Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4521 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

יש בבעלותי פיאט פונטו ספייס שנת 2005.

אני מבקש המלצה על מוסך מורשה באזור עפולה.

אני יודעה שגם בעפולה יש האם המוסך מומלץ ואמין?

בנוסף ראיתי שיש גם בנצרת עאבד ובנו, בחדרה עדי.

אשמח לקבל חוות דעת על אחד המוסכים שרשמתי.

שאלה נוספת

קבלתי בזמן העברת הבעלות שובר לטיפול בסיסי חינם ואין ברשימה את המוסך של עפולה,

יכול להיות שהסיבה לכך שהוא לא מוסך מורשה?

תודה לעונים.

קיה קארנס 2008 בנזין ופונטו ספייס 2005

פורסם

תודה.

הגעתי בסוף לנצרת למורשה של פיאט מוסך עבד. ובניו.

עשוים לרכב החלפת שמן, פילטר שמן, פילטר אוויר, מצתים, החלפת נוזל קירור.

השמן שהם משתמשים בו זה של חברת milpet זה השמן שאמורים להישתמש במורשה?

בנוסף מחליפים גם אטם מכסה שסטומים.

הנוזל של פיאט בצבע כחול זה מה שאמור להיות?

בכל אופן נראה שזאת הפעם הראשונה והאחרונה שאני מגיע לפה סתם תחושה לא טובה.

המוסכניכ לא נותן לראות כלום.

קיה קארנס 2008 בנזין ופונטו ספייס 2005

פורסם

התחושה הלא טובה שלך לגבי המוסך אינה מוטעית.

 

נתחיל בשמן מנוע : MILPET היא חברה טורקית עלומה ששמניה מצטיינים בעיקר במחירם הזול. ייתכן שהמפרט של השמן עונה למינימום הנדרש לרכבך, וייתכן גם שלא. במוסכי פיאט המורשים המוכרים לי משתמשים בשמנים יותר ידועים - פז באיכות טובה

וגם שמני AGIP שהם מצויינים. יש המשתמשים גם ב SALENIA שהוא המקורי המומלץ.

חמור מכך - ציינת ששמים נוזל קירור כחול. לא ברור מה הוא . ייתכן שמדובר בפראפלו כחול - אבל גם אז זה אינו מתאים. הוא תואם לפיאטים ישנים יותר.

הנוזל המקורי לפיאט משנתון כמו שלך הוא רק אחד - פראפלו UP מקורי שצבעו אדום-ורוד. ברכב כמו שלך אסור לחפף בנוזל הקירור - אחרת הדרך לתקלות יקרות קצרה.

 

אני הייתי תופס מרחק ממוסך חאפר...

פורסם
התחושה הלא טובה שלך לגבי המוסך אינה מוטעית.

 

נתחיל בשמן מנוע : MILPET היא חברה טורקית עלומה ששמניה מצטיינים בעיקר במחירם הזול. ייתכן שהמפרט של השמן עונה למינימום הנדרש לרכבך, וייתכן גם שלא. במוסכי פיאט המורשים המוכרים לי משתמשים בשמנים יותר ידועים - פז באיכות טובה

וגם שמני AGIP שהם מצויינים. יש המשתמשים גם ב SALENIA שהוא המקורי המומלץ.

חמור מכך - ציינת ששמים נוזל קירור כחול. לא ברור מה הוא . ייתכן שמדובר בפראפלו כחול - אבל גם אז זה אינו מתאים. הוא תואם לפיאטים ישנים יותר.

הנוזל המקורי לפיאט משנתון כמו שלך הוא רק אחד - פראפלו UP מקורי שצבעו אדום-ורוד. ברכב כמו שלך אסור לחפף בנוזל הקירור - אחרת הדרך לתקלות יקרות קצרה.

 

אני הייתי תופס מרחק ממוסך חאפר...

 

תודה.

איזו הרגשה נוראית שעבדו אלי עוד במוסך מורשה.

כשהגעתי קודם כל בדקתי איזה שמן ומים משתמשים במוסך, אחד העובדים הראה לי שמן של חברת פז עם סמל של פיאט אלפא לאנצ'יה.

בפועל ראיתי מוסכניק שמוסיף שמן מהסוג שציינתי, גם לא ראיתי מיכלים רקים.

הנוזל באמת היה של. פורפלו רק שהוא היה כחול ולא אדום.

בעבר הייתי עושה את הטיפול באופן עצאי נראה לי שזה עדיף פשוט לקנות שמן ונוזל מהסוג הנכון.

האם ניתן לחזור למוסך או לפנות למוסך המרכזיעם תלונה?

מה ניתן לעשות במיקרה ומוסך מורשה לא השתמש בחומרים נכונים?

