Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4620 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהמשך לנושא, מי שיודע בהרבה מהרכבים החדשים קיימת האפוציה של DRL, האם זה תופס כאורות דולקים לפי החוק?

דוגמ' מהi30 שלי:

 

vl4tuzidootg.jpg

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בהמשך לנושא, מי שיודע בהרבה מהרכבים החדשים קיימת האפוציה של DRL, האם זה תופס כאורות דולקים לפי החוק?

דוגמ' מהi30 שלי:

 

[

 

מציע לך להסתיר את המספר כשאתה מעלה תמונה לאינטרנט למרות שזה לא רכב מיוחד מבחינה כשלהי

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם
לא מבין את השיטה ההזויה הזאת הרי החיישן נמצא באיזור פה מנגבים המגבים ?

 

רעיון אדיר!

ולבחור בתגובה, את האורות יש להדליק גם כשיש שמש. החיישן לא מכיר חורף או קיץ והוא לא ידליק את האורות כי יש אור. אז במקום לשחק עם בורר האורות ניתן לשים פקק על החישן שבעצם ידמה מצב חשוך ויגרום להפעלת האורות בצורה אוטומטית.

מה נשמע לך כל כך הזוי?

חוץ מהעובדה שאולי יפריע לי שיש לי פקק על הדש מול העיניים , זה רעיון מצוין! מבטיח לנסות. תודה!

פורסם

מבחינת החוק, שקובע שצריך להדליק אורות דרך, חייבים להדליק פנסי דרך גם אם יש לך DRL.

 

השוטר, לא אכפת לו, בולט יותר, חזק יותר, אכפת לו שאתם נוסעים כחוק.

 

אפשר לחוקק הצעת חוק שקובעת שרכב שבא מהמפעל עם DRL מקורי, לא חייב להדליק בחורף את פנסי הדרך.

אבל זה לא יקרה.

 

בקיצור תדליקו, גם ככה זה זה רק בבינעירוני עד כמה שאני יודע.

פורסם
רעיון אדיר!

ולבחור בתגובה, את האורות יש להדליק גם כשיש שמש. החיישן לא מכיר חורף או קיץ והוא לא ידליק את האורות כי יש אור. אז במקום לשחק עם בורר האורות ניתן לשים פקק על החישן שבעצם ידמה מצב חשוך ויגרום להפעלת האורות בצורה אוטומטית.

מה נשמע לך כל כך הזוי?

חוץ מהעובדה שאולי יפריע לי שיש לי פקק על הדש מול העיניים , זה רעיון מצוין! מבטיח לנסות. תודה!

גם אתה לא מבין החיישן נמצא על השמשה הקדמית איפה שהמגבים מנגבים את השמשה וכל מה שתשים שם יהרוס את הווישרים או שהווישרים יעיפו את העצם הזה מהמקום

פורסם

אין לי מושג מה זה DRL, אבל אם יש ברכבי אורות יום שמדליקים גם מאחורה וגם מקדימה (לא העדשה המרכזית, אלא זוג פנסים ליד).

זה תופס?

HONDA CIVIC hatchback-RED

פורסם
אף אחד לא שאל או ביקש חוו"ד על רלוונטיות החוק.

 

שורה תחתונה - מדובר בחוק המחוקק במדינה.

אם אתה לא רואה סיבה - מבחינת המדינה אתה מבצע עבירה.

 

אגב החוק לרכב פרטי הוא חובת הדלקת אורות דרך במהלך היום בדרכים בינעירוניות בלבד,

מתאריך 1 לנובמבר עד ל-1 במרץ שאחריו.

לדו"ג ורכב כבד (משאיות, אוטובוסים) גם בדרך עירונית חובת הדלקת אורות דרך.

 

שבת שלום.

 

חובה להדליק אורות עד ה31 למרץ ולא עד ל1.

 

אביב.

