Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4200 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 102
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
תחפש באיביי.

יש ספציפי לרכב, ויש לפי אורך.

אני חיפשתי ברשת לפי המילים המסובכות "scirocco size", וקיבלתי תמונה כזו :

vw_scirocco_f-r_art_11.jpg

כך תוכל לראות מה אורך הפגוש, ולפי זה להזמין אורך שיתאים לך.

עדיף להזמין אורך עם "מרווח ביטחון" בשני קצוותיו מאשר ליפ שמתאים אחד לאחד , כך תוכל לשחק איתו מעט ובסיום ההדבקה לגזור את השאריות.

 

זה פשוט פס עם דבק דו צדדי שנדבק ללמטה של הפגוש?

פורסם

כן, דו"צ חזק מאוד של 3m.

נקה היטב את האיזור שעליו אתה מדביק את הליפ, אחרת תוך זמן קצר הקצוות יתנתקו מהפגוש והליפ יתקלף.

ניקיתי את האיזור התחתון עם מעט סבון כלים מדולל במים, ולאחר מכן מעבר עם מטלית ו-ipa, סתם בשביל להיות בטוח.

ייבשתי היטב את האיזור, נעזרתי בפן כדי לזרז תהליכים.

 

לא לשטוף את הרכב כ-24 שעות לאחר ההדבקה.

"יאללה בירי".

פורסם (נערך)

יש לקחת את הליפ כולו, לפני שמורידים את המדבקה, לבדוק מקצה לקצה לאן הוא מגיע. לאחר מכן לסמן, ורק אז לבצע את ההדבקה. לשים לב! להדביק כמה שיותר קרוב למגן פלסטיק שיש על הטמבון (לפחות אצלי יש), שייראה טוב ונקי. לי יצא 90% טוב, כך שלא הזמנתי חדש.

 

עידן, זה מה שאני מחפש. אבל אני חושש לגבי התאמת הג'אנט בגלל ההנמכה.

עריכה אחרונה על ידי שומאכר

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אי אפשר לשלוף, זה דבק דוצ חזק מאוד, שלאחר מכן כבר לא יידבק כמו מלכתחילה.

אשתדל לצלם היום.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

קודם אני חייב להגיד שהרכב נראה מדהים ובטוב טעם!

למרות שאני לא חובב ולוסטר בכלל הצלחת לגרום לי להנות מהמראה שלה, הדבר היחיד שהייתי משנה ברכב הוא הג'אנט השחור שכמו שכבר כתבו מעליי זה נראה כמו ג'אנט ערום בלי טסה.

 

הייתי הולך על ג'אנט בסגנון הזה: כאן

 

כל הכבוד על ההשקעה המשך כך :)

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם

אם זה אפשרי להסיר את הדבק מהליפ אפשר לשים דבק דו"צ חדש ולא פחות חזק.

הזמנתי גם את הez lip אני מקווה שזה יראה טוב כמו שאני מדמיין את זה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
קודם אני חייב להגיד שהרכב נראה מדהים ובטוב טעם!

למרות שאני לא חובב ולוסטר בכלל הצלחת לגרום לי להנות מהמראה שלה, הדבר היחיד שהייתי משנה ברכב הוא הג'אנט השחור שכמו שכבר כתבו מעליי זה נראה כמו ג'אנט ערום בלי טסה.

 

הייתי הולך על ג'אנט בסגנון הזה: כאן

 

כל הכבוד על ההשקעה המשך כך :)

 

יש הבדל "קטן" בין גאנט קל לג'אנט ברזל, ובמראה שלו.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ממש לא נראה כמו ג'אנט ללא טסה. הרי רואים את הדיסקים כמו שצריך. אם תצבע את הקליפרים זה בכלל יקפיץ לגלגלים את המראה בכמה רמות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

כמובן שיש הבדל, כך זה לפחות נראה מנקודת המבט שלי.

כמו ש SlowRide ציין, צביעת קליפרים תקפיץ בכמה רמות את המראה של הרכב, הייתי ממליץ על צבע כתום של למבורגיני כמו של עידן עם המרצדס, צבע מיוחד ולא נפוץ בכלל.

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם

ההשחמה של הגריל והחלונות - מצויין

הנמכה - מצויין

ג'נטים שחורים - :nono:

 

לא רק שזה לא יפה (לדעתי כמובן), זה גם הופך אותה ממכונית מעוצבת לפשע wannabe.

תמכור את הג'נטים, תוסיף קצת כסף, ותקנה חדשים עם הרבה צלעות - זה ילך יופי טופי עם ההנמכה.


×
×
  • תוכן חדש...