Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4662 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני צריך מספר מוצרים וממה שהבנתי אין נכון לעכשו חנות בארץ שיש לה הכול במלאי

המוצרים הם:

מטלית מיקרופייבר לניגוב אחרי שטיפה

http://www.detailersdomain.com/Uber-Classic-Microfiber-Towel-Orange_p_250.html

או

http://www.autostore.co.il/%D7%9E%D7%98%D7%9C%D7%99%D7%AA-%D7%9E%D7%99%D7%A7%D7%A8%D7%95%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%91%D7%A8-%D7%90%D7%99%D7%9B%D7%95%D7%AA%D7%99%D7%AA-%D7%A6%D7%94%D7%95%D7%91%D7%94-Meguiar-s.html

 

כפפת מיקרופייבר לשטיפה

http://www.autostore.co.il/%D7%9B%D7%A4%D7%A4%D7%AA-%D7%9E%D7%99%D7%A7%D7%A8%D7%95%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%91%D7%A8-Chemical-Guys-Extra-Thick.html

 

חומר לשטיפה ללא מים-

http://www.autostore.co.il/%D7%A0%D7%95%D7%96%D7%9C-%D7%A0%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%99-%D7%99%D7%91%D7%A9-%D7%9E%D7%A8%D7%95%D7%9B%D7%96-Dodo-Joice-Low-On-Eau.html

 

נכון ללפני שבוע באוטוסטור לא היו חלק מהדברים והבחור לא ידע להגיד לי מתי כן יהייה.

אני רוצה להזמין הכול במקום אחד כדי לא לטייל 20 פעמים לדואר

 

בהזדמנות, אם יש לכם המלצות למשהו טוב\ משתלם יותר, אני פתוח להצעות :)

 

תודה לעוזרים,

IG

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

הייתי אתמול באוטוסטור וגם אני התאכזבתי שאין את רוב המוצרים שתכננתי לקנות. משיחה עם משה הבנתי שהמוצרים של CG יגיעו ביום שני, המכולה כבר בארץ. לגבי המוצרים של meguiars גם הוא לא יודע מתי יגיעו, גם בהזמנה הקודמת הוא לא קיבל הכל.

פורסם

שני אתה אומר?

אני ארים אליו טלפון.

 

יש בינתיים הצעות למקום אחר? גם לא ישראלי\ ebay (מוכר אחד) יהייה טוב

 

אגב, שוקל להחליף את הכפפה באחד מאלה-

http://www.autostore.co.il/%D7%9B%D7%A4%D7%A4%D7%AA-%D7%A6%D7%9E%D7%A8-%D7%A1%D7%99%D7%A0%D7%98%D7%98%D7%99-Chemical-Guys-Premium-Extra.html

http://www.autostore.co.il/%D7%9B%D7%A4%D7%A4%D7%AA-%D7%9E%D7%99%D7%A7%D7%A8%D7%95%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%91%D7%A8-Meguiar-s.html

 

זול יותר, וכבר עברתי בהרבה את הסכום שהקצבתי לעצמי לקניית ציוד שטיפה (קניתי ספוג פרמיום של דודו ג'וס רק לפני 3 חודשים באיזה 60 ש"ח לפני משלוח. לא נוח לי איתו)

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

×
×
  • תוכן חדש...