קיה קארנס 2008 בנזין ופונטו ספייס 2005

פורסם

אכן מפתיע ומאכזב שמוסך מורשה יבואן אינו עובד בהתאם להנחיות יבואן/יצרן.

ממליץ לפנות בתלונה לשירות הלקוחות של סמל"ת היבואן הרשמי.

מניסיון שירות הלקוחות בפיאט מצויין ויתנו לך מענה הולם.

 

ראה את דרכי ההתקשרות בקישור הבא :

 

http://www.fiat.co.il/heb/contact.aspx

 

ממליץ במייל או בטלפון (צד ימין למטה בדף המקושר).

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

לסיכום.

כתבתי מכתב לפיאט ותוך כמה ימים קיבלתי טלפון מחיים רגב, סיכמנו להיפגש במוסך בנצרת.

במוסך החליפו לי את נוזל הקירור צבע נוזל הקירור היה בין חום לירוק, לדעתי בגלל שפשוט הוסיפו נוזל כחול לנוזל אדום שהיה ברכב. הנוזל הוחלף לנוזל אדום של פארפלו.

לטענת המוסך הם הוסיפו "מים כחולים כי אלו המים שהיו לפני במנוע" סתם תשובה בלי קשר כי אני ביקשתי להחליף את המים ולא להוסיף זאת אומרת פעולה הכוללת שטיפה של המערכת.

חוץ מזה הרכב יד ראשונה והיה מטופל בפיאט רק במים פארפלו אדומים.

בנוגע לשמן לטענת המוסך הם לא השתמשו בשמן MILPET.

למרות שאני ראיתי בפועל שהם כן.

לטענתם הם משתמשים בסוג זה של שמן רק לחברות ליסינג שמבקשות שמן זול יותר.

כשהגעתי בפעם הראשונה לטיפול שמן MILPET היה ליד כל עמדה, בפעם השניה כשהגעתי עם חיים לא היה את השמן בכלל.

אני כמעט בטוח שגם את השמן לא החליפו אלה רק הוסיפו, כי כשבדקתי את מדיד השמן צבעו לא היה שונו מלפני ההחלפה.

בכל מקרה לאחר שחיים ראה את צבעו של נוזל הקירור הוא אמר להם להחליף את השמן. (לאחר ההחלפה בקושי היה אפשר לראות את השמן במדיד שמן בנוסף המנוע נשמע הרבה יותר טוב)

ביקשתי לדעת למה בחשבונית רשום לי שהפלגים הם של חברת ngk כשבפועל לא ראיתי סימון של החברה על הפלגים.

התשובה הייתה שאלו פלגים מקוריים של פיאט ושהייתה טעות במק"ט.

ביקשתי לדעת נתונים של אותם פלגים "מקוריים" :) אך כשבדקו את הפלג לא היה נתונים רק סמל בצבע כחול דומה לסמל של לנצ'יה.

בבדיקה טלפונית של חיים התברר שהפלגים לא מתאימים ואלו הפלגים של פונטו דגם קודם.

הפלגים הוחלפו גם,

על הפלגים החדשים היה רשום FIAT NJK לא זוכר את הנתון שלהם.

תודה לחיים על השרות והטיפול בנושאה.

על מוסך "עבד ובניו " אני לא ממליץ לא אמין.

אני בטח לא הראשון שקיבל טיפול כזה :) אני פשוט אחד מתוך כמה מאות שלא מוכן לשבת בחדר המתנה :wink:.

עלות הטיפול לדעתי גם הייתה גבוה קצת.

800 ש"ח עבור החלפת נוזל קירור, החלפת פלגים + אטם מכסה שסטומים.

בנוסף השתמשתי בשובר "טיפול בחינם" הכולל החלפת שמן מנוע, פילטר שמן, פילטר אוויר וכולל עבודה.

מסכנה שלי אחרי כל הסיפור.

1. אם קונים רכב שטופל במורשה יש לבדוק באיזה מוסך מדובר. (לפעמים עדיף ולא היה מטופל במורשה כזה)

2. לבקש הצאת מחיר מודפסת אם כל הפרטים ונותונים של החלפים.

3. ללכת למוסך שממליצים לך בפורום גם אם זה יותר רחוק.

4. להוריד שלט נהג חדש (של הבת שלי) לפני שניגשים למוסך זה כמו לשלוח אישה לעשות טיפול במוסך (אני לא מזלזל בנשים פשוט מוסכניקים מיד חושבים מה עוד אפשר להחליף ברכב :lol: "על התוסף הזה שמעת גברת?" )

קיה קארנס 2008 בנזין ופונטו ספייס 2005

×
×
  • תוכן חדש...