SEAT LEON 1.8 TSI

burn rubber,not your soul

פורסם
אני לא צוחק, לא רואה איזשהי סיבה להדליק אורות כל יום, גם שיש שמש. יש מעונן חלקית או ערפל כבד?עבריינות לא להדליק. יש גשם?עבריינות לא להדליק. יש שמש נעימה וזה כבר בתאריך שחייב להדליק מנורות?לא רואה סיבה.

 

+1 גם אני חושב שהחוק לא מתאים למדינה כמו שלנו ש90% יש לנו שמש. למרות שהבלאי הוא לא גבוה עדיין מעדיף לא להדליק כדי לא לסנוור.

פורסם
אין לי מושג מה זה DRL, אבל אם יש ברכבי אורות יום שמדליקים גם מאחורה וגם מקדימה (לא העדשה המרכזית, אלא זוג פנסים ליד).

זה תופס?

 

אורות דרך. נקודה. (במקרה שלך, אלה שבעדשה).

 

אפשר ליהיות חכמים ולא להדליק, ואז יבוא שוטר ויתן קנס, מה עשיתם בזה?

ברכב סטנדרטי הנורות עולות גרושים ומחזיקות כמה שנים טובות (אצלי קרה מצב שהנורות עובדות אבל בגלל שהם ישנות, הסליל שלהם התעייף והם נחלשו ולא עברו טסט, החלפתי והרכב עבר טסט. נורות שהיו לפחות 100KKM)

אלטרנטור, אז פעם ב8 שנים יצטרך שיפוץ, מה קרה?

 

אין פה כמעט בלאי, כולה חצי שנה כמעט וזהו.

פורסם
אורות דרך. נקודה. (במקרה שלך, אלה שבעדשה).

 

אפשר ליהיות חכמים ולא להדליק, ואז יבוא שוטר ויתן קנס, מה עשיתם בזה?

ברכב סטנדרטי הנורות עולות גרושים ומחזיקות כמה שנים טובות (אצלי קרה מצב שהנורות עובדות אבל בגלל שהם ישנות, הסליל שלהם התעייף והם נחלשו ולא עברו טסט, החלפתי והרכב עבר טסט. נורות שהיו לפחות 100KKM)

אלטרנטור, אז פעם ב8 שנים יצטרך שיפוץ, מה קרה?

 

אין פה כמעט בלאי, כולה חצי שנה כמעט וזהו.

 

תודה על התשובות של כולם, אין מה להיות חכמים פה, אם החוק מחייב אורות דרך אז מדליקים אורות דרך, מבחינת מה נכון לעשות לדעתי זה הDRL, הוא מאוד בולט ביום - הרבה יום מאורות דרך רגילים, החסרון שלו שאין אורות מאחורה מלבד אורות ברקס.

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם
גם אתה לא מבין החיישן נמצא על השמשה הקדמית איפה שהמגבים מנגבים את השמשה וכל מה שתשים שם יהרוס את הווישרים או שהווישרים יעיפו את העצם הזה מהמקום

 

סביר להניח שדובר על חיישן תאורה הממוקם על הדש צמוד לשמשה. פותח השרשור ציין את זה.

כנראה יש רכבים שהחיישן ממוקם ב x ובאחר ב y.

אף אחד לא היה מדביק פקק על השמשה עצמה

פורסם

זה בדיוק העניין שבדרך הכלל החיישן נמצא מודבר בחלקו הקדמי של השמשה הקדמית ולכן הטיפ ישים לדגמי רכב ספציפיים בלבד

פורסם

אני נוסע כל השנה, גם ביום הכי בהיר ביולי ובאוגוסט, עם אורות.

קראתי איפשהו שלהדליק אורות באופן קבוע עולה בסך הכול 7₪ יותר מאשר להדליק רק כשצריך.

גם אם זה עולה יותר זה בטיחותי יותר לנסוע עם אורות כל הזמן.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR


×
×
  • תוכן חדש...