Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4389 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים

החלפתי טמבון לאחר שהקודם החל להתקלף, הבן אדם לקח לי 200 שקל על צביעה וניסה להתאים את הצבע כמה שאפשר.

כשיצאתי החוצה הצבע נראה בסדר (בשמש) וללא הבדלים:

 

2usu1jk.jpg

 

כשהגעתי הביתה שמתי לב שהצבע טיפה יותר בהיר וזה מאוד מציק לי:

 

ncz5ug.jpg

 

2rpppag.jpg

 

האם אין מנוס על צביעה חוזרת? כמה נורא זה נראה?

הרכב לאחר פוליש וטיפול דייטלינג אז אין מצב שהצבע שרוף או ישתפר.

פורסם

לפני שרשמת שהרכב עבר דיטיילנג ראיתי שהצבע המקורי כביכול במצב טוב ופוליש לצבע הישן לא יעזור במקרה הזה.

אני מציע לתת לצבע לנוח שבועיים-שלושה, לעשות פוליש (לטמבון הצבוע) ולאחר מכן ווקס ולראות אם הצבע מתאים יותר.

אכן הסיכוי להתאים את הצבע למקור נמוך ונראה כי הוא צבע בצבע שונה.

Miata ND2

 

פורסם

אין לצבעי בעיה לצבוע לי פעם נוספת אך ביקש שאביא איתי צבע לפי קוד כדי שזה יצא אותו דבר.

הוא אמר שהוא יכול לנסות להתאים אבל זה לא יצא 100% אף פעם.

הבעיה שהרכב נצבע בעבר ואיני יודע אם לפי הקוד. האם יש מקום שמתאים צבע לפי מחשב ומוכר?

פורסם

אם היית צובע אצל פחח שעובד עם מצלמה כדי להתאים גוון זה לא היה קורה. כגון אלעד שירותי רכב שעשה עבודה טובה אצלי בהתאמת הגוון

פורסם
לא מדובר בצבע סטנדרטי של פיאט?

חיפוש קל ברשת העלה את הקוד 258, והשם Broom Yellow או Giallo Ginestra.

 

כן זה גם מה שרשום לי בבגאז'

השאלה אם צבעו בעבר את הרכב לפי הקוד הזה בדיוק ואין לי דרך לדעת.

פורסם

יש מכשיר שמודד, בדר"כ נמצא אצל מוסכי צבע מאוד בכירים או אצל יבואן צבע.

אם אתה מהצפון, יש בשפרעם, זאהי נחלה.

אם אתה במרכז, אני מאמין שלאוטוטרייד 2000 בע"מ יש.

.When a man opens a car-door for his wife, it's either a new car or a new wife

טבלאות השוואה לפולישים,פדים ועוד.

  • אחראי פורום
פורסם

הקוד צריך להיות רפרנס וזהו, בוודאי שלא צובעים רק לפיו ברכב כזה ישן.

צבעי טוב יקח אותו כבסיס ויעשה התאמה נוספת ע״ג הפאנלים הקרובים לפגוש.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

גם כשהצבע מקורי תמיד יהיו הבדלים מאוד מינוריים בצבע כי מה לעשות זה לא הרובוט במפעל שצובע את כל הרכב עם אותו הצבע בדיוק והערבוב נעשה מאוד מדוייק של הגוון. גם אני צבעתי את הטמבון אצלי עם אותו הקוד המקורי ועדיין יש טיפה הבדל במשך הזמן הצבע יתאחד. כמובן לא במקרה שלך ששם ברור שזה לא הגוון.

שיפוצים..

פורסם

רכשתי היום את הגוון המקורי כפי שרשום על הבגאז' מטופ קולור בת"א. חזרתי לצבעי שעשה עבודה חוזרת ללא עלות ואני חייב לציין שפגע בול:

 

2dtvql2.jpg

 

הצבע ממש 1:1 עכשיו. כנראה שכן צבעו את הרכב בעבר עפ"י הקוד.

 

2woxj5e.jpg

 

יצאתי מרוצה :)

פורסם
מצחיק משהו שבתמונה הראשונה הצבע נראה כתום בכלל. כנראה ענין של 'איזון הלבן' במצלמה.

 

כן, הצבע במציאות נוטה לגוון כתום. הבסיס הוא צהוב וערבבו אותו עם כתום וחום עפ"י הקוד.

×
×
  • תוכן חדש...