Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4474 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בגירה זה היה שעון של גריידי בנוי בתוך פוד קרבון עבודה עצמית בקונסולה התחתונה, אני לא רוצה להגיד לך מה הייתה התגובה שלי כלפיי הבחורה הזאת, אבל הרגשתי שיש לי קצרים במוח ברמה שירד לי הלחץ התוך גולגלתי מעצבים.

התענוג שמוביל אותך

  • תגובות 107
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כן אבל אני לא אוהב לשחק עם פתחי האוורור בגלל שאלה חלקים רגישים, אם זה היה רכב חברה לא היה אכפת לי.

 

נגיד ועלות של חלק כזה חדש מהניילון היא זניחה (והיא ממש לא), למי יש עצבים להתעסק גם עם ההחלפה?

 

הבנתי שהכוונה היא לפתחי האוורור המשובחים והאיכותיים של בית ואג. פשוט תעיר אם תראה וזהו.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

כאילו שאצלי בצרפתיה הפלסטיקה איכותית יותר, הסטה של אחד התריסים ואתה נשאר עם הדשבורד ביד, תשאל את אמא של בגירה שהייתה נוסעת איתו ב205, מזל שנשארו מסגרות של הפלסטיקה אצלו, הוא כנראה היה מפרנסי יעקבי עם כל הדבקים שהוא קנה.

התענוג שמוביל אותך

פורסם

אמא שלי חטפה את המשולש של הכסף הקטן בראש אחרי שעברתי פס האטה קצת מהר מידי!

פשוט ניתק מהדדש בורד, התעופף באויר ובוינק פגע לה בראש:roflmao::roflmao::roflmao:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

עמוס, על מה אתה נוסע!? על רכב משנות השישים?! לפי התיאורים שלך טריקה חזקה של דלת גוררת אחריה נפילה של דשבורד.

פותח השרשור מדבר על הערות בנהיגה ולא על זה שנוגעים בדברים באוטו.

פעם הייתי מתעצבן כשהיו נוגעים אבל היום ממש לא אכפת לי, לא שווה להתעצבן על זה, בשביל מה. סה"כ אוטו.

ההערות שמעירים לך בנהיגה זאת חוצפה וחוסר נימוס. זה לא שהם ההורים שלך או שאתה נוהג על האוטו שלהם.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

נוסע על צרפתיה מזדקנת עם רמת פלסטיקה טיפה משופרת מה205 שהייתה אצל בגירה, אבל עדיין זקנה מספיק כדי לגרום לאי נעימות.

התענוג שמוביל אותך

פורסם

גם אני שונא שמעירים לי בנסיעה,

נסיעות קצרות אני מעדיף לסוע לבד, ואני אוהב את זה.

שם איזה מוזיקה שבאלי ונוסע לפי הקצב שלי.

 

לנסיעות ארוכות אני חייב איתי מישהו כי אחרת אני משתגע.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם
אם זה משהו דבילי (יאללה תן גז) אני שואל מי משלם על הדלק.

זה מכלול שלם (שחיקה מואצת, קצת יותר דלק, זגזוג בין נתיבים, האצות ובלימות וכו') שבסוף נגיע ב-10:00 במקום 10:10.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

אין לי בעיה לקבל הערות\ביקורת כשהן בטעם ובעלות ערך מוסף כלשהו, כן יש לי בעיה לקבל הערות ממישהו שאין לו הרבה מושג בנהיגה, שהוא בעצמו נהג לא משהו וכשהוא מעיר הערות ש״לא מקדמות לשום מקום״.

 

למשל בביקורים שלי בארץ אני מהר מאוד מאבד סבלנות על הכביש כי אין שום תרבות נהיגה, אין לאותת בפניה או החלפת נתיב, לא מקובל להאט כדי לתת לרכב אחר להשתלב וכו׳.

 

התוצאה היא שבארץ אני נוהג מאוד מאוד רגוע ומתון, ילד טוב ירושלים.

ואז אבא שלי מתחיל....

תעבור לנתיב השני, יש בו פחות רכבים.

למה נתת לו להכנס?

תצפור לו.

תן לו לעבור.

 

יש עוד הברקות.

בפעמים הראשונות בכל ביקור אני עוד סותם וממשיך הלאה, בהמשך זה כבר מציק לי כי אלה הערות שלא עושות אותי נהג טוב יותר אלא רק אמורות להתאים אותי ליתר חסרי התרבות על הכביש ואז אני לרוב עונה לאבא שלי בנימוס ״רוצה להתחלף איתי? אני גם ככה לא אוהב לנהוג בארץ אז אני נוהג רגוע ולא ממהר לשום מקום אבל אם בא לך לנהוג-בשמחה״.

זה לרוב עושה את העבודה.

 

פעם אחת הערה של חברה מטומטמת (לשעבר) של אחד החברים העירה לי משהו על הנהיגה, אמרה לי משהו בסגנון ״תזהר!!! אתה נוסע כמו מטורף!!!״.

