Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4615 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

הזמנתי נורות לפנים הרכב וללוחית רישוי.

כאשר אני מנסה להכניס אותם הם פשוט לא נכנסים.

הנורה שרכשתי היא t10 w5w אני עושה משהו לא בסדר?

אלה הנורות שרשום בספר רכב.

פורסם

קרה לי פעם שזה גם לא התאים, הזמנתי לסלון 31 מ''מ וזה הרבה מעבר, יש מצב הסינים מחפפים ב-דיוק.

Dodge Ram Lariat 2018

ŠKODA Yeti 2.0 TDI 2011

Isuzu Dmax 3.0 TD 2005

פורסם

אוסיף ואציין שהזמנתי 2 נורות שונות 2 ללוחית רישוי ועוד זוג שונה לפנים הרכב.

לצערי אף סוג לא התאים

סיאט איביזה 2011 אגב.

פורסם

T10 זה כזה ששני הפינים שלו באותו צד, ולפעמים קשה קצת להכניס את הגירסת לד, אבל תמיד אפשרי.

וזה גם נקרא 501.

האם הפינים נראים באותו מקום בערך כמו המקורי שהיה לך? או שהמקורי שהיה לך זה צורת בננה ישרה, שזה בכלל שונה ממה שהזמנת?

 

עריכה: היי, פתחת 2 שרשורים בנושא!

 

ובכל אופן, שים לב: בניגוד לנורות להט, נורות לד צריכים להיות מורכבים עם כיוון זרם ספציפי. ואז אם נורה במקום אבל לא עובדת, אתה הופך את הקטבים ובודק שוב.

פורסם
T10 זה כזה ששני הפינים שלו באותו צד, ולפעמים קשה קצת להכניס את הגירסת לד, אבל תמיד אפשרי.

וזה גם נקרא 501.

האם הפינים נראים באותו מקום בערך כמו המקורי שהיה לך? או שהמקורי שהיה לך זה צורת בננה ישרה, שזה בכלל שונה ממה שהזמנת?

 

עריכה: היי, פתחת 2 שרשורים בנושא!

 

ובכל אופן, שים לב: בניגוד לנורות להט, נורות לד צריכים להיות מורכבים עם כיוון זרם ספציפי. ואז אם נורה במקום אבל לא עובדת, אתה הופך את הקטבים ובודק שוב.

 

בקשר לנושא, אחד ישן יותר, אני לא יודע איך הוא קפץ.

הוא נכנס למקום אך לא עובד...מה האפשרות?

פורסם
עדכון חברים - הכל נכנס אך לא פועל.

זה פועל רק באורות חנייה

בנורות לד אתה צריך לחבר עם הפלוס והמינוס בצד הנכון - זה לא כמו נורת להט שאפשר לשים איך שבא לך.

Dodge Ram Lariat 2018

ŠKODA Yeti 2.0 TDI 2011

Isuzu Dmax 3.0 TD 2005

×
×
  • תוכן חדש...