Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4576 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז ירשתי את המאזדה מאחי והוא שיפר את הרמקולים לפני 10 שנים אז נראה לי שצריך להשתדרג, הבעיה זה שאין לי כסף

המצב הנוכחי זה:

HU של סוני, לא זוכר את הדגם וזה גם לא משנה כי אני חייב להחליף אותו, הוא שבור ונראה לי שהוא ממש זול ולא איכותי. (אין AUX וזה ממש חיסרון בשבילי)

רמקולים מאחורה של JBL (גם לזה אין לי דגם אבל הם נשמעים טוב יחסית)

רמקולים מקדימה סטנדרטיים של המאזדה.

 

סה"כ שומעים במערכת סבבה, הרמקולים מאחורה נותנים באס שהוא מספיק בשבילי, לא טוב אבל מספיק. הרמקולים מקדימה הם ממש זוועה מבחינת איכות, והאיכות הכללית של הסאונד לא נשמעת טוב.

 

אני לא מחפש עוצמה ואני ממש לא צריך מגבר, מעדיף איכות של סאונד טובה.

 

אז החלטתי לשפר קצת בחלקים קטנים, לפי דעתי אני צריך להוסיף HU חדש ורמקולים קדמיים.

חשבתי על לקנות HU של Pioneer את הDEH-1550 שעולה 340 שקל

ובהמשך להוסיף רמקולים קדמיים שאני לא יודע איזה.

 

השאלות שלי:

1. אני כנראה יתחיל עם HU חדש כי אני יכול להתקין אותו לבד בלי עלות. כמה HU משפיע על איכות הסאונד שתהיה לי? יכול להיות שהסאונד ישתפר בצורה משמעותית אם אני יחליף את הHU?

2. איזה רמקולים קדמיים מומלצים? בין 200-400 שקל

3.אבל משום מה הצג של הHU של סוני מהבהב שאני שם שירים על ווליום גבוה, כאילו אין לו מספיק חשמל, מה יכולה להיות הבעיה?

 

האוטו שלי : מאזדה לאנטיס 323 2001

פורסם

הרמקולים והHU שהבחור מעליי הציע לך באמת תמורה טובה מאוד למחיר , ויצא לי לשמוע את הרמקולים ולבדוק את הHU הספציפי הזה, אל תתפוס אותי במילה אני לא מבין הכי גדול אבל הסיבה שהצג של הHU שיש לך כרגע מהבהב זה כנראה כי הוא ישן , יכול להיות המגעים לא טובים והכבלים שלו שחוקים ולא איכותיים , וגם בגלל שהמתח שלו לא יציב בגלל שהוא ישן, היה לי את זה גם ברדיו דיסק ברכב הקודם שהיה לנו במשפחה , היה לו איזה רדיו דיסק ב100 שקל של איזה חברה סינית וכשהחלפנו לאיזה HU של פיוניר משהו פשוט ב300 שקל זה לא קרה , וכן יש סיכוי גבוהה מאוד שתשמע הבדל משמעותי לדוגמא עם הHU שAUDIO KING מעליי הציע לך לאומת הHU שיש לך כרגע , ובמיוחד עם הTEMPO , ועם הבאס של האחוריים לא טוב אני ממליץ לך כשתתקין את הרמקולים והHU להנמיך אותם דרך הHU קצת שייתנו לך רק אפקט מילוי כי אתה בלי מגבר .

בגלל הדרישה לניאונים, נראה לי שזה יותר מתאים לאתר www.arsforum.co.il/vb

פורסם
הרמקולים והHU שהבחור מעליי הציע לך באמת תמורה טובה מאוד למחיר , ויצא לי לשמוע את הרמקולים ולבדוק את הHU הספציפי הזה, אל תתפוס אותי במילה אני לא מבין הכי גדול אבל הסיבה שהצג של הHU שיש לך כרגע מהבהב זה כנראה כי הוא ישן , יכול להיות המגעים לא טובים והכבלים שלו שחוקים ולא איכותיים , וגם בגלל שהמתח שלו לא יציב בגלל שהוא ישן, היה לי את זה גם ברדיו דיסק ברכב הקודם שהיה לנו במשפחה , היה לו איזה רדיו דיסק ב100 שקל של איזה חברה סינית וכשהחלפנו לאיזה HU של פיוניר משהו פשוט ב300 שקל זה לא קרה , וכן יש סיכוי גבוהה מאוד שתשמע הבדל משמעותי לדוגמא עם הHU שAUDIO KING מעליי הציע לך לאומת הHU שיש לך כרגע , ובמיוחד עם הTEMPO , ועם הבאס של האחוריים לא טוב אני ממליץ לך כשתתקין את הרמקולים והHU להנמיך אותם דרך הHU קצת שייתנו לך רק אפקט מילוי כי אתה בלי מגבר .

 

יופי של חשיבה ,מסכים איתך!

×
×
  • תוכן חדש...