Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4542 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

"התנדבתי" להכין פרוייקט לאירוע חברתי במקום העבודה:

סרט ווידאו של 4 דקות על בסיס תמונות סטילס

אני מחפש תוכנה בה אני מגדיר את הסדר של התמונות והתוכנה מבצעת אוטומטית תזוזה של הסטילס בפריים ומעברים ושהכל יראה קולנועי ומלוטש. משהו בסגנון GOOGLE AWESOME אבל לסביבת חלונות.

אבקש המלצות

תודה אורן

פורסם

מובי מייקר עושה את העבודה. אבל ברמה של פאוור-פוינט. לא יותר.

משהו יותר מקצועי, סטייל "קולנועי" יהיה פרושואו גולד.

גרסת הנסיון משאירה חותמת מים מכוערת, אבל אם זה ימצא חן בעיניך, הגרסה המלא לא כ"כ יקרה.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מחזיר לפורום היקר.

לאחר חיפוש רב מצאתי תוכנה מדהימה עם קידוד איכותי בזמן אמת, אין סוף אפקטים,ריל טיים ומאוד יציבה.

שמה בישראל:

proshow gold

מומלצת בחום רב !

תודה לי שעזרתי לעצמי...:lol:

פורסם
...משהו יותר מקצועי, סטייל "קולנועי" יהיה פרושואו גולד.

גרסת הנסיון משאירה חותמת מים מכוערת, אבל אם זה ימצא חן בעיניך, הגרסה המלא לא כ"כ יקרה.

 

... לאחר חיפוש רב מצאתי תוכנה מדהימה עם קידוד איכותי בזמן אמת, אין סוף אפקטים,ריל טיים ומאוד יציבה. שמה בישראל: proshow gold תודה לי שעזרתי לעצמי...:lol:

 

אסא160 - האם תוכל לעזור למצוא את ההבדלים ?

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

:oops: :oops: :oops:

ככה זה שיותר מדי רוצים להחזיר טובה לפורום ולא קוראים אחורה.

משום מה הייתי בטוח שההמלצה ממקום אחר.

אכן אין שום הבדל.

אכן הפורום מוכיח עצמו פעם נוספת כריכוז הידע האדיר באולם.

ברווז בסביבה? אני צריך לדרמן לדקה לעשות חרקירי...

המון תודה- אחל אחלה תוכנה

אורן

×
×
  • תוכן חדש...