Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שברולט קרוז VS מיצובישי לאנסר VS קיה פורטה VS הונדה סיוויק


blues.haiku
שימו לב! השרשור הזה בן 3893 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תקציב: 55,000 - 65,000 (אפשר לחרוג בקטנה)

 

שנתון מבוקש: 2007-2010 (אני משדרג ממאזדה דמיו 2003)

 

קילומטראז' רצוי: מתחת ל-100,000 בוודאות, רצוי באיזור ה-60,000 - 80,000.

 

שימוש: בעיקר בתוך העיר, א-ב-ל: קחו בחשבון שכחיפאי מדובר בהרבה עליות/ירידות + לפחות פעם בשבועיים נסיעה בינעירונית חיפה-אשקלון/ת"א.

 

מה חשוב: נוחות נסיעה (גם מבחינת רכב-כביש וגם מבחינת סביבת הנהג, ובמיוחד כסא הנהג), צריכת דלק (אני לא מצפה לנס, אבל שלא יאנוס לי את הארנק), נסיעה שקטה.

מה פחות חשוב: פוזה.

מה לא חשוב: נפח תא מטען, נוחות נסיעה מושב האחורי, כדורסל נשים.

 

מה אתם אומרים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני באמת חושב מעבר לזה שאני אוהב את המותג הונדה, שמכל האופציות שהצעתה, ההכי משתלמת תהיה הסיויק.

הנוחה ביותר מבין כולם בצריכת דלק,אמינות,ואין מה לדבר על הביצועים והמנוע 1.8 שיעלה לך בלי יותר מידי מאמץ כל עליה שתבחר.

מניסיון של 3 שנים עם הרכב.

מה יש לצפות? ביטוח טיפה יותר יקר (בהתחשב בעברך הביטוחי) מכל השאר, טיפולים כ600-900 ש''ח לקטן ועד 1300-2000 לטיפול גדול במוסך מרכזי אני מדגיש ולא מורשה מכיוון שאני מבצע את הטיפולים שלי רק במרכזי.

צריכת הדלק בסיויק באמת לא ניתנת להשוואה אל מול המתחרות, בנסיעה עירונית רגועה תגיע בלי מאמץ רב מידי ל1:10.5-11, אם תנהג כמו זקנה תגיע גם ל1:12.5 בעיר, אך מצד שני אם תהיה גרזן בלחיצות ועקיפות ונהיגה קצת אגרסיבית דבר שלא קל לוותר עליו בסיוויק מכיוון שלדעתי זאת אחת המכוניות היותר כיפיות לנהיגה שנהגתי עליהן בסגמנט תגיע גם ל1:8.5 בלי בעיה.

מחוץ לעיר הכי טוב שהוצאתי עם מזגן

1:17, בלי אני מאמין שהייתי מגיע גם ל1:18.-18.5.

אם תהיה נעול על הסיויק אני יותר ממוכן לפרט עוד לגבי דברים שיש לשים לב אליהם לפני קנייה של אחת וכו'.

 

בהצלחה.

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם ממליץ על הסיווק. היא מרגישה יותר "רכב" מהמתחרות. מה גם ששמירת הערך תהיה טובה משמעותית. שאר האופציות יהיו די דומות ואפורות וצריכת הדלק תהיה אף פחות טובה מהסיווק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי הצרכים שהעלת, אני מתקשה להבין את הבחירות שהעלת מדוע אתה זקוק למשפחתית אם אין לך שימוש וצורך בתא מטען גדול או מושב אחורי מרווח כשל משפחתית, למה שלא תחפש לך רכב מסגמנט הסופרמיני או אפילו משפחתיות קומפקטיות.

סיוויק האצ'בק , קיה סיד\יונדאי I30\ טויוטה אוריס, אם מרבית הנסיעות עירוניות הייתי בוחן רכב מוגדש כמו בראבו מודרנית 2010-11, בעל יתרון ברור של זמינות כוח כבר מסל''ד נמוך ואיננו מצריך רמיסת דוושה ע''מ לבצע עלייה\עקיפה וכד'.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי הצרכים שהעלת, אני מתקשה להבין את הבחירות שהעלת מדוע אתה זקוק למשפחתית אם אין לך שימוש וצורך בתא מטען גדול או מושב אחורי מרווח כשל משפחתית, למה שלא תחפש לך רכב מסגמנט הסופרמיני או אפילו משפחתיות קומפקטיות.

סיוויק האצ'בק , קיה סיד\יונדאי I30\ טויוטה אוריס, אם מרבית הנסיעות עירוניות הייתי בוחן רכב מוגדש כמו בראבו מודרנית 2010-11, בעל יתרון ברור של זמינות כוח כבר מסל''ד נמוך ואיננו מצריך רמיסת דוושה ע''מ לבצע עלייה\עקיפה וכד'.

 

הרכבים בסגנון ובגודל הזה פשוט לא מהנים לנהיגה (ומאיפה הבאת את ההאצ'בק במגבלת התקציב שלי?). כל הרעיון בלשדרג את הרכב הוא להתקדם למשהו שיעשה אותי מבסוט, לא? מה הטעם להשקיע עשרות אלפי שקלים ברכב שאתה קם בבוקר ואומר "נו מילא... יכולתי להיתקע עם משהו יותר גרוע".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכבים בסגנון ובגודל הזה פשוט לא מהנים לנהיגה (ומאיפה הבאת את ההאצ'בק במגבלת התקציב שלי?). כל הרעיון בלשדרג את הרכב הוא להתקדם למשהו שיעשה אותי מבסוט, לא? מה הטעם להשקיע עשרות אלפי שקלים ברכב שאתה קם בבוקר ואומר "נו מילא... יכולתי להיתקע עם משהו יותר גרוע".

