Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4615 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, בזמן האחרון אני מחפש מכונה שטיפה בלחץ, ויצא לי לראות כמה מכונות זולות אך מדובר רק ב 100 בר סהכ''ל או ''120'' בר מחברה שאני פחות מעוניין בא.

 

חשבתי ללכת על חברת KARCHER הגרמנית בדגם שכולל לפחות 120 בר אמיתי.

אך המחירים דיי גבוהים, לכן חשבתי על הרעיון של הקניה הקבוצתית פה באתר.

 

אם יש כאן עוד משתמשים שמעוניים לקנות גרניק טוב, אז אולי שווה לנסות ולנצל את הכוח שיש לנו בהקניה הקבוצתית.

 

יש מעוניינים? אני מעדיף לתת את הכפפה למישהו קצת יותר אחראי ובוגר מימני, אבל שמחתי להציע את הרעיון מקווה שיצליח.

 

ד''א היבואן הרישמי בארץ הוא - דן שלדן, אולי אפשר לדבר ישירות עם היבואן.

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

  • תגובות 145
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חברים דיברתי עם היבואן של קרשר ויש מצב לקניה קבוצתית למכונה דגם 2.425 כמה מעוניינים ? זול יותר מ1000 שח בחוץ היא נמכרת לא פחות מ 1100 שח.

שיפוצים..

פורסם

דווקא אני חשבתי יותר על הדגם הזה 3.550-K מכונת שטיפה בלחץ 120 בר 1800 וואט KARCHER

שנמכר בסביבות ה 1200-1300, זה גם 120 בר וגם 1800 וואט ניראה מספיק חזק במיוחד בשביל רכב

 

K-2.425 הוא 110 בר עם 1600 וואט כמעט באותו מחיר.

 

אשמח אם תשאל אותו לגבי הדגם 3.550-K

 

עריכה: מצאתי אותה פה מהאתר הזה במחיר ממש טוב 999, עם משלוח זה 1042

 

בבקשה נסה לשאול אותו על הדגם הזה, ואם תוכל לציין שראיתה אותה נמכרת בחנות ב 1000 ש''ח

 

http://www.olsale.co.il/olsale/heb/itemdetails.aspx?auction_id=22973706

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם

גם מכונה של 110 ב500-600 ש״ח תהיה מספיק בשביל הרכב.

לדעתי מיותר יותר מזה, כי גם הלחץ מאוד גבוה ובשימוש לא נכון קל גרום נזק לאוטו.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם
גם מכונה של 110 ב500-600 ש״ח תהיה מספיק בשביל הרכב.

לדעתי מיותר יותר מזה, כי גם הלחץ מאוד גבוה ובשימוש לא נכון קל גרום נזק לאוטו.

 

שמתי לב שיש בורר למכונה מהדגם שאני מעדיף, תמיד עדיף יותר ולא פחות.

היא יכולה לשמש גם לנקיון בחצר, חומות גדר, שאצלי למשל החומה בצבע באג' שמאוד השחירה

ואף פעם לא ניקינו אותה, עם לחץ מספיק חזק אולי היא תראה הרבה יותר טוב, וכן צריך לחץ חזק,

כי עם צינור גינה על לחץ אצבע או רובה גינה זה לא עשה כלום.

 

לגבי החברה המתחרה Lavor אני ממש לא מאמין בה, רשום 120 בר ב 500 שקל, ואנשים שהיה להם קרצאר 100 בר אומרים שהיא יותר חזקה מה120 בר של לבור, גם יש עליה פחות מידע ברשת, לעומת קרצאר שהיא חברה גרמנית שבטוח בנויה מחומרים איכותים יותר והספק בר אמיתי עם אין סוף מידע ברשת.

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם

אינני מכיר את חברת קרצ'ר, הבנתי שהיא חברה מצויינת עם מוצרים טובים, בקשר להשוואה עם לבור, אין לי מושג מי ערך אותה, 100 באר שמרגיש יותר מ120, נשמע לא אמין ולא מקצועי, שוב, הכל עניין של צרכים לאחרונה התלבטתי אם להתקדם לדגם יותר מתקדם מהגרניק שיש לי עכשיו מכיוון שהצרכים השתנו אבל בגדול אני מאמין שבאותם טווחי מחירים המכונות יהיו זהות פלוס מינוס.

פורסם
מה יש לך הונדה ? עזוב את הבחור, הוא לא רוצה.

 

אתה איזה סוכן מכירות ?

 

אני פשוט לא מבין את הראש שלו, מציעים לו אחת יותר טובה יותר חזקה בפחות כסף והוא אומר לא צריך?

היא שוקלת יותר כי יש לה מעמד גלגל לצינור, אבל אם הוא מעדיף לגרור את הצינור ביד אז בכייף, גם ככה זה עם גלגלים :S

 

אז שיקח את זאת 100 בר ב 450 שקל אם זה מספיק לו (שוקל 4 קילו)

 

http://www.groupon.co.il/deals/national-deal/KARCHER/1058370

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם
אני פשוט לא מבין את הראש שלו, מציעים לו אחת יותר טובה יותר חזקה בפחות כסף והוא אומר לא צריך?

היא שוקלת יותר כי יש לה מעמד גלגל לצינור, אבל אם הוא מעדיף לגרור את הצינור ביד אז בכייף, גם ככה זה עם גלגלים :S

 

אז שיקח את זאת 100 בר ב 450 שקל אם זה מספיק לו (שוקל 4 קילו)

 

http://www.groupon.co.il/deals/national-deal/KARCHER/1058370

 

רק חבל שההצעה היתה לפני שנתיים .....

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:


×
×
  • תוכן חדש...