Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איסוזו טרופר קצר, או - מחפש ג'יפ קצר הגיוני.


Dang3Ron
שימו לב! השרשור הזה בן 3595 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מעלה עשוש הוא לא המעלה הכי מורכב שיש. בטיול האחרון עשינו אותו עם קבוצה של שישה גיפים. הפאג'רו של יואב קווה עלה בקלילות, שני טרופרים עלו יפה, פראדו עלה יפה, טראנו ידני שבר ציריה וגרנד ויטרה שנסע בעוקף עשוש, שהיה הרבה הרבה הרבה יותר יפה...

ארז רונן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

יואב קווה כתב בג'יפולוג שאפשר ורצוי להתחיל ברכב שטח בלי הילוך כח, ושאין שום בעיה לעלות בעשוש עם רכב שכזה...

http://www.jeepolog.com/forums/content.php/3259-%D7%9C%D7%A0%D7%94%D7%95%D7%92-%D7%91%D7%A9%D7%98%D7%97-%D7%92%D7%96-%D7%A7%D7%91%D7%95%D7%A2

וזה למעשה סיכם את דעתי עליו...את התגובות שהוא קיבל שם לא ניתן לראות יותר.

מה שכן, שבוע אח"כ העלה שם אחד מכתבי הרכב את הפוסט הבא:

http://www.jeepolog.com/forums/content.php/3265-%D7%93%D7%A2%D7%94-%D7%90%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%AA-%D7%94%D7%90%D7%9D-%D7%91%D7%90%D7%9E%D7%AA-%D7%92-%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%AA%D7%90%D7%99%D7%9E%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A0%D7%94%D7%92-%D7%94%D7%A9%D7%98%D7%97-%D7%94%D7%9E%D7%AA%D7%97%D7%99%D7%9C

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יואב קווה כתב בג'יפולוג שאפשר ורצוי להתחיל ברכב שטח בלי הילוך כח, ושאין שום בעיה לעלות בעשוש עם רכב שכזה...

http://www.jeepolog.com/forums/content.php/3259-%D7%9C%D7%A0%D7%94%D7%95%D7%92-%D7%91%D7%A9%D7%98%D7%97-%D7%92%D7%96-%D7%A7%D7%91%D7%95%D7%A2

וזה למעשה סיכם את דעתי עליו...את התגובות שהוא קיבל שם לא ניתן לראות יותר.

מה שכן, שבוע אח"כ העלה שם אחד מכתבי הרכב את הפוסט הבא:

http://www.jeepolog.com/forums/content.php/3265-%D7%93%D7%A2%D7%94-%D7%90%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%AA-%D7%94%D7%90%D7%9D-%D7%91%D7%90%D7%9E%D7%AA-%D7%92-%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%AA%D7%90%D7%99%D7%9E%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A0%D7%94%D7%92-%D7%94%D7%A9%D7%98%D7%97-%D7%94%D7%9E%D7%AA%D7%97%D7%99%D7%9C

אתייחס רק למה שאני ראיתי במו עיני.

העמדנו את הרכבים בתור מסודר בצד השביל, לפני העליה ועלינו אותה רגלית כדי ללמוד את התוואי. יואב לקח איתו מטאטא קטן ומידי פעם ניקה את הפודרה מחלק מהסלעים שהתעקשו לצמוח באמצע התוואי, כשאנחנו מחייכים במבוכה...

תוך כדי שאנחנו מתחילים לרדת לכיוון הרכבים, הגיעו בשעטה ניסן נבארה מדוגמת ופורד F350 מפלצתית. הניסן עלתה ו....נתקעה באמצע העליה. לאחר נסיונות קדימה /אחורה /קדימה /אחורה, נזכר הכוכב ששכח לשלב 4X4... פול גז והטנדר זינק ועלה את העליה. נהג הפורד, עם יד אחת נשענת על אדן החלון, לא שעה לתחנונינו שעכשיו תורנו ועם כל הלב זינק במעלה כשהוא דופק ומעקם את מדרכות הנירוסטה ואת סף הדלת של המפלצת. גם הוא הצליח לעלות לאחר נסיונות רבים את המעלה. אנחנו נבהלנו והחלטנו לוותר. יותר מידי חלקי רכב נשארו בצידי המעלה. יואב חזר וניקה באדישות את הפודרה מהסלעים, נכנס לפאג'רו שלו וכמעט ללא גז עלה בקלילות את המעלה. גם הניסן וגם הפורד מחאו כפיים. העליה הקלה של יואב נתנה לנו את האומץ לנסות לעלות את המעלה בעצמנו כשהתוצאות בתגובתי הקודמת.

