Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4249 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום, אני צריך להחליף 4 צמיגים לאוטו שלי.

כרגע יש לי מישלן PRIMACY HP המקוריים במידה 225/55/17 97W. חיפשתי את הצמיג הזה וכבר איננו יש במקומו PRIMACY 3. האם הוא צמיג מומלץ? האם יש משהו ברמה של המישלן אך במחיר יותר הגיוני מ 900 ש"ח לצמיג?

הכי חשוב לי שלא יפגע בנוחות הנסיעה, וגם שיאריך ימים כי אני נוסע כ 15K ק"מ בשנה.

עוד 2 שאלות:

אם אני בכל זאת מרכיב את המישלן החדש ויש לי את הצמיג הרזרבי PRIMACY HP חדש עם המדבקות' האם אני יכול להרכיב אותו מול אחד חדש PRIMACY 3 עם אותו קוד מהירות 97W?

 

ולגבי האיזון, האם בC5 החדשות אפשר לפרק את הסמל במרכז הג'אנט לצורך איזון רגיל?

עריכה אחרונה על ידי adel
פורסם

900ש"ח נשמע גבוה מאד,תחפש בעוד מקומות.

הHP באמת כבר לא מיוצר,הפרמסי 3 צמיג ברמה הכי גבוהה שיש,לא פחות מהHP.

תשאיר את HP על הרזרבי ועל הרכב תחליף רק צמיגים חדשים,ורצוי זהים.

כדי להוזיל עלויות אתה יכול לקחת את אותו הצמיג אבל שהוא מתאים למהירות נמוכה יותר,גם ככה מדובר על מהירויות של יותר מכפול המהירות המותרת.

פורסם

כדי להוזיל עלויות אתה יכול לקחת את אותו הצמיג אבל שהוא מתאים למהירות נמוכה יותר,גם ככה מדובר על מהירויות של יותר מכפול המהירות המותרת.

 

זה לא משנה אם זו מהירות כפולה מהמהירות המותרת,

אם ברשיון הרכב מצויין קוד מהירות, הוא לא יכול להתקין צמיג עם קוד מהירות נמוך יותר - רק גבוה יותר.

אחרת, עלולים להכשיל אותו בטסט.

פורסם

זה המחיר הכי זול שיש לפני אתר TIRESU4.

לגבי הצמיג הרזרבי, נכון שהוא בן 4 אך חדש לגמרי עם מדבקות עליו!! באחת הפנצ'ריות אמרו לי שאפשר לזים אותו מול ה PRIMACY 3. אך אני רוצה תשובה מקצועית

פורסם

אם אתה ממש רוצה להוזיל עלויות, יש לך את הפאלקן ZE914 (שנמכר באתר טיירקלאב ב-393 ש"ח לצמיג), אבל נראה שהוא מיובא ארצה בקוד עומס גבוה ממה שאתה צריך שמתאים לעומס נוסף (תיוג XL) כך שעשויה להיות השפעה כלשהי על הנוחות (וזה נכון בגדול לכל צמיג עם קוד עומס גבוהה יותר).

לגבי השחיקה שלו, הצמיג יחסית חדש בארץ ואין מספיק חוות דעת עליו, נסה למצוא התייחסות באתרים זרים, לדוגמה כאן.

 

צמיגים נוספים שאפשר לבדוק אם זמינים בארץ ואת מחירם הם: קונטיננטל אקו-קונטקט 5 או פרימיום קונטקט 5, קלבר דינקסר HP3, פירלי P7, מקסיס MA-Z3, גודייר אפישנט-גריפ פרפורמנס, ניטו NT830, יוקוהמה בלוארת' AE-50, הנקוק K115 או K117.

 

הגומי שבצמיג מאבד מתכונותיו גם אם לא נעשה בו שימוש. אי לכך, אסורה מכירת צמיגים "חדשים" שעברו 6 שנים מיום ייצורם.

האם ניתן להתקינו במקביל לצמיג מדגם אחר? כן. אבל לעניינך קוד העומס צריך להיות זהה בין השניים.

יחד עם זאת, אני מצטרף להמלצה להשאיר אותו כצמיג רזרבי.

פורסם
זה לא משנה אם זו מהירות כפולה מהמהירות המותרת,

אם ברשיון הרכב מצויין קוד מהירות, הוא לא יכול להתקין צמיג עם קוד מהירות נמוך יותר - רק גבוה יותר.

אחרת, עלולים להכשיל אותו בטסט.

אני תמיד מחליף צמיגים למהירות נמוכה ממה שרשום ברשיון ומעולם לא הייתה שום בעיה.

אני מציע לך לעשות טסטים במקום אחר אם בודקים לך את הקוד מהירות של הצמיגים.

פורסם

GUGY - התפיסה שלך מוטעית, שגויה ומסוכנת ויכולה להכשיל אותך (ואת adel) במבחן שנתי, במידה והבוחן ישים לזה לב (ואז ההוצאות תהיינה עוד יותר יקרות).

