Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4182 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מקפיץ,

הבנתי שב60K צריך לעשות טיפול גדול שעולה לא מעט.

פלגים? מה יקר שם?

אשמח להבהרות.(תרם מצאתי פאביה ספייס/איביזה פלו)

פורסם

בתיבה מסוג DSG6 יש צורך בהחלפת שמן גיר מדי 60 אלף קילומטר. זה טיפול יקר שעולה בסביבות 2000 ש"ח.

ככל הידוע לי הטיפול הזה דורש כלים ייחודיים ולכן לא קל (או אפילו בלתי אפשרי) לבצע אותו לבד.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

TSI+DSG מחוץ לאחריות לא הייתי מוכן לקבל במתנה!

לא כל שכן לקנות!!!

 

אחרי השדרוג למצמדים החדשים אין שום בעיה עם הגיר...

פשוט לא נכון, היו פה הרבה שרשורים על בעלי DSG שהחליפו מצמדים פעם שניה ושלישית ורביעית.

 

בנוסף לעלות סט מצמדים, יש גם את המכטרוניקס שמתפגר מידי פעם, עלותו אפילו גבוהה יותר מה 6000 שהוזכרו כאן.

 

בקיצור, אפילו עם מקל מטאטא לא הייתי נוגע ברכב כזה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם (נערך)
TSI+DSG

ההתלהמות שלך ממש לא במקום !! וזה לא פעם ראשונה שאתה מגיב ככה.

כל אחד אחר שהיה מגיב ככה היה מזמן מקבל התראה והרחקה ל3 חודשיים.

לכן התגובה שלך נכונה או לא, לא רלוונטית .

מה שכן תגובה הולמת לסגנון הכתיבה שלך היא אתה מבלבל את **** .

עריכה אחרונה על ידי shaulc
פורסם

זאת לא התלהמות וזו לא פעם ראשונה שאני מגיב ככה כי זו דעתי שגיבשתי על בסיס עובדות בשטח!!!

 

עכשיו, אם דעתך שונה ואתה מוכן לרכוש רכב שיש בו לפחות שלוש בעיות מולדות ומוכרות (סט קלאצים, מכטרוניק, מותחן טיימינג) שכל אחת מהן היא פוטנציאל תקלה של מינימום 6-8K ש"ח (ועוד לא פוטנציאל של "אולי...נראה...יש מצב שזה יקרה גם לי" אלא פוטנציאל שקורה למרבית הרכבים), יבוסם לך, אהלן וסהלן, אני לא עומד בדרכך בכדי לרכוש כזה רכב, אבל אני שלעצמי, כמו שכבר אמרתי, לא אגע בכזה רכב גם לא עם מקל של מטאטא!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
עכשיו, אם דעתך שונה ואתה מוכן לרכוש רכב שיש בו לפחות שלוש בעיות מולדות ומוכרות (סט קלאצים, מכטרוניק, מותחן טיימינג) שכל אחת מהן היא פוטנציאל תקלה של מינימום 6-8K ש"ח

 

שכחת את שרשרת הטיימינג שנמתחת...

המותחן בעייתי אבל גם השרשרת לא חפה מבעיות עד כדי שגלי הזיזים מאבדים את הסנכרון עם הקרנק.

 

בקטנה - עוד 6,000 ש"ח (אם תופסים את זה בזמן).

פורסם

הא, נכון.

 

ככל הנראה שכחתי בגלל האטרף של ההתלהמות :lol:

 

SHOULC,

בא נדבר שניה דוגרי בגובה העיניים, אמא שלך באה אליך להתיעץ, היא מצאה רכב VAG שכולל TSI+DSG ויש לו 150K ק"מ והוא מחוץ לאחריות, בהנחה שהרכב נבדק והוא שמור מאוד ומלוקק, אתה בלב שקט אומר לה "לכי על זה, יופי של רכב"?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם (נערך)

צריך לבדוק לאילו מהבעיות הנ"ל יצאו ריקולים של היצרן.

עד כמה שזכור לי מקריאה בפורום לנושא השרשרת (סדרת ייצור פגומה) והמותחן (תכנון לקוי) יצא ריקול.

כנ"ל לגבי המצמדים.

לא זוכר לגבי המכטרוניק.

בקיצור, לפני שמחסלים סופית את הרכב שווה לבדוק.

יכול להיות שכיום מרבית הרכבים הנ"ל כבר אחרי תיקון במסגרת האחריות של הבעיות הללו.

ADZ.

עריכה אחרונה על ידי adz

"..ואחרי שהשופט הוציא לי אדום נתתי לו את היד כומו ג'אנטלמן,מה נתתי לו מרציאנו?..קרש בראש.."

פורסם

לפותח הדיון.... לאבא של אישתי יטי סוף 2011 עברה החודש 150k . הוחלף מצמדים פעם אחת ומכטרוניק . ופעם אחת היתה בעיה עם החשמל וזהו. הרכב מטופל בחברה כל 15k על פי הוראות היצרן. הרכב נוסע חלק ללא כל בעיות. בזמן הקרוב יוחלף ביטי 1.4 tsi .

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם
הוחלף מצמדים פעם אחת ומכטרוניק . ופעם אחת היתה בעיה עם החשמל וזהו.. .

 

אולי אני נשמע לחלק פה חדור אג'נדה אבל אתה באופן רציני מציין ברכב חדש 3 תקלות משביתות ועוד אומר וזהוא?

 

היסטוריית טיפולים/תקלות ברכב מודל 2011 צריכה להיות "דלק, טיפולים וזהו", " לא "תקיעות, גרירות, השבתות למשך מספר ימים...וזהו".

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...