Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4625 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

שברו לי רק את הזכוכית של המראת צד , ונשאר רק המגש פלסטיק שעליו היא הודבקה.

 

האם למישו יצא להחליף רק את המגש שעליו מודבקת המראת צד במאזדה 3 ?

האם אפשר פשוט למשוך את המגש פלסטיק החוצה בלי לשבור אותו בשביל ההחלפה ?

 

תודה לעוזרים.

פורסם

פעם עקרו לי גם במאזדה 3 את המראה בחניון. כנראה שזה תחביב אצל אנשים. בכל מקרה כשעקרו אותה זה יצא יחד עם המגש. אז אני מאמין שלא בעיה במשיכה טובה לתלוש את המגש גם כן כפי שעשו לי.

הזמנתי בזמנו מאיביי. לא זוכר מחיר אבל השתלם.

חיברתי חזרה והכל היה בסדר.

פורסם

מצורפת תמונה.

קניתי חדש גם מאיביי , וניסיתי למשוך החוצה את המגש אבל זה תפוס חזק אז פחדתי לשבור את המנגנון תזוזה שמאחורה.

זה רק קליפסים ? אין שום ברגים שם ?

broken mirror.jpg

פורסם
מצורפת תמונה.

קניתי חדש גם מאיביי , וניסיתי למשוך החוצה את המגש אבל זה תפוס חזק אז פחדתי לשבור את המנגנון תזוזה שמאחורה.

זה רק קליפסים ? אין שום ברגים שם ?

 

לא אמורה להיות בעיה להוציא את החלק הישן, תהיה בעיה להרכיב את החלק החדש מבלי שהזכוכית מראה תישבר;

 

לגבי ההוצאה של החלק הישן, השבור:

תיקח את החלק החדש ותראה שבגב שלו ישנם 2 "גולות" 1 למעלה ואחת בצד (ימין או שמאל, תלוי בצד המראה)

בנוסף, במרכז המראה יש עיגול ובו תופסנים.

 

תסיט את המגש לכיוון הנגדי מהפין גולה, תרסס בנדיבות ספריי סיליקון, תשחק קצת עם המגש, תעשה כך גם בגולה שלמעלה. ואז שוב תסיט אותו לצד הנגדי ואז תשלוף.(אולי אפילו עם תמיכה עדינה ממברג)

 

צריך להיות מנוסה ע"מ לשלוף את החלק הישן ויותר מנוסה להרכיב את החדש.

 

אני מציע שתיגש לזגג ותראה כמה הוא יקח. (כמובן שהוא לא יקח אחריות עם הזכוכית החדשה תישבר)

אם לא נראה לך או שנתקעת תעדכן ואני אנסה לכוון אותך שתעשה בעצמך.

 

אגב, אם אתה גם באזור נתניה, אשמח להיות לך לעזר (בחינם)

כל סוף הוא התחלה חדשה, העצב הוא סימן שבקרוב תבוא שמחה...

×
×
  • תוכן חדש...