עכשיו אני יכול באמת למצוא את עצמי במוד נהיגה קרבי ואגרסיבי יחסית אבל רק כאשר אני לבד, כשיש איתי אנשים ברכב אני נוסע רגוע מאוד ומתון כי רוצה שמי שיסע איתי ברכב ירגיש טוב מבחינת נסיעה נעימה וזורמת ושלא ירגיש שהוא בסכנה.

אותה חברה מטומטמת ואני היינו ביחסים מאוד ברורים של ״שונאים אחד את השני אבל מנסים להסתדר עבור החבר״ כך שידעתי שההערה היתה סתם כדי לעקוץ ולעצבן.

50 מ׳ אחרי אותה הערה מגיעים לצומת שאני צריך לפנות שמאלה, פז׳ו 106xsi משודרגת מתלים בכל טוב, החברה המטומטמת יושבת מאחור מצד ימין.

מגיע לצומת, מוריד הילוך ומאיץ חזק (יחסית, כן), אמצע פניה משחרר גז ונותן לזנב לתפוס אויר, בשניה שאני מיישר את הרכב (בברוטליות מכוונת) אני שומע בום קטן- המטומטמת כמו ששיערתי- נתנה נגיחה קלה לחלון בדלת כתוצאה מהטלטול.

עם חיוך מלא שביעות רצון עצמית הסתכלתי על המטומטמת במראה ואמרתי לה ״את רואה, זה היה לנהוג כמו מטורף, לפני כן הייתי ממש רגוע״.

 

מיותר לציין שזו היתה הפעם האחרונה שהמטומטמת עלתה לרכב שלי.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אני מודע לכך, אבל לא אתה יושב לידי, אלא מישהו שרכב מסתכם אצלו בהגעה מ-A ל-B. לכן, אני לא מחרטט על המכלול, אלא מסביר איך שמבינים מיד. דרך הכיס :)

למרות זאת, כמו שאמרתי אני לא יודע מה הייתי עושה אם זה היה תכוף. אני נוסע עם מגוון שונה של אנשים, אבל אף אחד מהם לא מעיר. אולי זה נימוס, ואולי זה חוסר הבנה, אבל לי זה עובד :)

אגב, אם זה לא משהו מסכן חיים אני גם לא מעיר. רוצה להיות ראשונה בכל רמזור אדום? שיהיה לבריאות.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

במילואים האחרונים נסעתי דרך כביש אלון, בא איתי חבר בדרך חזור, בכניסה לכביש 5 הוא חייך ואמר, אתה נוהג טוב, ולכן לא דיברתי אף מילה במהלך הנסיעה. את הכביש אני נוהג גם בלילה, בקווים עד כמה שאפשר במסגרת החוק, לא עובר קו הפרדה רצוף ובמהירות חוקית למהדרין.

התענוג שמוביל אותך

פורסם

מה שיותר גרוע מלנהוג עם נוסעים שמעירים לך, זה לנהוג עם נוסעים שנרדמים לך באמצע הנסיעה (ועוד דורשים להנמיך מוזיקה וכאלה).

.We apologise for the inconvenience

פורסם
כן אבל אני לא אוהב לשחק עם פתחי האוורור בגלל שאלה חלקים רגישים, אם זה היה רכב חברה לא היה אכפת לי.

 

נגיד ועלות של חלק כזה חדש מהניילון היא זניחה (והיא ממש לא), למי יש עצבים להתעסק גם עם ההחלפה?

 

אתה מזכיר לי הסיפור על מיקי ברקוביץ', ששיחק שבועיים עם הכדורסל החדש שקיבל כילד, עם הכדור בשקית ניילון...

 

אלו פתחי איוורור.

אמורים לעשות בהם שימוש, שכולל הזזתם.

 

דחילק... תבין שהבעיה אצלך, לא אצל הנוסעים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
מה שיותר גרוע מלנהוג עם נוסעים שמעירים לך, זה לנהוג עם נוסעים שנרדמים לך באמצע הנסיעה (ועוד דורשים להנמיך מוזיקה וכאלה).

 

בדיוק מה שחברה שלי עושה :)

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם

מילא אנשים שיש להם רישיון שעוד מבינים דבר או שניים על הכביש, אבל כאלה שהם בני 28 שאין להם רישיון ונותנים לך הוראות זה הכי מציק.

לא מזמן קניתי פולו 2012, שנתיים על הכביש, בזמן נסיעה היה רעש של רצועה חורקת, החוכומולוג הראשון ישר החליט שזה מהאוטו שלי בזמן שיש איזה טרנטה בחוץ...

במילים אחרות, תעשה קולות של אופניים וסע מפה חביבי!! רק תיסע!!!

Polo 2012


×
×
  • תוכן חדש...