Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4317 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

באופן כללי, בגלל שעד היום השחטת זמנך על SUV, מציין שמעדיף מכוניות גבוהות ומוגבל לאוטומאט, הייתי ממליץ לך להתנסות למשך מספר ימים עם מכונית בסגנון שאתה מחפש.

יש מחיר מאוד גדול במעבר הזה, אשר עלול להכניס אותך למשבר נוסף. חבל להוציא סכום כזה לפני שבודקים שזה מה שבאמת אוהבים.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
באופן כללי, בגלל שעד היום השחטת זמנך על SUV, מציין שמעדיף מכוניות גבוהות ומוגבל לאוטומאט, הייתי ממליץ לך להתנסות למשך מספר ימים עם מכונית בסגנון שאתה מחפש.

יש מחיר מאוד גדול במעבר הזה, אשר עלול להכניס אותך למשבר נוסף. חבל להוציא סכום כזה לפני שבודקים שזה מה שבאמת אוהבים.

חשבתי על זה ומי כמוני יודע כמה מהר זה יכול לחלוף.

אז בגלל זה אני בוודאי אקח נסיעת מבחן רק שאני רוצה לכוון עצמי ללא יותר מ 2-3 דגמים וזה למה אני מתייעץ

פורסם

משברים כאלו הלוואי על כולנו:-(

בכל מקרה יש את המרצדס סדרה A בכמה רמות ואת ה 250AMG שמשאירה גם קצת כסף לטסט, ביטוח ודלק

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

אני לא חושב שאתה מחפש רכב ספורטיבי זה יותר נשמע שאתה מחפש משפחתית חזקה.

תבחן M235 BMW אחרי הנחה היא תכנס בתקציב ,אם תמצא אותה קיצונית מידיי

תבחן S328 שאני מאמין שיותר מתאימה לדרישות שלך.

פורסם
אני לא חושב שאתה מחפש רכב ספורטיבי זה יותר נשמע שאתה מחפש משפחתית חזקה.

תבחן M235 BMW אחרי הנחה היא תכנס בתקציב ,אם תמצא אותה קיצונית מידיי

תבחן S328 שאני מאמין שיותר מתאימה לדרישות שלך.

ממש לא.

הייתי עם מספיק משפחתיות חזקות בחיי.

בא לי רכב ספורט, פתוח ולא שגרתי.

משפחתית חזקה כבר יש בבית.

פורסם

בתקציב שלך יכול מאוד להיות שתוכל להביא לארץ רכב ביבוא אישי,

תוכל להביא קמארו או מוסטנג ביבוא אישי וישאר לך עוד כסף בצד.

-----------------------------------

Audi A8 6.0L W12 '08

פורסם (נערך)

מכוניות מהנות תמיד נראו לי יותר יפות וההיפך.

ההמלצה על הBRZ נראית בול. תנסה. לאור הנ"ל הייתי בודק גם את ה 135I.

ואם רק פתוחה - אז באמת זה כבר עולם צר. נהגתי ב 370Z פתוחה, לא זוכר אם יש אוטומאטית, אבל זו בהחלט אופציה ראויה.

עריכה אחרונה על ידי shayy

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

דרך אגב,

שחכתי לציין את אינפינטי.

תוכל למצוא היום G37 קופה שנת 2012 במחיר של בערך 190-200 אלף שקלים.

אופציה מעניינת למדי אם כי לא אהבתי את איזור ההגה ולוח השעונים שלה(פה זה עניין של טעם אישי).

-----------------------------------

Audi A8 6.0L W12 '08

פורסם
אם אני קורא בין השורות, פות"ש שהגיע לגיל 40 לא מתגרזן כמו מכורים, וגם עבר את הגיל של ההשתוללות.

בא לו לפרגן לעצמו איזה רכב שהוא יהנה להתסתכל עליו כל בוקר, יהיה שימושי ליומיום ולא יעניש במיתלים קשים ונוקשים כשהוא בסה"כ רוצה לקחת את הילד לגן או להגיע לעבודה, וגם, כשהוא ירצה ללחוץ יהיה לו על מה. הוא לא מתכוון לשחק ב'מהיר ועצבני 12', ולכן כיוונתי לצמד התאומות היפניות / למיני קופר.

