Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4200 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 102
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יפה מאוד, הרכב נראה מדהים.

רק חבל שצבעת את הקאליפרים באותו הצבע של הג'אנט, שחור. היית צריך לתת איזה טוויסט בצבע,

היה מוסיף המון. קח לתשומת לבך אם זה נראה לך :) חוץ מזה הכל מצויין.

Seat Leon 1.8T 248Hp//2017

Stage 1 // Revo

פורסם
הנוחות נפגעה, אין ספק. גם ככה הרכב לא היה הדבר הכי נוח שיש (למרות לדוגמא ביחס למזדה 2 הוא יותר נוח), עכשיו זה קצת פחות טוב, אבל אני כבר התרגלתי.

השיפור במראה משמעותי עם ההנמכה ברכב הזה. כשאני חונה ליד עוד וולוסטר, זה ניכר.

 

אגיע לאחד ממפגשי האודיו הבאים (אני יודע שאתה מגיע), ותראה איך זה במציאות :-)

 

במפגשי אודיו מעולם לא הייתי, על אחת כמה וכמה שעם רדיו טייפ כמו שלי עדיף לשבת בבית :)

לעומת זאת מפגשי דיטיילינג זה משהו אחר.

"יאללה בירי".

פורסם

אהבתי נתת לרכב מראה קרבי!

תתחדש ומחכה לראות עוד :-o

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

החלפת הג׳אנט תכלול שינוי מידות?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

כמה שאלות - כמה עלה הפרונט? והמראות? ואם אפשר תמונה קרובה של המראות, כי אני עושה את אותו הדבר באיביזה שלי, ויש שם מין פלסטיק שהוא שחור מט, ואני לא יודע אם זה יראה יפה שיש 2 גוונים של שחור.

פורסם
אני הייתי ועדיין נמצא באותה דילימה.

כמה זמן אתה נוסע עם ההנמכה?

האם היום יש נזילות בבולמים?

ואמרת שהנוחות נפגעה, האם זה עד בלתי נסבל? או שזה פחות נוח אבל סביר? (והאם מרגישים זאת בכל כביש, או בעיקר בכבישים שמצבם לא הכי טוב?)

 

הנמכה בעזרת קפיצים בסדר גודל כזה (20-30 מ"מ), ברוב החברות (st/h&r/eibach וכו'), מתוכננת לעבוד ביחד עם הבולמים המקוריים של הרכב.

לא יהיו שום נזילות, בטח ובטח לא כשהבולמים במצב טוב.

לי הזדמן לנסוע על שירוקו שמונמכת ע"י קפיצים של אייבך מסדרת פרו-קיט, 25 מ"מ בערך, בניגוד להנמכה הויזואלית היפה שהוולסטר משיגה, בשירוקו כמעט ולא שמים לב להבדל.

הבעלים התקין את הקפיצים אך ורק ליופי, לאחר מכן הרגיש שזרק כסף לפח, בשירוקו רק קויילאוברים יתנו הנמכה מספקת ויזואלית.

בנוסף הנוחות נפגעה בצורה דיי קשה, הרכב היה עם 40k, צמיגים חדשים, וג'אנטים מקוריים במידה 17" אבל הנסיעה בעיר הייתה בלתי נסבלת.

יש רכבים שהתקנת קפיצים משפיעה באופן פחות קיצוני על הנוחות, כל רכב לגופו.

"יאללה בירי".

פורסם
אני הייתי ועדיין נמצא באותה דילימה.

כמה זמן אתה נוסע עם ההנמכה?

האם היום יש נזילות בבולמים?

ואמרת שהנוחות נפגעה, האם זה עד בלתי נסבל? או שזה פחות נוח אבל סביר? (והאם מרגישים זאת בכל כביש, או בעיקר בכבישים שמצבם לא הכי טוב?)

 

אני עם ההנמכה כשנה וקצת. אין נזילות בבולמים, הכל פיקס (עדיין).

הנוחות נפגעה, זה כן נסבל. לא מצב קיצוני, בכלל לא. כמובן שאתה צודק - בכבישים משובשים אתה שם לב, בכביש רגיל הכל סבבה (ואצלנו באזור רוב הכבישים משובשים לצערי).

 

שיפופו, כנראה אני התבלבלתי. אז אגיע למפגש דיטיילינג :wink: (ככלל אני מגיע להרבה מפגשים, למרות שבזמן האחרון כבר פחות).