ארז רונן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דרך אגב, את הטראנו ששבר ציריה באמצע העליה, חילץ דיפנדר עם כננת. אחרי שהרכבים שלנו סיימו לעלות, למעט הגרנד ויטרה שויתרה מראש, עלה הדיפנדר. לאט לאט, כמעט בלי גז הוא דילג מסלע לסלע ו.... כבה לו המנוע. שוב ניסה בנונשלנטיות לעלות ושוב כבה לו המנוע. בפעם השלישית הוא הצליח.

ארז רונן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשאין שכל, אין דאגות, רק צריך כיסים עמוקים.

 

אני חילצתי בלייזר מדוגם ממעלה שבושה לקרוא לו מעלה...מעלה נח.

 

באמצע המעלה יש שתי מדרגות צמודות, קלילות למדי, כמו לעלות פעמיים רצוף גובה של מדרכה.

 

הגיע בלייזר, אנחנו היינו שיירה של שמונה רכבים ששלושה כבר סיימו את המעלה וחמישה ממתינים, הוא הגיע לבד אז במקום לתקוע אותו בהמתנה השחלנו אותו כבא בתור.

 

שאלנו אותו בנימוס של אנשי שטח אם הוא מכיר את המעלה ואם יש לו נסיון שטח ונעננו בתשובה "פחחחחחחחחחחחחחחח..." (באמת, לא בצחוק).

 

באמצע המעלה הבחור היה בלי הגזמה ב 80 קמ"ש, נתקל במדרגה הראשונה הקפיץ את כל הפרונט של הרכב איזה לפחות חצי מטר באויר וכשהוא ירד...אוי, כשהוא ירד, ריסק על המדרגה השניה קרטר מנוע, האוזינג של גיר, קרטר גיר כולל סדק ענק בגוף הגיר, שני דרייבשפטים קדמיים ועוד איזה כמה דברים "קטנים".

 

מעלה שבכלל לא טורחים לשלב בו LOW ועולים אותו בשקט וקלילות עם יד אחת על ההגה ויד אחת מחוץ לחלון (מה עניינים, יואב? ) הפך ברגע לפרויקט חילוץ שחיסל לנו לחלוטין את הטיול, רק בכדי לחלץ את האידיוט הזה החוצה למצפה רמון.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואם אתה רווק בלי ילדים - אז למה לא דיפנדר קצר? אין רכב שהוא babe magnet יותר מהרכב הזה, ובגלל שהם לא ממש מבוקשים, המחירים שלהם סבירים ביחס לארוכים.

 

 

יואב

 

דיפנדר קצר, 96 ב-62 אלף לא נראה לי ריאלי במיוחד.

המחירים שלהם דיי בשמיים, ואני יודע שהם שווים כל שקל.

 

חברים, אשמח לעוד פרטים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה שווים כל שקל?

כי יש להם מוניטין מפה ועד פיזדיולוך?

 

בעיר הם נוראיים לנהיגה, מחוץ לעיר הם רועשים, מווברצים ואיטיים להחריד.

בשטח הם מדהימים, כל עוד אין תקלה אבל האמינות הבעייתית שלהם גורמת לחשוב פעמיים לפי שנכנסים איתו לשטח.

 

בקיצור, אם אתה לא איזה חולדת שטח שמפרקת מעברים טכנים סופר סבוכים שרק דפנדר, סופה סיקס וכו' יכולים לעבור, וותר על התענוג המפוקפק וקנה לך רכב שיהיה הרבה יותר נעים ובטוח בנהיגה יומיומית ויהיה פחות טוב בשטח, אבל לא ברמה משמעותית (שוב, כל עוד אתה לא חיית שטח).

 

באיזה פרק של סידרה של קלרקסון (לא טופ גיר) הוא מגיע לחוות בקר של עשרות אלפי דונמים באוסטרליה, כל החברה שם מתניידים בטויוטות וקלרקסון מרים גבה ומעמת אותם עם הגאווה הבריטית, "הייתי בטוח שכולכם כאן תנהגו בלנד רוברים" ומקבל את התשובה החד משמעית:

 

IN HERE,MATE, YOU NEED A MULE, NOT A THOROUGHBRED

 

מה שאפשר לתרגם ל"אחי, פה צריך סוס עבודה, לא סוס מירוצים" (שידועים בעדינות ובפציעות המשביתות שלהם).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה שווים כל שקל?

