Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4600 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוענים שמדובר בשנה וחצי שירות ולא בשנתיים.

שבוע -שבוע

והתפקיד הוא להסיע קצינים ורמי דרג.

האם נכון?

מומלץ?

תודה ושבוע טוב

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא הייתי נהג בצבא ואין לי רשיון צבאי, מה שכן נהגת משא נשמע לי קצת נהגת משא(ית) ולא בדיוק נהגת בוס.

 

לבדיקתך.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

לא נשמע נכון.

הסעת קצינים ורמי דרג זה בדרך כלל נהגי בוס ואלו די עושים חיים בחלק מהמקרים.

נהגי משא בדרך כלל יוציאו רישיונות על משאיות ועל רכבים כבדים וינהגו כל היום.

 

יש נהגת משא ביחידה שאני משרת בה, היא נהגת של אחת החטיבות. לא ראיתי אותה אף פעם מסיעה "קצינים ורמי דרג", אלא משאית 500D. :?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

לאחותי ניסו לתת כזה תפקיד והיא מצאה את עצמה אחרי 6 טסטים על משאית מנסה לנהוג בריאו ולהחליף הילוכים עם גז ביניים לבחורה ששוקלת 50 ק"ג על 1.70 ויש לה ידיים בעובי קיסם.

 

כמובן שאחרי שני רברסים עם הריאו הקצין רכב הבין שהיא לא תהיה נהגת והיא עברה להיות רל"שית של המג"ד

התענוג שמוביל אותך

פורסם
לאחותי ניסו לתת כזה תפקיד והיא מצאה את עצמה אחרי 6 טסטים על משאית מנסה לנהוג בריאו ולהחליף הילוכים עם גז ביניים לבחורה ששוקלת 50 ק"ג על 1.70 ויש לה ידיים בעובי קיסם.

 

כמובן שאחרי שני רברסים עם הריאו הקצין רכב הבין שהיא לא תהיה נהגת והיא עברה להיות רל"שית של המג"ד

 

 

החלום שלי לנהוג על ריו!

 

סתם לידע הכללי, למשאית הזו במקור קוראים R10, וכשהיא עשתה עלייה לצה"ל, נתפס לה השם ריו - RIO

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

אני לא מבין מה חלום לנהוג על ריאו, יש אנשים שחולמים לנהוג על נ.נ. או אביר. :?

בעייני מגוחך שהצבא עדיין משתמש בגרוטאות האלו, נכון שלאביר ולנ.נ. יש יכולות מדהימות בשטח, אבל הרכבים האלו לא יציבים, לא עמידים בפני פגעי מזג האוויר (הרבה גרסאות פתוחות), מחלידים, בלאי גדול, ישנים, מה טוב בהם?

 

נסעתי השבוע עם אביר, לא חשוב שהיה נהג מופרע, אבל ראבק, האוטו מרעיש כמו לא יודע מה, אין בידוד, אין כלום והוא לא יציב בסיבובים בכלל. לקחת סיבוב על 30 קמ"ש זה התאבדות, אתה עף ברכב.

 

בעייני אם כבר לנהוג על משאית צבאית אז על טטרה. 6X6, גיר אוטומטי, מזגן וביצועים נורמליים ויכולת עבירות שטח גבוהה מאוד.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

לצערי בכל מילואים אנחנו עדיין על נ.נ או אביר ...לפעמים אפילו ג'אפס..

 

ואם כבר כלי...אוש קוש!!

תמיד הזכיר לי את הרכב ששרדר היה עולה איתו מהטכנודרום :-D

פורסם
אני לא מבין מה חלום לנהוג על ריאו, יש אנשים שחולמים לנהוג על נ.נ. או אביר. :?

בעייני מגוחך שהצבא עדיין משתמש בגרוטאות האלו, נכון שלאביר ולנ.נ. יש יכולות מדהימות בשטח, אבל הרכבים האלו לא יציבים, לא עמידים בפני פגעי מזג האוויר (הרבה גרסאות פתוחות), מחלידים, בלאי גדול, ישנים, מה טוב בהם?