 

ראשית כל הנאה מנהיגה היא עניין סובייקטיבי ותלוי במה שעושה לך טוב, מרבית הרכבים המהנים והנמנים ככאלה הם דווקא במבנה האצ'בקי - משמע 5\3 דל' כמו הדמיו שהייתה לך (למרות שבמקרה שלה איננה זורחת כ''כ בסעיף הזה).

מה יעשה אותך מבסוט, רק אתה יודע.

הרכבים שהעלתי בכאופציות אינם רכבים רעים כלל ורובם מתעלים על מה שאתה חשבת.

 

קרוז - מהנה לנהיגה???!, הרכב הנ''ל לא מציג שום יתרון מול משפחתית מודרנית אולי למעט תחושת גודל ומרחב פנימי, הוא איננו איכותי,חסכוני, ביצועיסט....

פורטה - רכב שמספק בעיקר תמורה טובה למחיר ומציע אמינות ומראה נאה, הפורטה החדשה שאיננה בתקציבך עשתה קפיצה משמעותית ומציעה צ.דלק טובה, ביצועים נאים, אבזור ושדרוג איכות החומרים , היא עדיין איננה מתהדרת בנוחות גבוהה.

סיוויק - רכב שמציע אמינות, שמירת ערך וסחירות, צ. דלק טובה בעיקר בשיוט, התחושה הפנימית לא מרהיבה ומרגישה מיושנת בצבעיה ובעיצוב הפלסטיקה, אבזור סביר.

 

לנסר - רכב מיושן שאיננו בר תחרות כלל ומציע בעיקר אמינות גבוהה, צ.דלק גבוהה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול לשקול גם יונדאי i30 מנועה 2000. כרגע אני בעלים של הרכב הנ״ל ומעמיד אותו למכירה.

 

אני דווקא מנסה להתרחק מהיונדאי למיניהן, מכוניות טובות מאוד בכמה פרמטרים, אבל אפורות ומשעממות לנהיגה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיה נמצאת בבעלות יונדאי והפורטה שבתקציב היא גירסת סדאן ל-i30 היוצאת, סתם בשביל שתדע.

 

לא מדוייק!

הפורטה מקבילה לI35 אלנטרה ופונה לשוק האמריקאי וגם מכויילת כך - העדפה של השוק האמריקאי לרכבים נוחים ורכים יותר.

הסיד היא האחות החורגת של הI30 וגם בינהן ישנם הבדלים קלים בעיקר בכיול הקשיח יותר של הקיה.

אכן יונדאי היא בעלת הבית של קיה אך עדיין ניתן למצוא הבדלים ברכבים מבחינת איכות חומרים לטובת הקיה בזמננו אנו ועוד דקויות.

נוחות הנסיעה בפורטה הנוכחית טובה במעט מהI35 המקבילה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפורטה הנוכחית מקבילה ל-I35, הקודמת כמו שאמרתי ל-I30 היוצאת.

אין הבדלים קריטיים בכיול אבל היא יותר נוחה מה-I30 ועדיין לא רכה מדי כמו הסיויק למשל.

הייתי מוסיף שגם אל מול ה-I30 והסיד הפורטה הייתה איכותית יותר. בדגם החדש היא נופלת בהרבה מהסיד לדעתי.

 

לפותח השרשור, פורטה היא אחלה בחירה בתקציב הזה, מרווחת ונוחה וגם לא שתיינית גדולה. אם אתה קונה מליסינג אז יש מבחר לא רע, לפרטיים היא נמכרה בכמויות קטנות יחסית. אני לא רואה יתרון לסיויק/לאנסר 1.8/קרוז לדרישות שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מסכים שהעדפה היא סיוויק, אבל הבעיה שדיי קשה למצוא סיוויק במצב מצויין עם ק"מ נמוך במחיר כזה. לפי דעתי, אופציה טובה היא גם קרוז 1800 סמ"ק. רכב מרווח, מאובזר יותר מ-2 אחרים שהזכרת, ולא אונס את הארנק אם לא תאנוס אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לבחור מעליי תתפלא אבל דווקא סיויק במצב ראוי קל למצוא, סיויק רכב שמאוד מאוד לא רגיש להזנחה,מכיר אנשים שעושים לרכב טיפול פעם ב20-25 אלף עקב זה שאין להם זמן בגלל העבודה וכו' הרכב כבר מציג על השעון 150K+ ומתקתק כאילו אתמול יצא מהחברה.

 

כמובן שאצלי המצב לא ככה ואני פדנט ברמות מבהילות בכל הנוגע לטיפול בסיויק האישית שלי :lol: .

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למרות שאני בעל קיה פורטה אני אמליץ לך ללכת על הסיויק. כמו שנאמר פה הסיויק פשוט יותר ״אוטו״ מהשאר ואם התקציב מאפשר את הרכישה אז למה לא?

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3893 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...