Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4356 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה צודק, בגדול רציתי לקבל חיזוק. אנחנו זוג צעיר, אני מעדיף במקרים שאני לא בטוח להתייעץ לפני החלטה.

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

אני ממש לא מסכים שחבל על הכסף.

לי יש ביטוח חיצוני של ג'נראל מהנדסים שבפעמים הבודדות שהייתי צריך אותו עבד כמו שעון.

גם CSB, שנותנים שרות לבוש/זימנס הם בסדר גמור.

שתבינו, אני עושה הרבה דברים DIY, אבל יש חלפים יקרים וכאן הביטוח מצדיק את עצמו.

הכי גרועים עד עכשיו מבחינתי היו ברימאג ו ח.י. אחרונים לא מוכנים למכור חלקים לאדם פרטי. רק עם עבודה של טכנאי שעולה כפול מהחלק.

ברימאג חובבנים בכל מה שקשור למזגנים.

קריסטאל באמת לא משהו הן במחיר והן בשרות. עם המוצר הבודד

פורסם

שתבינו, אני עושה הרבה דברים DIY, אבל יש חלפים יקרים וכאן הביטוח מצדיק את עצמו.

הכי גרועים עד עכשיו מבחינתי היו ברימאג ו ח.י. אחרונים לא מוכנים למכור חלקים לאדם פרטי. רק עם עבודה של טכנאי שעולה כפול מהחלק.

ברימאג חובבנים בכל מה שקשור למזגנים.

 

אני בטוח שעל רכישה מחו"ל שמעת.

 

לאחרונה הבאתי מנוע מקורי ועוד כמה חלקים לחידוש שואב דייסון בן למעלה מ12 שנה.

המנוע המקורי פלוס תוספות ופלוס משלוח מאנגליה עלו פחות מעלות המנוע בלבד בארץ אצל היבואן הרשמי, אם הייתי קונה מנוע סיני או מנוע דייסון משופץ העלות היתה צונחת משמעותית.

 

אני תמיד בודק מה עלות החלק שאני צריך באתרים בחו"ל ורק אז מברר אצל היבואן רשמי, אם ההפרש סביר אני קונה בארץ, אם ההפרש חזירי או שהיבואן לא מעוניין למכור אני מזמין מחו"ל.

פורסם

^^

א. על 110-220 שמעת? לא כל מנוע מאיביי מתאים לך. קרא לי כבר פאדיחה פעם. ופעם שלחו לי זרוע לא נכונה. בסוף גם קניתי זבל מאינטרנט וגם עקב לחץ בזמן קניתי חלק בארץ, למרות שהחזירות אכן קיימת. דוגמה אחרונה - מנוע של מייבש אריסטון. עלותו בחו"ל - כ90-80 יורו. עלותו בארץ - 650 שקל. בוא נגיד שזה סביר. אבל למה לדחוף לי גם עבודה של טכנאי ב250? בסוף פשוט קניתי מייבש חדש באלפיה למרות שישן היה בן שנתיים ואם הייתי עושה הערכת אחריות לא הייתי אוכל אותה.

ב. בוא נראה אותך גבר משבית כביסה בבית לשבועיים בגלל שהלכה משאבה במכונת הכביסה.

ג. גם אני הבאתי חלקים לשואב רובוטי כי הוא לא מכשיר Mission Critical. מה שאני יודע שאני לא יכול להסתדר יותר מ3 ימים אני אקנה חלק בארץ. כוססומו.

פורסם

לא הבנתי אתה כועס עלי או משהו? לפחות ככה זה נראה מההודעה.

 

גם להזמין מהאינטרנט צריך לדעת וכמובן שצריך לבדוק את המק"ט המקורי ולהזמין לפיו.

 

יש באפשרותי להשבית גם מכשירים קריטים מכיוון שגם ההורים שלי וגם של אשתי גרים קרוב ובמקרה הצורך אין לי בעיה להעביר להם את הכביסה. - אבל שוב זה מקרה פרטי שלי, בדיוק כמו ששלחו לך חלק לא נכון זה מקרה פרטי שלך.

 

אגב, זה פעם ראשונה שאני שומע ביקורת חיובית מלקוח של

ג'נראל מהנדסים (אף פעם לא ששמעתי עליהם ביקורת בכלל - גם לא שלילית). תמיד חשבתי שהם חברת "שקר כלשהוא" וזה די בגלל ההתקשרות היזומה שלהם אליך להצעת ביטוח ולא להיפך.



 

פורסם

כואס? לא. אבל מציג מקרה אחר. אני לא רואה את אשתי הולכת לאמא שלה עם שקי כביסה. אני יותר רואה את עצמי בלי שקי אשחים בגלל זה. למרות שאמא שלה גרה במרחק 700 מטר. רוסיות...

×
×
  • תוכן חדש...