Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4224 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השאלה בכותרת. מצאתי תמונות והסבר שישנם שני חורים בתחתית ה"משקף" של לוח השעונים ולחיצה עם מכשיר דק אמורה לשחרר את המשקף.

לא כל כך עובד לי.

 

האם זו הדרך הנכונה? אני לא צריך לפרק את כל הלוח, רק את המשקף.

 

תודה

abcde

פורסם

תחזיק חזק, זה הולך להיות הפירוק הכי קצר והכי פחות מאתגר בו נתקלת מעולם:

לוח השעונים מהודק למקומו ע"י שני תושבות פלסטיק קטנות בתחתית, שהלוח פשוט נדחף אליהם בלחץ.

כדי לשחרר אותו כל מה שצריך זה בעצם למשוך אותו מעט למעלה (כדי לשחרר מהתושבות) והחוצה.

הבעיה היא שאין לך נקודת אחיזה בו כל עוד הוא במקום.

לכן, בחלק התחתון של החלק השקוף (כיסוי לוח השעונים) תמצא שתי נקודות שקועות בפלסטיק השקוף.

הנקודות מסמנות היכן יש להכניס מתחת ללוח השעונים (ברווח בינו לבין המסגרת) מברג דק כדי להרים אותו למעלה מעט. אחרי שהרווח נוצר פשוט דחוף אצבע

או שתיים פנימה לרווח ומשוך את לוח השעונים החוצה בזוית כלפי מעלה מעט, והוא ישתחרר.

מאחורי הלוח תמצא שקע חשמלי אחד, שנעול למקום עם מנוף פלסטיק קטן.

פשוט משוך את מנוף הפלסטיק למעלה והמחבר יתנתק מעצמו. - זהו הלוח בחוץ.

בהצלחה

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
תחזיק חזק, זה הולך להיות הפירוק הכי קצר והכי פחות מאתגר בו נתקלת מעולם:

לוח השעונים מהודק למקומו ע"י שני תושבות פלסטיק קטנות בתחתית, שהלוח פשוט נדחף אליהם בלחץ.

כדי לשחרר אותו כל מה שצריך זה בעצם למשוך אותו מעט למעלה (כדי לשחרר מהתושבות) והחוצה.

הבעיה היא שאין לך נקודת אחיזה בו כל עוד הוא במקום.

לכן, בחלק התחתון של החלק השקוף (כיסוי לוח השעונים) תמצא שתי נקודות שקועות בפלסטיק השקוף.

הנקודות מסמנות היכן יש להכניס מתחת ללוח השעונים (ברווח בינו לבין המסגרת) מברג דק כדי להרים אותו למעלה מעט. אחרי שהרווח נוצר פשוט דחוף אצבע

או שתיים פנימה לרווח ומשוך את לוח השעונים החוצה בזוית כלפי מעלה מעט, והוא ישתחרר.

מאחורי הלוח תמצא שקע חשמלי אחד, שנעול למקום עם מנוף פלסטיק קטן.

פשוט משוך את מנוף הפלסטיק למעלה והמחבר יתנתק מעצמו. - זהו הלוח בחוץ.

בהצלחה

 

תודה !

abcde

×
×
  • תוכן חדש...