Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4200 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אקשיב לעצתכם, כנראה אלך על צהוב.

 

ונכון, הצביעה לא אחידה :oops::oops:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

  • תגובות 102
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ורוד.

קשה לי להאמין שמישהו ישאר אדיש לזה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
צביעת הקליפרים - בהמשך.

לבינתיים הוספתי נורות לבנות של IPF. אהבתי מאוד את הנורות, נותנות גוון לבן, מאירות חזק ורחוק, הרבה יותר טוב מה-MTEC שהיו לי בעבר.

 

חוסם את נורת ה-IPF חלקית:

 

[ATTACH=CONFIG]402608[/ATTACH]

 

חוסם את הנורה המקורית חלקית, כדי להמחיש את ההבדלים:

 

[ATTACH=CONFIG]402609[/ATTACH]

 

הנורות מקרוב ותמונת האריזה:

 

[ATTACH=CONFIG]402610[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]402611[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]402612[/ATTACH]

 

מקווה לחזור לעדכן בקרוב שוב :)

 

 

תוכל לתת כמה מילים וחוות דעת על הMTEC סופר וויט מול הנורות IPF? אני כרגע רוצה לשים MTEC סופר וויט (אני מחפש את הגוון של הDRL של האאודי) ולא יודע אם הIPF יתאימו יותר.

פורסם

גיא, לגבי הקאליפרים - כתום (כמו שעידן עשה בבנץ שלו), או כחול (סטייל M עם בלמים "רגילים"), או זהוב מט עדין (סטייל M עם בלמי קרבון).

 

אדום נראה טוב אבל די מיצה את עצמו. הצהוב היה יחודי יותר עד לאחרונה, גם הוא כבר די נפוץ. ירוק (כמו שהיה לגרסאות ה-vRS של שקודה) לא מתחבר טוב לכל צבע ורכב, הוא "יותר מידי" לטעמי.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

הרכב נראה מדהיםם

גם אני קניתי עכשיו וולוסטר כתומה עם גג פנורמי אהובתי:)

אני רוצה לעשות השחרה מאחורה כולל שתי השמשות האחוריות.

אין בעיה עם זה?

פורסם

מה הכוונה מאחורה? תשים לב, בחלון האחורי (לא של הנוסעים, של הדלת), יש 2 חלונות. אחד עליון ואחד תחתון (שדרכו רואים במראה המרכזית). את העליון מותר להשחיר, את התחתון לא. ככה אני עשיתי.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
דבר ראשון שהחלטתי לבצע - השחרת חלונות אחוריים + אחורי עילי, והשחרת הגריל מקדימה:

 

הגריל לפני:

 

[ATTACH=CONFIG]398432[/ATTACH]

 

הגריל אחרי ההשחרה + השחרת החלונות:

 

[ATTACH=CONFIG]398434[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]398435[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]398436[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]398437[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]398438[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]398439[/ATTACH]

 

איך צבעת את הגריל הקידמי?

Polo 2001 16V

 

פורסם

שומאכר, אהבתי את מה שעשית לרכב!

אם תרצה לעשות מחדש את הצביעה של הגלגלים אני אשמח לעזור לך

התנסתי עם החומר ויש לי ידע קודם בצביעה, מאז הפרוייקט הזה יצא לי לעשות אותו מחדש את הגלגלים שוב בגלל החלפת צמיגים מאז.

עוד משהו, אם תחליט לצבוע את הקאליפרים בצהוב, אני אשמח אם תוכל לפרט איך אתה הולך לעשות זאת, אם איזה חומרים וכו,.. :)

 

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?517872-%D7%A0%D7%A1%D7%99%D7%95%D7%9F-%D7%A8%D7%90%D7%A9%D7%95%D7%9F-%D7%A2%D7%9D-%D7%A4%D7%9C%D7%A1%D7%98%D7%99%D7%93%D7%99%D7%A4-%D7%9E%D7%94-%D7%93%D7%A2%D7%AA%D7%9B%D7%9D

פורסם (נערך)

מה המצב יאיר?

קודם כל תודה רבה!

בקשר לצביעה, כרגע אין צורך, הכל בסדר.

מיכאל, לא צבעתי לבד. עשיתי את ההשחרה מקדימה בגריל באודיבה ארט, נתניה.

 

אגב, כנראה שאני מפסיק עם ההשקעה נכון לרגע זה.

עריכה אחרונה על ידי שומאכר

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM


×
×
  • תוכן חדש...