Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4317 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אמרת נוח בנסיעה, אבל הייתי חייב אולי אני טועה אבל אנסה.

אבארט 500 595 גג נפתח...קטן חמוד דרמתי מכונת חיוכים היסטרית.

בדוק!

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בקיצור , לאחר קריאת כל התגובות וההמלצות אני חושב שאני די הבנתי את הכיוון שלי.

 

אז אם ככה אני מחפש :

 

רכב ספורט אוטומטי בלבד.

עדיפות לרודסטר (גג נפתח- עדיפות לקשיח).

מינימום 4 מושבים -כלומר בעל ספסל אחורי הגם שמתאים לילדים.

שיהיה מהיר וחד ועם זאת נוח לנסיעה יומיומית.

השופוני פחות מעניין אותי , אבל כמובן שהרכב צריך להיות יפה אחרת זה חלק מההרגשה (בעצם איזה קופה הוא מכוער?)

תמיד אוהב לקנות חדש אך במקרה דנן אפשרי גם יד 2 עד בן שנה וחצי.

תקציב? לחדש עד 300K (עם חריגה קלה למטה/מעלה אם זה באמת שווה) . ליד שנייה גג 250K . הסכומים הם מקסימליים ביותר.

 

האם עכשיו זה מכוון יותר?

 

יש קצת סתירה בדרישות,מאחר ורודסטר היא דו מושבית,כך שההתעסקות שלך בSLK\Z4 מיותרת לגמרי במידה ואתה צריך ספסל אחורי,

ובכן,הייתי בודק מה המחיר כניסה לסדרה 4 משומשת,אני אופן אישי גם מאוד אוהב את E COUPE למרות שב250 אלף השנתון יהיה באיזור 2010-2011.

אני חושב שמוסטנג\קמארו יעלו חיוך על פנייך יש בהן הרבה דרמה,כח,בעייני הן מאוד יפות מרוחוות ופרקטיות,והן אפילו יכולות להיות דיי משעשעות כאשר הדרך ישירה נגמרת ומתחילים העיקולים.

Porsche 944 turbo

פורסם

נכון שהמושבים האחוריים שם דיי מינימליסטיים, אבל שוב, על פי הדרישות שלך (ובהעדר חובת גג נפתח), לא הייתי שולל את ה-220 (ואולי אם היבואן יבוא לקראתך גם 235) שבהחלט מהווה אופציה טובה, לדעתי.

 

אם אתה רוצה להיות ממש ייחודי, ה-E קופה שהוצעה מעליי בהחלט מעניינת.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
אמרת נוח בנסיעה, אבל הייתי חייב אולי אני טועה אבל אנסה.

אבארט 500 595 גג נפתח...קטן חמוד דרמתי מכונת חיוכים היסטרית.

בדוק!

 

מה שהוא אמר. האם באמת תוכל להגיד לא ליצור כזה, שלא תפסיק להסתכל עליו גם שעה אחרי שהגעת הביתה:

scorpi.jpg

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם
יש קצת סתירה בדרישות,מאחר ורודסטר היא דו מושבית,כך שההתעסקות שלך בSLK\Z4 מיותרת לגמרי במידה ואתה צריך ספסל אחורי,

ובכן,הייתי בודק מה המחיר כניסה לסדרה 4 משומשת,אני אופן אישי גם מאוד אוהב את E COUPE למרות שב250 אלף השנתון יהיה באיזור 2010-2011.

אני חושב שמוסטנג\קמארו יעלו חיוך על פנייך יש בהן הרבה דרמה,כח,בעייני הן מאוד יפות מרוחוות ופרקטיות,והן אפילו יכולות להיות דיי משעשעות כאשר הדרך ישירה נגמרת ומתחילים העיקולים.

 

כן רציתי רודסטר אבל הבנתי שאולי עדיף משהו פתוח עם טיפה יותר פרקטיות.

אבל מדי פעם אני מצליח לתפוס את עצמי חושב רק על טובתי האישית..וזו די בעיה. זוגי זה הכי כיף.

ה E סבבה אבל למה קופה בא לי קבריו...קצת יקר.

שמעתי אגב של C החדשה יש גם קבריו ויחסית לא יקרה.

פורסם
אמרת נוח בנסיעה, אבל הייתי חייב אולי אני טועה אבל אנסה.

אבארט 500 595 גג נפתח...קטן חמוד דרמתי מכונת חיוכים היסטרית.

בדוק!

 

כמו שאמרת..קטן וחמוד.

לא בשבילי. קצת קטן..וחמוד מדי.

פורסם
זה הפתרון המושלם עבורך: :-P

 

 

וואללה...מאתמול בלילה אני חושב שזה הכיוון.

אבל רק יבוא אישי אם אני לא טועה.

רק למצוא מישהו אמין שימצא אחת כזו טובה ויביא אותה.

פורסם

לא חסר סוכנויות יבוא אישי שיעשו את העבודה בשבילך.

לדעתי אתה גם נשאר עם הרבה עודף בכיס מ-300K.

אם אתה אכן הולך על זה - שיהיה המון בהצלחה!

פורסם

כשראיתי אאת השרשור גם מיד חשבתי שקמארו או מוסטאנג פתוחה יכול מאוד להתאים. אם אתה לא חושש מהמוחצנות של הרכבים האלה אז לך על זה. הרשו לי להציע אופציה נוספת -אאודי A3 קבריו.

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם
לא חסר סוכנויות יבוא אישי שיעשו את העבודה בשבילך.

לדעתי אתה גם נשאר עם הרבה עודף בכיס מ-300K.

אם אתה אכן הולך על זה - שיהיה המון בהצלחה!

 

לדעתי היא עם גג רך ולא קשיח וזו יכולה להוות בעיה.

הבידוד בגג כזה הוא לא מהמשובחים.

פורסם

זה קצת תלוי בתדמית שאתה מעוניין בה - אמריקאיות גדולות ופתוחות (מוסטנג, קאמארו),

או לחלופין רכב ספורטיבי אירופאי כגון פרושה בוקסטר,BMW Z4, SLK וגרסאות הקופה למיניהן ושות'.

בנוסף - בגלל שיכול מאד להיות שאתה תגלה אחרי כמה חודשים שאתה סתם סובל - הייתי קונה משומש, רכבים כאלו, אפשר למצוא שמורים עם קצת סבלנות, והחסכון עצום (בעיקר בגלל אבדן ערך, המחירון של הרכבים האלה קופץ מהגג בשניה שאתה מוציא אותם מהסוכנות).

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
זה קצת תלוי בתדמית שאתה מעוניין בה - אמריקאיות גדולות ופתוחות (מוסטנג, קאמארו),

או לחלופין רכב ספורטיבי אירופאי כגון פרושה בוקסטר,BMW Z4, SLK וגרסאות הקופה למיניהן ושות'.

בנוסף - בגלל שיכול מאד להיות שאתה תגלה אחרי כמה חודשים שאתה סתם סובל - הייתי קונה משומש, רכבים כאלו, אפשר למצוא שמורים עם קצת סבלנות, והחסכון עצום (בעיקר בגלל אבדן ערך, המחירון של הרכבים האלה קופץ מהגג בשניה שאתה מוציא אותם מהסוכנות).

 

קשה להשיג משומשות במצב טוב

עברתי קצת על לוחות יד שנייה ונדיר למצוא משהו שהוא יד 1 משנתון מאוחר.


×
×
  • תוכן חדש...