Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4435 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

ברשותי גולף mk5.

נעילת ופתיחת הדלתות בעזרת שלט סוגרת ופותחת את כל הדלתות פרט לדלת הנהג.

שימוש במפתח סוגר ופותח את כל הדלתות כולל דלת הנהג (הגיוני, הרי אני משתמש במפתח בדלת הנהג)

השאלה שלי זה אם הלך המנוע של המנעול, ואם כן, מישהו מוכן לתת לי את השם באנגלית שאני אחפש ב ebay (או שלינק ל ebay זה אפילו עדיף).

 

תודה

פורסם (נערך)

זה המנעול המתאים

http://www.ebay.com/itm/VW-Golf-Mk5-Front-Left-Passenger-Side-Door-Lock-Mechanism-2003-2009-/231105716598?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Model%3AGolf&hash=item35cef96176

 

מדובר במוכר מאנגליה שם הנוסע בצד שמאל (צד נהג אצלנו)

קח בחשבון שההחלפה לא קלה - צריך לפרק את הקליפה של הדלת כדי להגיע למנגנון, משהו כמו שעה עבודה לפחות.

 

מדריך

http://www.myturbodiesel.com/wiki/door-skin-removal-and-door-handle-replacement-mk5-vw/

 

אגב לדעתי זו מחלה של הגולף, מספיק לראות את כמות מנגנוני הנעילה שנמכרים רק באיביי.

עריכה אחרונה על ידי avisp
×
×
  • תוכן חדש...