אי אפשר להמליץ למישהו להתקין צמיג (או כל אביזר אחר) שאינו תואם את הרכב מבחינה חוקית (קל וחומר אם מידת הצמיגים כולל קוד המהירות רשומים ברשיון הרכב !). מה שאתה עושה - תעשה בעצמך, לרכב שלך ועל אחריותך בלבד (ובשקט... :roll: ).

פות"ש - צמיגי מישלין הם יקרים (וטובים). אני מאמין שבחיפוש (באחד מהאתרים המובילים, תמצא גם צמיגים יותר זולים, מספיק איכותיים לשימושיך וגם שלא יסבכו אותך במבחני רישוי שנתיים לרכבך).

alfa 156 2.5.

פורסם

מסוכנת??

הלכת לחלוטין רחוק,אני כבר מחכה לזינזנה..

יש לי רשיון נהיגה כבר 22 שנים ומעולם,אבל מעולם!! לא בדקו לי את הקוד מהירות של הצמיג.

מה שכן בודקים זה אם הצמיג יבש או שהסוליה שחוקה מדי.

מסוכן זה בוודאי לא,כי הקוד המהירות המינימלי שהצמיגים מסוג זה מיוצרים זה 190 קמ"ש..

לדעתי ב C5 החדשה אין צורך לבצע איזון דינמי,איזון רגיל יספיק,אני מציע לך לבדוק עם המחלקה הטכנית של לובנסקי.

פורסם

חולגי, לפי הודעה קודמת של GUGY יש ברשותו פיג'ו 307 שנת 2002, כך שהחוק הנוגע לקוד עומס ומהירות אינו נוגע לו בצורה מלאה (צמיג עם קוד מהירות S או גבוה ממהירות מירבית של הרכב, הגבוה מהשניים).

 

אבל אין בכך בכדי לייעץ בצורה גורפת שזה בסדר להתקין צמיגים בעל קוד עומס ומהירות נמוכים מהמתאור ברשיון הרכב!

 

חוץ מזה, לפי הודעות שלו לאחרונה לפחות, שנתקלתי בהן, הוא חובב המוצרים הצרפתיים כך שזה גם בא לידי ביטוי בהמלצותיו על צמיגים.

פורסם
חולגי, לפי הודעה קודמת של GUGY יש ברשותו פיג'ו 307 שנת 2002, כך שהחוק הנוגע לקוד עומס ומהירות אינו נוגע לו בצורה מלאה (צמיג עם קוד מהירות S או גבוה ממהירות מירבית של הרכב, הגבוה מהשניים).

 

אבל אין בכך בכדי לייעץ בצורה גורפת שזה בסדר להתקין צמיגים בעל קוד עומס ומהירות נמוכים מהמתאור ברשיון הרכב!

 

חוץ מזה, לפי הודעות שלו לאחרונה לפחות, שנתקלתי בהן, הוא חובב המוצרים הצרפתיים כך שזה גם בא לידי ביטוי בהמלצותיו על צמיגים.

 

אז אני גם פרנקופיל וגם לא יודע מה אני מדבר?! :bad-word:

אני הבנתי שאתה מאד צעיר,אבל מי אמר שיש לי רק את ה307?..

פורסם

אם אתה ממליץ בפורום ציבורי הצעות שנוגדות את החוק מבלי לציין זאת במפורש, אז כן, אתה לא יודע על מה אתה מדבר.

אם אני לא טועה, מעשה כזה נוגד אפילו את חוקי הפורום.

לא טענתי לרגע שהדבר לא בטוח בהכרח, או לא יכול לעבור בשלום באופן תאורטי ואולי גם מעשי.

 

14 שנות רישיון זה עומד בסטנדרטים שלך?!

אל תהפוך את זה למשהו אישי חבר.

פורסם
אני תמיד מחליף צמיגים למהירות נמוכה ממה שרשום ברשיון ומעולם לא הייתה שום בעיה.

תלוי מאד באיזה רכב מדובר, רכבים מתחת שנת 2006 התקנה לא תקפה לגביהם.

 

 

אני מציע לך לעשות טסטים במקום אחר אם בודקים לך את הקוד מהירות של הצמיגים.

אתה מציע לי לעשות טסט במקום אחר אם מכון הטסטים עושה את העבודה שלו כראוי...? :shock:

פורסם

יש לי אחת 2002,השנייה 2008.

קלעת,אני בורח שבודקים לי בציציות.

רק לציין שאני מתחזק את הרכבים יותר טוב ממה שאנשים מתחזקים את הילדים שלהם,ואני רציני.

פורסם

adel - אם קוד מהירות הצמיגים רשום ברשיון הרכב שלך, תתקין כמובן בקוד הזה (או גבוה ממנו = למהירות גבוהה יותר - גם זה חוקי).

GUGY - על ייעוץ כמו שלך - מקבלים בפורום הערת מנהלים בסגנון "ייעוץ לא מבוסס". במקרה שלך - תרוויח את זה ביושר.

alfa 156 2.5.

פורסם (נערך)

אתה אפילו לא מנסה לעזור לפותח השרשור,מה אתה בדיוק תורם לפורום?!.

עריכה אחרונה על ידי GUGY
×
×
  • תוכן חדש...