Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4256 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמה טיפות PL בתוך שפריצר ומעט מים. ערבוב במשך כחצי דקה..

משפריץ על האוטו של אבא (נטול חומר הגנה) ומנגב. שופך מעט מים - שיטינג לא רע!

 

לאחר שעות של הכנת הרכב היום לקראת בואו של ה'חורף' כמעט והתייאשתי באמצע מריחת הPL. וכהרגלי למצוא פתרונות לחסוך בזמן

צץ במוחי הרעיון - האם זה פתרון טוב?! את זה נראה עם הזמן..

פורסם

אני גם הייתי כמוך, כשבסוף היום של הטיפול הייתי מסיים עם גוף שבור עד שהחלטתי לקנות את ההתקן da למקדחה, חוסך זמן ופחות מאמץ

פורסם

ממתי יש איזושהי בעיה למרוח pl?

זה החומר הכי קל ליישום והסרה שקיים, לא גוף שבור ולא כלום.

אם יש כלשהו הבעיה היא רק בטכניקה, המוצר הזה באמת חמאה.

"יאללה בירי".

פורסם

יצא לי למרוח אותו גם עם אפליקטורים איכותיים וגם עם זבל׳ה סיני, הכל הולך.

אתה כולה צריך נקודה אחת קטנה, בגודל של אפונה בשביל לכסות חצי פאנל, בערך.

הטריק הוא ליישם כמה שפחות חומר כל הפח, שיראה שהמשטח כמעט ״ריק״, כמה שפחות ככה יותר טוב ונכון.

 

לנוחות שלך, תן שפריץ קטן של qd, או אפילו סתם מים לפני כל מריחה, כך האפליקטור לא ישאב את החומר והאוטם יישאר מעליו, ולא בתוכו.

 

אתה יכול לצפות בשקט ובקלות את כל הרכב, לחכות 20 דקות (לא שעה ולא שעתיים כמו שחלק חושבים שצריך), ואז לעבור לבאפינג הכי קליל שקיים.

"יאללה בירי".

פורסם

אפונה בשביל פאנל? נשמע לי הזוי אם ככה אז בזבזתי מלא חומר.

השפרצתי ONR לפני כל מריחה. אני לא אמור לראות שכבה של האוטם כמו בווקס משחה?

פורסם

אם אתה עובד יסודי, אין סיבה שלא.

באמת.

זה הכל בראש. אם אתה ממש רוצה להחמיר, תיישם שכבה שנייה (נשמע לי מיותר).

אני מניח שכן ניתן לראות הבדלים קלים בפח באזורים שבהם החומר מיושם (HAZE, אולי ברק שונה במעט, אני מניח שזה בא לידי ביטוי כתלות בתאורה ובצבע הרכב)

M-TECH E46

פורסם

לא קל שהצבע הוא לבן..

 

שכבה שניה זה כבר יהיה ווקס - אם בכלל

 

בכל מקרה יש אפליקטור שלא סופג?! הסיני סופג כמויות גם כשאני מורח רק עם רבע מהאפליקטור..

פורסם

צ'יפופו, התכוונתי מה שקשה הוא לא היישום עצמו של החומרי ההגנה, התכוונתי כל התהליך מהכנת הרכב לשטיפה עובר דרך השטיפה, פלסטלינה, שטיפה חוזרת, יבוש ואחרי זה ישום הגנה ווקס/ אוטם התהליך לא קל בכלל.

פורסם

אוקי אז כן התהליך כולו שואתי משהו :)

אני רק מחכה להגיע למריחה של האוטם, זה מבחינתי המתיחות של אחרי.

 

senses - תקנה את האפליקטור מיקרופייבר הלבן של מג'ס, הוא מעולה עם המנזרנה.

אל תשכח לרסס אותו במים או qd לפני מריחה של פאנל.

"יאללה בירי".

פורסם

ריסוס שתיים.

אגב לקראת סוף היישום אתה תראה שאתה לא תצטרך להעלות חומר על האפליקטור, יהיה עליו מספיק.

תוכל לבדוק זאת בעזרת לחיצה של האפליקטור כנגד חלון/שמשה, אם הוא משאיר סימן לח של חומר (והוא ישאיר), אתה יכול שוב רק לרסס במעט מים ולהמשיך ביישום.

 

מוזמן לעדכן איך הלך.

"יאללה בירי".

×
×
  • תוכן חדש...