כי יש להם מוניטין מפה ועד פיזדיולוך?

 

בעיר הם נוראיים לנהיגה, מחוץ לעיר הם רועשים, מווברצים ואיטיים להחריד.

בשטח הם מדהימים, כל עוד אין תקלה אבל האמינות הבעייתית שלהם גורמת לחשוב פעמיים לפי שנכנסים איתו לשטח.

 

בקיצור, אם אתה לא איזה חולדת שטח שמפרקת מעברים טכנים סופר סבוכים שרק דפנדר, סופה סיקס וכו' יכולים לעבור, וותר על התענוג המפוקפק וקנה לך רכב שיהיה הרבה יותר נעים ובטוח בנהיגה יומיומית ויהיה פחות טוב בשטח, אבל לא ברמה משמעותית (שוב, כל עוד אתה לא חיית שטח).

עוד לא חיית שטח :).

בגלל זה הטרופר קורץ לי הכי הרבה.

הוא נותן איזון טוב בין כל העולמות במחיר מאוד אטרקטיבי.

כמובן שמחירו אטרקטיבי לא לחינם...

מה עם גראנד ויטרה קצרה? מחלות מסויימות?

עריכה אחרונה על ידי Dang3Ron
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה רוצה טרופר? תקנה טרופר. רק תוודא שאתה עושה הכל בשביל להיות בטוח שאתה קונה רכב טוב ומטופל.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה רוצה טרופר? תקנה טרופר. רק תוודא שאתה עושה הכל בשביל להיות בטוח שאתה קונה רכב טוב ומטופל.

יייייישששששש, ניצחנו.......

סתם......



ארז רונן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמובן שמחירו אטרקטיבי לא לחינם...

תנצל את העובדה, שהשם הרע שמנוע הדיזל הוציא לטרופר, עזר להוריד את המחירים, גם של מנוע הבנזין.

ארז רונן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תנצל את העובדה, שהשם הרע שמנוע הדיזל הוציא לטרופר, עזר להוריד את המחירים, גם של מנוע הבנזין.

 

החוק לקניית טרופר הוא מאוד פשוט : קנה בזול תשלם ביוקר ותקלל את כל העולם חוץ מאת עצמך...

אל תרוץ על הרכב הראשון שתראה , אל תתלהב מזה שהרכב נראה פצצה , לא ק"מ נמוך לא מבטיח לך שהרכב שמור או מתוקתק.

רכב שיש לו קבלות של החלפת שרוולים לאחרונה עדיף.

בדיקה במכון לא תיתן לך כלום חוץ מלמכון עצמו.

בקיצור תקרא את מה ששלחתי לך בתחילת השרשור תמצא שם הכל.

בעלי איסוזו או רנו הינכם מוזמנים לקבוצות "איסוזו טרופר בשטח" ו-"רנו קליאו החדשה" בפייסבוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיקה במכון לא תיתן לך כלום חוץ מלמכון עצמו.



אם אין לו את הקישורים לבדוק בעצמו, שיקנה בלנקו בלי בדיקה?

מה אתה ממליץ לו לעשות חוץ מלא ללכת למכון?

רכב שיש לו קבלות של החלפת שרוולים לאחרונה עדיף..

 

מה זה שרוולים?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיקה של טרופר חובה מישהו שמכיר את הרכב.

שרוולים זה המובילים של המזרקים שנמצאים בראש על השרוולים יש 2 אטמים (o ring) שכמו כל גומי יש לו בלאי וצריך להחליף אותם כל תקופה (בין 80k ל-100k) .

כמו שכתבתי לו בתחילת השרשור העלתי קובץ שמפרט הכל כולל תמונות.

בעלי איסוזו או רנו הינכם מוזמנים לקבוצות "איסוזו טרופר בשטח" ו-"רנו קליאו החדשה" בפייסבוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חשדתי שהשרוולים האלה קשורים איך שהוא לפתרון ה DIY של הדיזלים, אני ברשותך אהיה יותר קיצוני בדעותיי, לא קונים טרופר דיזל, נ-ק-ו-ד-ה!!!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3595 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...