בכל האופציות הוא נשאר עם קצת פחות מ 100.0 אלף שקל בכיס.

 

 

 

 

 

 

נ.ב. - אני מושך את המשבר הזה כבר 6 שנים...

 

 

אם זה המקום שאתה נימצא בו זה לא נישמע שאתה מחפש רכב ספורט.

אם אתה מחפש רכב ספורט רודסטר ,הגירסא הזולה נטולת הדאגות והמהנה מאוד תהיה מאזדה MX5 חדשה.

אם אתה מחפש רכב פרימיום פורשה בוקסטר 2.9 ליטר מודלים 10-11 יכנסו לך בתקציב והם בדרך כלל מאוד שמורות.

פורסם

הבחור כיוון את עצמו לזאנר מאוד מסויים, לדעתי רכבים מהנים לנהיגה ופשוטים(מיאטה)/משפחתיות זה לא הכיוון.

חפש z4/tt בתקציב כי המרצדס דיי נדירה.

מוסטאנג/קאמרו ביבוא אישי גם אפשרויות אם אתה לא מחפש הרבה יוקרה.

אם אתה חובב מיני, תסתכל על הקופה/רודסטאר שמשאירות הרבה עודף.

פורסם

רק התרשמות אישית ולפחות ל 2-3 ימים - לראות איך אתה חי עם הרכב .

רכב חדש כדאי להשכיר רכב , רכב יד 2 לנסות לקחת ממגרש רכבים ( כמובן בתאום של תשלום )

העלות תהיה כ 1000 ש"ח וזה שווה את המחיר , כך תלמד את הרכב ואם הוא מתאים לך לאורך זמן .

- יש פשרות של כניסה ויציאה מהרכב ,נוחות הכסא , מיתלים גובה וכו' .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
רק אוטומטית ולא בגלל שאני לא רוצה אלא פיזית לא יכול ידנית.

 

ה 220 היא די חדשה ואני לא ממש מכיר אותה. היא גרסת הקופה של 1 ?

אבל רגע, אנחנו מדברים כאן על קופה או על רודסטאר?

 

220 גרסת קופה של הסדרה 1, קבלה הרבה תשבוחות(גם בארץ וגם בחו"ל), רוצה רודסטר-Z4,RC-Z, TT,SLK MX5

פורסם

בקיצור , לאחר קריאת כל התגובות וההמלצות אני חושב שאני די הבנתי את הכיוון שלי.

 

אז אם ככה אני מחפש :

 

רכב ספורט אוטומטי בלבד.

עדיפות לרודסטר (גג נפתח- עדיפות לקשיח).

מינימום 4 מושבים -כלומר בעל ספסל אחורי הגם שמתאים לילדים.

שיהיה מהיר וחד ועם זאת נוח לנסיעה יומיומית.

השופוני פחות מעניין אותי , אבל כמובן שהרכב צריך להיות יפה אחרת זה חלק מההרגשה (בעצם איזה קופה הוא מכוער?)

תמיד אוהב לקנות חדש אך במקרה דנן אפשרי גם יד 2 עד בן שנה וחצי.

תקציב? לחדש עד 300K (עם חריגה קלה למטה/מעלה אם זה באמת שווה) . ליד שנייה גג 250K . הסכומים הם מקסימליים ביותר.

 

האם עכשיו זה מכוון יותר?

פורסם

הדבר שהכי מדהים אותי הוא שעל אף הסכום המאד מכובד שהקצבתי , והוא מכובד, אפילו ל z4 או slk חדשות אני לא מצליח להגיע. (לא דיברתי על פורש או יגואר)

 

כן, כמי שחי בחו״ל שנים רבות, זה מדהים אותי כל פעם מחדש.


×
×
  • תוכן חדש...