Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4315 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז כמו שכתבתי הגעתי לגיל שאפשר להתחיל

כבר שנים אני נוהג רק על SUV'S כאלה ואחרים. אוהב רק גבוה.

אבל המשבר כמו כל משבר הכניס בי רעיונות אחרים ובא לי שינוי.

 

את הגבוה משאיר לאשה , ושיהיה לנסיעות משפחתיות (בכל זאת 7 מקומות)

אבל אני? בא לי רודסטר. משהו ברמה. איזה TT , Z4, SLK וחברותיהן.

 

עכשיו , השאלה היא - איזה?

דו מושבי לחייך כל הדרך לעבודה ביום יום , או קצת יותר גדול כדי שאם אי פעם אצטרך לאסוף איזה ילד מהגן.

 

המלצות מישהו?

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הכיוון הטבעי הוא מאזדה מיאטה MX-5 ולמרות היותה נדירה ויקרה גם S2000 באה בחשבון.

תן לנו תקציב פחות או יותר נוכל לכוון אותך יותר :)

S2k4life

 

"S2000, Its not a car Its a life style"

פורסם
הכיוון הטבעי הוא מאזדה מיאטה MX-5 ולמרות היותה נדירה ויקרה גם S2000 באה בחשבון.

תן לנו תקציב פחות או יותר נוכל לכוון אותך יותר :)

 

מסכים איתו.

S2000 מכונית נהדרת

פורסם

הבהרה: מה שהקצבתי זה לרכב חדש. כמובן שאין התנגדות ליד 2 אבל משהו שלא אצטרך להתעסק איתו בתיקונים/טיפולים מעבר לשוטף. המטרה זה להינות לא להשתעבד.

פורסם
הקצבתי לעצמי בערך 300k.

וואחד משבר!

בתקציב הזה הייתי מתמשבר עם עצמי על סובארו BRZ או התאומה טויוטה GT86 ונשאר עם הרבה עודף, או איזו גירסא חמה של מיני חדשה שהיא רכב פאן ברמות שקשה לתאר.

תהנה מהמשבר... :-P

 

 

 

 

 

נ.ב. - זה שאמרת לאישה שזה משבר, לא חייבים לספר לנו את אותו התירוץ. בא לך לפרגן לעצמך בסבבה ואתה צריך תירוץ. כולנו איתך עם אותה הבעיה. :-D

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
וואחד משבר!

בתקציב הזה הייתי מתמשבר עם עצמי על סובארו BRZ או התאומה טויוטה GT86 ונשאר עם הרבה עודף, או איזו גירסא חמה של מיני חדשה שהיא רכב פאן ברמות שקשה לתאר.

תהנה מהמשבר... :-P

 

 

 

 

 

נ.ב. - זה שאמרת לאישה שזה משבר, לא חייבים לספר לנו את אותו התירוץ. בא לך לפרגן לעצמך בסבבה ואתה צריך תירוץ. כולנו איתך עם אותה הבעיה. :-D

הצחקת אותי..אהבתי .

אבל ברצינות עכשיו- התקציב זה הלימיט וכמובן שאשמח לחסוך והרבה.

אני גם יוצא מנקודת הנחה שבחלוף המשבר יתחיל להשבר לי ואחליף את הרכב.

גם על הסובארו קראתי קצת ( את הטויוטה אגב לא שיבחו במיוחד).

השאלה שלי היא האם הרכבים הנ"ל יתאימו ליום יום ועד כמה אהנה מהנהיגה בהם לעומת רודסטריות מובהקות אחרות.

פורסם

השאלה היא מה אתה מחפש,SHOW? לקרוע מסלולים ונס הרים? משהו בין לבין?

Z4 חדשה לא תכנס בתקציב,אבל אחת בת שנתיים תהיה בהחלט אופציה ראויה,כנ"ל ניסאן 370Z, אולי איזו מוסטנג 5.0 עם 420 סוסים יכולה להיות גם אופציה מעניינת פחות חדה בפניות אבל נותנת בראש בשאר החזיתות ופרקטית מאוד. כמובן שאם באמריקה עסקינן אז אפשר לקשקול איזו קמארו או צ'אלנצ'ר RT.

אם אתה בקטע של מכונת נהיגה שתתן לך הרבה כיף ופחות מחפש את אפקט הSHOW גם כאן לא חסרות אופציות,כגון BRZ, בימר 135M,רנו מאגן 265 קאפ,פוקוס ST .

Porsche 944 turbo

פורסם

אם אני קורא בין השורות, פות"ש שהגיע לגיל 40 לא מתגרזן כמו מכורים, וגם עבר את הגיל של ההשתוללות.

בא לו לפרגן לעצמו איזה רכב שהוא יהנה להתסתכל עליו כל בוקר, יהיה שימושי ליומיום ולא יעניש במיתלים קשים ונוקשים כשהוא בסה"כ רוצה לקחת את הילד לגן או להגיע לעבודה, וגם, כשהוא ירצה ללחוץ יהיה לו על מה. הוא לא מתכוון לשחק ב'מהיר ועצבני 12', ולכן כיוונתי לצמד התאומות היפניות / למיני קופר.

בכל האופציות הוא נשאר עם קצת פחות מ 100.0 אלף שקל בכיס.

 

 

 

 

 

 

נ.ב. - אני מושך את המשבר הזה כבר 6 שנים...

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
אם אני קורא בין השורות, פות"ש שהגיע לגיל 40 לא מתגרזן כמו מכורים, וגם עבר את הגיל של ההשתוללות.

בא לו לפרגן לעצמו איזה רכב שהוא יהנה להתסתכל עליו כל בוקר, יהיה שימושי ליומיום ולא יעניש במיתלים קשים ונוקשים כשהוא בסה"כ רוצה לקחת את הילד לגן או להגיע לעבודה, וגם, כשהוא ירצה ללחוץ יהיה לו על מה. הוא לא מתכוון לשחק ב'מהיר ועצבני 12', ולכן כיוונתי לצמד התאומות היפניות / למיני קופר.

בכל האופציות הוא נשאר עם קצת פחות מ 100.0 אלף שקל בכיס.

 

 

 

 

 

 

נ.ב. - אני מושך את המשבר הזה כבר 6 שנים...

קלעת בדיוק למקום בו אני נמצא.

הדבר שהכי מדהים אותי הוא שעל אף הסכום המאד מכובד שהקצבתי , והוא מכובד, אפילו ל z4 או slk חדשות אני לא מצליח להגיע. (לא דיברתי על פורש או יגואר)

נסחפתי עם החדשות, גם לא שנה על הכביש.

איזה כיף במדינה.

פורסם

אגב, יש אודי tt ב305 ו z4 ב 325 אבל אני לא באמת יודע אם הגרסאות הזולות שלהם שווה את ההשקעה בסכומים האלה.

פורסם

רק אוטומטית ולא בגלל שאני לא רוצה אלא פיזית לא יכול ידנית.

 

ה 220 היא די חדשה ואני לא ממש מכיר אותה. היא גרסת הקופה של 1 ?

אבל רגע, אנחנו מדברים כאן על קופה או על רודסטאר?


×
×
  • תוכן חדש...