Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4557 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום , הזמנתי סמלים מחול עם כיתוב של הדגם במדינת המוצא . בקיצור אני לא בטוח איך להוריד את הישן . האם חימום הכיתוב הישן בעזרת פן והורדתו עם חוט תפירה היא הדרך הנכונה ? ואיך כדאי להוריד את הדבק שישאר ? תודה .

HYUNDAI - Always there for you .

פורסם

כמו שרשמת, חימום האזור ולעבור מאחורי הסמל עם חוט דיג בתנועה מסורית

שאריות של דבק אתה יכול לחמם ולקלף את הרוב ואז להעביר GooGone להיפטר מהדבק סופית

פורסם
כמו שרשמת, חימום האזור ולעבור מאחורי הסמל עם חוט דיג בתנועה מסורית

שאריות של דבק אתה יכול לחמם ולקלף את הרוב ואז להעביר GooGone להיפטר מהדבק סופית

 

מגבון גם יכול להוריד או ש זה עבודת פרך ?

HYUNDAI - Always there for you .

פורסם

הורדתי מרכבי בעבר את הכיתוב scirocco + tsi , כמו שמוזכר למעלה, חימום של כמה דקות עד שניתן להזיז קלות את הכיתוב עם האצבע.

לאחר מכן עם חוט דייגים או חוט דנטלי , להחליק מאחורי הכיתוב בתנועות ניסור ובעדינות.

את הדבק שנשאר לקלף עם הציפורניים, ה-ghost (מן הולגרמה כזאת של האותיות) שנשאר אחר כך והשאריות הקטנות יורדות בקלות עם ipa מדולל.

מגבון לא יזיז לצבע, צריך חומר ממיס.

בהצלחה.

 

נ"ב: אל תשכח ווקס או אוטם על האיזור שביצעתי עליו את העבודה.

 

העלתי בעבר מדריך מצולם בפורום שירוקו , מקווה שאפשר לראות תמונות.

http://www.scirocco.co.il/phpBB3/viewtopic.php?p=19752#p19752

"יאללה בירי".

×
×
  • תוכן חדש...