Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4182 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עדיין לא נתקלתי ברכב כזה.

 

היו לי כמה רכבים, לא חשוב מאיזו עדה, עם תיבה אוטומטית (בעוונותי), מעל 6 שנים ומעל 150 אלף ק"מ - אפס (0) תקלות!! דלק, טיפולים, צמיגים, מצבר. זהו.

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כניראה שהרכב היפני קוראני אמין יותר מהשאר... על זה אין ויכוח. אבל בכל זאת אנשים מוכנים בכל זאת לקנות רכבים עם אמינות פחות מהיפנית קוראנית ולהנות ממותג, נוחות ,טכנולוגיה, איכות חומרים או כל דבר אחר שזו הסיבה שהם קונים את הרכב. כל אחד מהסיבות שלו.למרות כל מה שנאמר פה אני עדין לא מוכן להחליף vag או את הרנו או הסיטרואן שהיו ברשותי ... מזוכיסט טמבל פראייר או אחד שנהנה ממה שהוא קונה . תבחרו אתם.

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם

סדר עדיפויות, לגיטימי לגמרי.

אותם הרכבים שציינתי לא היו שיא הנוחות, וללא התנהגות יוצאת דופן, אם בכלל. אבל הם כן היו כלי תחבורה אמין, יעיל וזול להחזקה. אחת מהן עדיין נמצאת במשפחה, עם 370,000 ק"מ. ונוסעת יום יום כ 70 ק"מ.

 

מכר שלי החליף לאחרונה מוח גיר של DSG, בדיוק כשהרכב יצא מתקופת האחריות, ב 110,000 ק"מ. "רק" 11,000 ש"ח.

אז אני מסכים מאוד עם מה שבגירה ואחרים כתבו - אלה רכבים מצויינים לקחת בליסינג, אבל להחזיק כזה פרטי - אללה יוסטור.


×
×
  • תוכן חדש...