Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7879 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש ברשותי הונדה סילוור וינג 600 שבימי הגשם והקור לא ממש מתחשק לי ולו לצאת לכבישים:? . הוא חונה בחניה סגורה ומחוממת ונראה לי שהוא די נהנה....:-P בעבר עד כמה שזכור לי היה ניתן להקפיא את ביטוח החובה.

השבוע התקשרתי לביטוח הישיר על מנת לברר את הסוגיה ונאמר לי שהאופציה היחידה שלי היא לבטל את הפוליסה ולקבל החזר של 25 אחוז ליום בלבד !!!:shock:

די חבל לי להפסיד כסף, אבל מצד שני אני לא רואה את עצמי רוכב בחצי שנה הקרובה.

אשמח לשמוע את דעתכם ,והאם מישהו נתקל בבעיה דומה?

מספר המשתמשים המחוברים הרב ביותר אי פעם היה :-D1963 1/4/08 ב- 17:54.

פורסם

עד כמה שידוע לי?

 

ניתן להקפיא את הביטוח עד 25 יום.

אבל כדי לבדוק שוב.

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

פורסם

שלא ימכרו לך לוקשים!

עמרני נסע הקיץ לחודשיים בניכר והקפיא את הביטוח בלי שום בעיה.

הפקדת התעודה אצל הסוכן, חידוש התעודה עם החזרה (40 שקלים בבנק הדאר), חודש המתנה פחות או יותר והופל'ה!

החזר מדוייק על ימי ההקפאה, שקל לא פחות. אפילו אני הופתעתי, ציפיתי שינגסו קצת מהסכום.

 

אל תוותר! (אם כי יכול להיות שתקופת ההקפאה חייבת לעמוד על 45 יום ומעלה או משהו כזה)

ולא צריכה לעניין אותם סיבת ההקפאה.

שבת שלום.

בג??ל?ב??ה כבר ביקרת?

www.gleba.co.il

פורסם

תודה על התגובות. אני אתקשר ביום ראשון ואקרע להם את הצורה.אם יגידו לי לא... אאיים לבטל פוליסות של חמישה רכבים שיש לי .

 

נקווה לטוב.שבוע טוב לכולם:-P

מספר המשתמשים המחוברים הרב ביותר אי פעם היה :-D1963 1/4/08 ב- 17:54.

פורסם
יש ברשותי הונדה סילוור וינג 600 שבימי הגשם והקור לא ממש מתחשק לי ולו לצאת לכבישים:? . הוא חונה בחניה סגורה ומחוממת ונראה לי שהוא די נהנה....:-P בעבר עד כמה שזכור לי היה ניתן להקפיא את ביטוח החובה.

השבוע התקשרתי לביטוח הישיר על מנת לברר את הסוגיה ונאמר לי שהאופציה היחידה שלי היא לבטל את הפוליסה ולקבל החזר של 25 אחוז ליום בלבד !!!:shock:

די חבל לי להפסיד כסף, אבל מצד שני אני לא רואה את עצמי רוכב בחצי שנה הקרובה.

אשמח לשמוע את דעתכם ,והאם מישהו נתקל בבעיה דומה?

אפשר להקפיא!

היה דיון על זה בפורום 8 בתפוז כבר.

 

זה שביטוח ישיר חלאות, זונות, גנבים, רמאיים, שפלים וחולירות זה פשוט הסבר כללי ועדין ל"למה ביטוח ישיר לא נותנים להקפיא את הביטוח".

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם

יה לי סיפור דומה עם ביטוח ישיר, הם לא רצו להקפיא לי את הביטוח של האופנוע, אלא אם כן, הכלי לא יהיה רשום על השם שלי!

פשוט בני **ת

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם

תוציא מכתב לחברת הביטוח. אם הם יסרבו או לא יזכו אותך תפנה עם העתק המכתב למפקח על הביטוח.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם

סוף טוב...בינתיים...:wink: פניתי לביטוח הישיר ולשמחתי נפלתי על נציג קצת יותר סימפטי מהרגיל.

הסברתי לו שיש ברשותי אופנוע שככל הנראה המנוע שלו החזיר את נשמתו לבורא ( נו...יש לי ברירה? מה אני אגיד שקר לי לרכב בגשם??? :shock: ) ושמתי אותו בתיווך והכלי כבר לא ברשותי.

להפתעתי כל המחסומים שנתקלתי בהם עד היום נפרצו בבת אחת " אדוני,לא כדאי לך לבטל ...יש עמלות גבוהות ,תשאיר את הפוליסה ונחדש אותה כשתרצה...) יופי הגיעו ימות המשיח. :razz:

מספר המשתמשים המחוברים הרב ביותר אי פעם היה :-D1963 1/4/08 ב- 17:54.

×
×
  • תוכן חדש...