 

וכן, כל רכב מקבל זאת אחרת. יש כאלו ירגישו יותר טוב עם ההנמכה ויש כאלו שזה יפגע להם בנוחות בצורה קיצונית. אצלי המצב בסדר.

 

טורבולנס, לגבי ההשחרה מקדימה אין לי מחיר, כי הוא עשה לי מחיר להכל ביחד. ממה שאני זוכר, הכל יחד עלה לי סביב ה-1000 ש"ח (חלונות אחוריים, אחורי עילי, השחרה מקדימה). המראות עלו לי 300 ש"ח בערך.

תשים לב, הצבע אצלי הוא מבריק! הן בגריל הן במראות. כי הרכב אצלי מגיע עם גימור מבריק, בניגוד לדגם הזול יותר שמגיע עם מט. הוא יכול לעשות לך גם צבע מט.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
החלפת הג׳אנט תכלול שינוי מידות?

 

ממש לא. אין לי טעם לעלות לג'אנט 18, זה רק ישפר את המראה אבל יפגע בנוחות. רכב עם 138 כ"ס וג'אנט כזה ענק, לא רואה סיבה לכך (גם 17 זה די והותר).

מה שכן, אני בודק בפורומים בחו"ל, ועדיין לא הבנתי לצערי אם אני יכול להכניס ג'אנט 17 עם אופסט של 35 ורוחב 8 עם ההנמכה הזו, חלק רושמים כן חלק לא (שיהיו נגיעות). אני די מתוסכל בקטע הזה.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

נראית מעולה, ממש אהבתי.

מספר שאלות:

מה עלות של פחית פלסטי דיפ ולכמה ג'אנטים היא מספיקה?

האם יש צורך בפירוק הג'אנטים על מנת לצבוע?

האם קיים צבע GUN METAL לפלסטידיפ?

כמה עלו הקפיצים של EIBACH?

 

פורסם (נערך)
יפה מאוד, הרכב נראה מדהים.

רק חבל שצבעת את הקאליפרים באותו הצבע של הג'אנט, שחור. היית צריך לתת איזה טוויסט בצבע,

היה מוסיף המון. קח לתשומת לבך אם זה נראה לך :) חוץ מזה הכל מצויין.

 

איפה ראית שצבעתי את הקאליפרים? לא צבעתי, הם בצבע כסוף :) (אני משער שראית תמונה שהרכב מלוכלך ואכן זה נראה צבוע בשחור).

 

תפוח, ממש לא. שלי פרטית מהיבואן, דגם סופרים.

 

מתן, פחית עולה כיום כ-120 ש"ח. על מנת לעשות עבודה טובה אתה צריך 3 פחיות, לעשות 3-4 שכבות טובות על כל ג'אנט. על מנת לבצע עבודה יסודית תצטרך לפרק את הג'אנט. אני לא פירקתי, ויצא עדיין יפה.

קיים צבע כזה.

לפני כשנה הקפיצים עלו 1800 ש"ח לא כולל התקנה כמובן, מי שרוצה לדעת מאיפה אשלח הודעה בפרטי. זה ה-PRO KIT של EIBACH.

עריכה אחרונה על ידי שומאכר

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

שומאכר, כל המראה (כולל הזרוע) היא שחור מבריק?

 

מתןפפ, פלסטי דיפ עולה 115 באוטוסטור, היא תספיק לך בערך לגאנט 1.25 עם שכבות איכותיות.

אין צורך בפירוק, רק שים לב מתי שאתה צובע את הגלגלים, תכסה את המכלול של הברקים עם שקית זבל (MASKING)

 

את שאר השאלת אני לא יודע לענות לך

פורסם (נערך)

טורבו, אני מעלה תמונות של המראות (אחרי גשם לצערי, זה מה שצילמתי כרגע). כבר אסביר.

 

המראות, מתחת לאיתות זה מגיע שחור מהחברה, מעל זה אפור כמו צבע הרכב, וכך זה נראה עכשיו:

 

20141009_191111.jpg20141009_191132.jpg

 

עוד תוספת קטנה - לדים בפנים הרכב כולל תא כפפות+ לדים בלוחית רישוי (לא רואים טוב כי הצילום מהסמארטפון) :

 

20141009_184055.jpg20141009_184110.jpg20141009_184117.jpg20141009_191054.jpg

עריכה אחרונה על ידי שומאכר

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM


×
×
  • תוכן חדש...