 

נסעתי השבוע עם אביר, לא חשוב שהיה נהג מופרע, אבל ראבק, האוטו מרעיש כמו לא יודע מה, אין בידוד, אין כלום והוא לא יציב בסיבובים בכלל. לקחת סיבוב על 30 קמ"ש זה התאבדות, אתה עף ברכב.

 

בעייני אם כבר לנהוג על משאית צבאית אז על טטרה. 6X6, גיר אוטומטי, מזגן וביצועים נורמליים ויכולת עבירות שטח גבוהה מאוד.

 

התשובה פשוטה, ואולי לא כל כך מובנת לדור הצעירים (ואני ביניהם):

אין כסף - אז לא מחליפים. (מוכר לכם?)

מרבית הרכבים החדשים נרכשים מכספי סיוע של האמריקאים, כמובן מתוצרת אמריקאית.

 

לתנאים של הצבא ההאמרים והאבירים עושים עבודה מעולה. אני לא חושב ששום רכב שמיוצר כיום יכול לעמוד בתנאים כל כך קשים.

יש לי עדיין זכרונות טריים מחילוצים של די-מקסים וסילבראדו-ים מסכנים שחשבו שאם יש 4X4 אז אפשר לסוע בפודרה.

פורסם
לצערי בכל מילואים אנחנו עדיין על נ.נ או אביר ...לפעמים אפילו ג'אפס..

 

ואם כבר כלי...אוש קוש!!

תמיד הזכיר לי את הרכב ששרדר היה עולה איתו מהטכנודרום :-D

בעמוד ענן בבסיס אצלנו עוד היו ג'פסים.

נ.נ. לאט לאט משביתים.

 

התשובה פשוטה, ואולי לא כל כך מובנת לדור הצעירים (ואני ביניהם):

אין כסף - אז לא מחליפים. (מוכר לכם?)

מרבית הרכבים החדשים נרכשים מכספי סיוע של האמריקאים, כמובן מתוצרת אמריקאית.

 

לתנאים של הצבא ההאמרים והאבירים עושים עבודה מעולה. אני לא חושב ששום רכב שמיוצר כיום יכול לעמוד בתנאים כל כך קשים.

יש לי עדיין זכרונות טריים מחילוצים של די-מקסים וסילבראדו-ים מסכנים שחשבו שאם יש 4X4 אז אפשר לסוע בפודרה.

אני מבין, אבל בחייאת, זה כל כך ענתיקה שכבר הכול חלוד, הרוס ומפורק. הגיע הזמן להשבית ולהתקדם הלאה.

מה שכן לרכב הזה יש באמת יכולת לשרוד הרבה זמן בלי טיפולים. 144 ליטר סולר, 23 ליטר של נוזל קירור, איזה 11 ליטר של שמן לתיבת הילוכים. :shock:

 

האמר עדיף על אביר לדעתי.

אביר אולי טוב בשטח אבל בסיבובים או פניות זה הרכב הכי לא יציב עד היום שנסעתי עליו.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

האביר הוא אסון - חוסר היציבות שלו עלה בחיי הרב חיילים. שניים שהכרתי איזית (בתאונות נפרדות).

והרכב האחר שהוזכר הוא ג'פ"ס - ר"ת של "ג'יפ סיור" ולא כל מיני צורות כתיב שהופיעו כאן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
סתם לידע הכללי, למשאית הזו במקור קוראים R10, וכשהיא עשתה עלייה לצה"ל, נתפס לה השם ריו - RIO

 

למשאית קוראים M-35, והיא יוצרה ע"י חברה בשם REO, ומכאן שמה בישראל. משאית בשם R10 לא היתה מעולם.

 

דני

פורסם

למרות שאני מוגדר נהג האמר, כל פעם כשאני הולך למילואים אני מקווה שלא יהיו מספיק האמרים ואקבל ג׳פ״ס. כל החבר׳ה שונאים אותו ומעדיפים האמר, כך שהוא מובטח לי :).

אין כיף גדול מזה מבחינתי. האמר אמנם עביר ומהיר יותר, אבל ג׳פ״ס זה כלי הכיף האולטימטיבי. רוצה כזה ליד הבית.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

במילואים האחרונים נהגתי על ג'פ"ס, אבל בסביבה עירונית.

חזרה לצווישן גז.

 

חוויה משעשעת.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...