Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4718 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כיום הגב שלי מרגיש כל זעזוע מהכביש. הייתי רוצה לפתור את זה. מה הצעדים?

והאם יש בעל מקצוע מומלץ בצפון(איזור חיפה) לביצוע העבודה?

פורסם

האם זו דיהטסו חדשה? או שרייד 84?

אם מדובר בשרייד 84 - כדאי לבדוק האם הבולמים עייפים, ומה מצב המושב עצמו.

אם זו שרייד חדשה - זה האוטו, ולא קיימים בולמים רכים יותר, אלא רק בולמים מוקשחים שאינם רלוונטיים.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

מה לגבי החלפת כיסא הנהג? זה משהו שנפוץ לעשות? אצל מי עושים את ההחלפה - רפד? מוסך רגיל?

פורסם
מה לגבי החלפת כיסא הנהג? זה משהו שנפוץ לעשות? אצל מי עושים את ההחלפה - רפד? מוסך רגיל?

 

ככל הנראה חוסר הנוחות לא נובע מהמושב אלה מהבולמים, בכל מקרה גם כחדשות השרייד לא הצטיינו בנוחות שלהם, אבל בטוח שהחלפת בולמים תשנה את הרכב ממצבו הנוכחי, החלפת כיסא אפשרי, אבל צריך למצוא מושב שמתאים למסילות שלך, או שתתייעץ עם רפד שיוסיף לך קצת ״בשר״ לכיסא

פורסם

בתור בעל שרייד 2000 אתן לך תשובה דיי מדויקת.

 

א. ביצעתי החלפת 4 בולמים (KYB לא סינים!). הבולמים שלי היו גמורים (עייפים, תפוסים ונוזלים), היו כבישים שבכוונה נמנעתי מלעלות עליהם מכיון שהרגשתי שכמעט פירקו את הרכב לחתיכות (ואת הגב שלי). אחרי ההחלפה המצב השתפר (לרמה שאני עכשיו נוסע בכבישים האלו) אבל לא בצורה דרסטית.

ציפיתי לקבל רכות של רכב קרוב לחדש (בכל זאת כל ה 4 בולמים), קיבלתי שיפור פלאים באחיזה אך לא ברכות הנסיעה. עדיין מרגישים הרבה פידבק מהכביש. לצערי זה הרכב.

 

עם זאת, אם הבולמים עייפים, צריך להחליף אותם בכל מקרה בגלל הפן הבטיחותי (אחיזה).

 

ב. אפנה אותך לפרויקט שביצעתי אצלי ברכב, הגעתי למצב שבצד הנוסע אמרו לי שזה כמו כורסא. אם תהיה מעוניין אוכל לכוון אותך איך לבצע.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=476193

 

בהצלחה.

פורסם

פרויקט מאלף. האמת שכמו שרשמת שם - הכסא לא נותן בכלל תמיכה באיזור הכתפיים והגב העליון.

זה סיפור לפרק את הכסא? אני רוצה גם לפרק אותו ולהוסיף תמיכה עם ספוג בחלק העליון של המשענת - בדיוק כמו שאתה עשית.

 

אגב- כל ספוג יתאים מניסיונך? איפה בכלל קונים ספוג כזה?

פורסם

תודה.

ספוג צהוב 4 ממ מתאים, יש ספוגים אחרים ברמת רכות שונה אבל מה שהולך ברכב בדר"כ זה צהוב.

4 ממ זה בגלל שאתה לא צריך להגזים בעובי, כמו שאמרתי שם הרכב קטן ואתה עוד יותר מקטין את החלל.

לפרק את הכסא זה שטויות, תצטייד בסט בוקסות, מזיזים את הכסא עד הסוף קדימה, פותחים את הברגים האחוריים.

אחר כך את הכסא עד הסוף אחורה ופותחים את הקדמיים. בסיום מושכים מהרכב.

יש לזכור שברגע שמוציאים אותו מהמקום יש מסילה ימנית ומסילה שמאלית (קדימה/אחורה), במהלך ההתעסקות משחררים את המסילות כדי לעבוד בנוח ואז שוכחים איך להחזיר אותם.

כשאתה מרכיב את הכסא בחזרה מיקומי המסילות צריכות להיות זהים אחרת זה לא יכנס לך.

 

ספוג קונים בכל חנות בדים, אני רוכש דרך קבע אצל ג'ק ורון בחולון.

פורסם

אוקיי תודה.

אני חושב אולי לפרק את הכסא ולגשת לרפד מקצועי עקב חוסר זמן להתעסק עם זה.

בטלפון נאמר לי שזה יעלה בין 200 ל400 ש"ח, תלוי במצב הריפוד הנוכחי.

בכל מקרה תודה לך, אני אדווח פה אחרי הביקור אצל הרפד.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

בסופו של דבר ניגשתי לרפד בקריית טבעון, בעל שם העסק המקורי "מרפדיית טבעון".

 

הבחור פירק תוך 10 דקות את הכיסא לחתיכות, הוסיף הלחמות והידק את קפיצי המשענת, הוסיף מספר שכבות ספוג ושכבות בד רך,

ועכשיו התחושה הרבה יותר טובה. ממליץ בחום על המקום, הוא גם לא לקח מחיר יקר בכלל לטעמי - 300 ש"ח.

פורסם

מן הסתם זה לא שיפר את האחיזה של הרכב, אבל עכשיו לפחות הגב לא חש בכל בור קטן.

בקיצור אחלה.

×
×
  • תוכן חדש...