Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4562 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

שמעתי לא מעט כי לפני נסיעה יש לחמם את המנוע ביום קר, מצד שני קראתי כתבה בYNET לפני כשבועים שלא צריך כי ברכבים חדשים יש את זה אוטומטית ואפילו עדיף שלא לעשות את זה.

כמה שאלות:

1. האם צריך?

2. במידה וכן - כיצד? (איך וכמה זמן?)

3. ברכב שלי כשאני מתחיל לנסוע [ממש בשניות הראשונות], אז אני מרגיש שקצת קשה לו. האם זה נורמלי כי הרכב קר? זה ממש בלחיצת גז הראשונה/שניה ואח"כ עובר.

 

יש לי יונדאי גטס 1400 2006 אוטומטית אם זה משנה

אומנם חיפשתי בפורום ומצאתי פוסטים שאומרים שכן, אבל אני מנסה להבין מדוע הכתבות אומרות שלא [לא הצלחתי לפרסם אותן כי אין לי מספיק הודעות].

תודה

פורסם

אני נותן לסלד לרדת קצת ואז מתחיל נסיעה, עניין של דקה, בינתיים מארגן את הפלאפון ושם מוזיקה או דברים דומים.

 

הכוונה בלחמם זה לא ללחוץ על הגז, אלה לתת לרכב לעמוד על סרק!

 

טבעי ביותר שהרכב ירגיש חלש בהתנעות קרות (שאתה קם משינה אתה מפוקס על השניה הראשונה?)

ברכבים החדשים, או לפחות אצלי יש נורה שאומרת שהמנוע קר, וצריך ליסוע לאט ולא לאמץ את הרכב עד שהיא תיכבה.

פורסם

אז לא צריך לתת גז בניוטרל או משהו כן? פשוט להניע את הרכב ולחכות קצת.

גם לי יש נורה כחולה כזאת שהמנוע קר כשאני מתחיל לנסוע..

פורסם
אז לא צריך לתת גז בניוטרל או משהו כן? פשוט להניע את הרכב ולחכות קצת.

גם לי יש נורה כחולה כזאת שהמנוע קר כשאני מתחיל לנסוע..

 

לא צריך לתת גז בניוטרל, פשוט לנסוע. המנורה הזו מצביעה שהמנוע ונוזל הקירור עדיין בטמפרטורה קרה.

פורסם
אני נותן לסלד לרדת קצת ואז מתחיל נסיעה, עניין של דקה, בינתיים מארגן את הפלאפון ושם מוזיקה או דברים דומים.

 

הכוונה בלחמם זה לא ללחוץ על הגז, אלה לתת לרכב לעמוד על סרק!

 

טבעי ביותר שהרכב ירגיש חלש בהתנעות קרות (שאתה קם משינה אתה מפוקס על השניה הראשונה?)

ברכבים החדשים, או לפחות אצלי יש נורה שאומרת שהמנוע קר, וצריך ליסוע לאט ולא לאמץ את הרכב עד שהיא תיכבה.

 

בדיוק מה שאני עושה רק שאצלי אין מנורה.

פורסם

ברגע שנורת לחץ השמן כבתה אפשר להתחיל בנסיעה .

לא להתחרע כמובן אלא בעדינות עד שהמנוע יתחמם .

אגב , יש מכוניות שחום המנוע עולה ומתייצב מהר יחסית .

זה לא אומר שהמנוע ומכלליו חמים .

לפי הערכתי צריך לתת למנוע לפחות 10 דקות אם רוצים לתת לו בראש .

פורסם
ברגע שנורת לחץ השמן כבתה אפשר להתחיל בנסיעה .

לא להתחרע כמובן אלא בעדינות עד שהמנוע יתחמם .

אגב , יש מכוניות שחום המנוע עולה ומתייצב מהר יחסית .

זה לא אומר שהמנוע ומכלוליו חמים .

לפי הערכתי צריך לתת למנוע לפחות 10 דקות אם רוצים לתת לו בראש .

המנורה הזאת נכבית אצלי אחרי 2-3 דק' - האם לחכות באמת עד שהיא נכבית?

פורסם

לא צריך לחמם מנוע לפני נסיעה.

לאחר התנעה אפשר להתחיל לנסוע מיידית, תוך שמירה על סל"ד מנתון ובלי הפעלת עומס גבוה על המנוע בדקות הראשונות.

 

למידע נוסף אפשר לבצע חיפוש באתר.

 

 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4562 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...