתקע טרמוסטט + צינורית מדיד השמן + תפוח הגה, סה"כ כאלף ש"ח שהוצאו על תקלות שאינן אחזקה שוטפת.

 

פולקסווגן פולו - זוועה ממונעת - דיסטרביוטר + צינורית וואקום של בלם + טרמוסטט + לוח מחוונים + ידית הילוכים בעייתית + פלסטיקים מתפוררים, הרכב נמכר כשהוא על גרר עם 42 א' ק"מ בלבד על השעון.

 

קורולה RUNX - עשר שנים כולל תחזוקת שבר אצל הבן (שגם השבית אותה בתאונת אבדן מוחלט), כמעט אפס תקלות -הוחלף מותחן רצועת אביזרים ותוקן (בבית) ציר מכסה תא אכסון שבדשבורד, וזהו בערך.

 

לקסוס IS דגם פרימיום עם כמעט כל שכלול שתחשוב עליו, 8.5 שנים - אפס תקלות.

 

מאזדה 3 ספורט ספיריט - חמש שנים ואפס תקלות.

 

 

פרופורציה.

פורסם

נסעתי 3 שנים על אוקטביה 10 1.2 אמביינטה, וכרגע כשנה על אוקטביה 14 1.2 אלגנס.

אני לא מוכן להחליף אותו בשום רכב אחר בקטגוריה. לכל אחד מהם חיכיתי חודשים רבים עד שהגיע מלאי והוקצתה יחידה בשבילי.

 

אבל להחזיק רכב כזה בצורה פרטית?

 

הרכב הקודם עשה פחות מ-25 אלף בשנה, הוחלפו בו בוודאות מצמדים ומוח גיר, אני גם די משוכנע שבוצע ראש מנוע שכן הייתי עם חליפי כחודש עד שחברת הליסינג סיימה לריב עם צ'מפיון מי ישא באחריות. אף אחד לא קרע את הרכב.

הנוכחי מסיים עכשיו שנת שירות ראשונה. כ- 15 אלף על השעון. כבר נאלצתי למלא כליטר שמן.

מספר דקות לאחר ההתנעה קרה מאוד הרכב משהק מעט בזמן האחרון. משהו בתגובת המצערת לא חלק כמו בהתחלה.

 

שוב, אני אוהב את הרכב, ולא מוכן להחליף אותו.

אבל באופן פרטי בלי חברת ליסינג מאחורי, לא אגע בשילוב DSG+TSI 1.2 עם מטאטא כמו שאמר בגירה.

DSG6 + TDI בכיף.

DSG 6 + 1.8TSI אולי.

 

1.2 + DSG7? אין סיכוי בחיים.

אני מתחיל להזיע רק מהמחשבה על כך.

פורסם
לא נכון לבצע השוואה בין גולף לבין יונדאי I25 כאשר הגולף עולה עליה בכול פרמטר אפשרי
למה נדבקת לגולף?

גם האיביזה והפאביה חולקות אותו שילוב מנוע/ גיר, אותן כן מותר להשוות ליונדאי?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...