Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7900 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כל אחת בניפרד מאירה אותו הדבר,

בתוך המכלול של הנורה ישנם נגדים וקבל 2200 מיקרו-פאראד.

 

ומשהו שממש לא קשור אבל מעצבן!, גנבו לי טאסה אחת מהרכב אחרי ששמתי 4 חדשות!

 

מרגיז במיוחד לאור העובדה שכל הארבעה תפוסות עם אזיקונים.....נו מה לעשות, בני אלף!!

 

אל תצחקו עכשיו אבל זאת הייתה טאסה מסתובבת...(כן כן, אני יודע זה ילדותי אבל בשביל 50 שקל..)

 

שי.

בתוך המכלול יש גם טרנזיסטור ושנאי עם יחס גבוה. ועשית את הבדיקה על המצבר ישירות?

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם
בתוך המכלול יש גם טרנזיסטור ושנאי עם יחס גבוה. ועשית את הבדיקה על המצבר ישירות?

 

תמיר

חיובי....עדיין הבעיה נמשכת...

 

שי.

פורד פיאסטה 83':arrow:

פורסם

זה לא משנה מה יש בתוך המכלול

המכלול רק משמש כשנאי להעלות את המתח לבערך 110V

 

ואגב אני רוצה לתקן את עצמי ואותכם - המנורות שיש לך למרות שקוראים

להם ניאון, הם לא !!!

הם שפורפרת (מנורת) פלורסנט רגילה רק קטנה

 

ולכל מי שלא יודע להבדיל: שפורפרת ניאון היא שקופה ושפורפרת פלורסנט

בד"כ בצבע לבן

 

ובקשר לבעיה שלך אם כל אחת בניפרד מאירה אותו הדבר (כאשר המנוע דולק כמובן)

 

ואם לאחר חיבור כבל עבה יותר הבעיה לא נפטרה

אז אין לי רעיון אחר

פורסם

תנסה לחבר את שתיהם ולהעלות קצת את הטורים תראה אם מסתדר

יכול להיות שכל מה שמחובר ברכב מוריד את המתח

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם

גשר דיודות זה קבוצה של 4 דיודות......

ברכיב אחד.

 

זה יותר נוח להשתמש איתו מאשר שני דיודות בגלל שזה בא ברכיב אחד.

 

המטרה של הדיודות להוליך לכיון אחד.

 

אני חושב שיש פה התנגשות איך שהוא במעלה מתח. יש החזר כול שהוא בגלל זה המנורות לא מצליחות

להידלק כזוג.... אז אולי מוליך לכיוון אחד יפתור את התעלומה.

 

לגשר דיודות יש 4 הדקים. AC AC + - את אחד ה AC מחברים לפלוס של המצבר

הAC השני למינוס של המצבר ואת היציאה הפלוס לפלוס של המכלול. כנל לגבי המינוס.

 

וכנל גשר דיודות שני למכלול שני.

 

זה בא גם בסימנים + - ~ ~

+ = פלוס

- = מינוס

~ = AC

~ = AC

 

אז זאת גם אפשרות לראות אם התעלומה נפתרה.

 

בוריס למה אתה משחק אותה דבע?!

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

אני לא משחק אותה דבע.. אני באמת לא הבנתי למה הוא צריך להשתמש בגשר. עכשיו הבנתי שזה רק לעניין של נוחות אז זה בסדר. רק שזה יותר יקר ובעצם לא יותר נוח.. אותו דבר. רעיון מיוחד:-) , אולי זה יעזור.

×
×
  • תוכן חדש...